Gå til innhold

Hva er dette for noe sykt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Moralen må bli at det er helt okey å sjekke samboeren/partnerens data en gang i blant.

For en forkastelig verden vi lever i...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse burde bli hengt ut med navn og bilde offentlig! :kjefte:

• Liker 2
Gjest strykebrett
Skrevet

"gjør livet levende, ha en affære"

litt av et slagord..

Gjest Tidssone
Skrevet

Tipper mange får seg en overraskelse når de finner ut at de mailer med ektemaken eller samboeren sin der inne.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Men i utgangspunktet tenker jeg det er helt greit med en sånn side. De som ønsker å være utro, får det da til uansett?

• Liker 1
Skrevet

Moralen må bli at det er helt okey å sjekke samboeren/partnerens data en gang i blant.

For en forkastelig verden vi lever i...

Så får vi håpe de ikke sjekker våres nå som vi har åpnet linken :fnise:

Skrevet

åpnet aldri linken, sånn går jeg ikke på, men tanken på at det finnes noe så frastøtende holder i massehvis

Skrevet

Det er fornøyelig å se hvordan menneskeheten stadig kommer på værre ideer.

En side som oppfordrer til systematisk utroskap? Om man virkelig vil trosse normene, gå bak din kjæres rygg og flørte hemningsløst utenfor forholdet, så får man ha ryggrad til å vise ansikt og smykker.

• Liker 1
Skrevet

De oppfordrer til utroskap. Er dette virkleig noe du støtter?

Jeg støtter at folk tar egne valg. Det er ikke min og din sak. At de vil fucke opp forholdet sitt er trist - men fremdeles ikke noe jeg har noe med å gjøre.

Skrevet

Æsj! Oppfordring til utroskap :nei:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bedre at de som ønsker å være utro har en egen sjekkeside sammen med likesinnede, enn at de benytter vanlige sjekkesider. Da vet alle hva de som er der har til hensikt.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bedre at de som ønsker å være utro har en egen sjekkeside sammen med likesinnede, enn at de benytter vanlige sjekkesider. Da vet alle hva de som er der har til hensikt.

Kunne ikke vært mer enig. Da vet i alle fall de to som er involverte hva det faktisk handler om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...