Gå til innhold

Hva er dette for noe sykt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var skikkelig KG-mat!!

Skrevet

Helt smakløst å tjene penger på slikt!

Tipper det er mange som er usikre på partneren sin som er inne der å leter etter han/hun ;p

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Helt sikkert marked for slikt, så hvorfor ikke?

Gjest Skitten pique
Skrevet

Med mine psykiske evner spår jeg at en moderator kommer å gjør noe skummelt med dette emnet fordi hovedinnlegget bare består av en link. :popcorn:

Skrevet

Reklame.

Skrevet

Ja, det var skikkelig KG-mat!!

¨

Nei, kom over det tilfeldig og lurer på om jeg har misforstått ennå en gang, trodde det fantes kjærlighet ..

Skrevet

¨

Nei, kom over det tilfeldig og lurer på om jeg har misforstått ennå en gang, trodde det fantes kjærlighet ..

Kjærlighet og behov er to forskjellige ting.

• Liker 1
Skrevet

¨

Selvfølgelig finnes det kjærlighet - men det finne så mye annet også :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Kjærlighet og behov er to forskjellige ting.

Har man kjærlighet til ett annet menneske er vel slike ting ikke ett alternativ, synes det er så forb mange uekte mennesker der ute.

• Liker 1
Skrevet

Har man kjærlighet til ett annet menneske er vel slike ting ikke ett alternativ, synes det er så forb mange uekte mennesker der ute.

Merker du at du i denne uttalelsen tar på deg origo og standard for alle menneskers grunnlag for hva som er god og dårlig kjærlighet? Aksepter at ikke alle er som deg, at andre har forskjellige behov og verdier.

Kan det feks slå deg at det kanskje ikke er en hemmelighet for partneren at den ene søker fysisk kontakt? Det er 7 milliarder mennesker på denne planeten. Ditt behov, dine verdier teller for deg. Kanskje x antall andre og. Det etterlater allikevel at dine verdier tilhører deg, la andre ha sine egne.

Skrevet

OJ! For en sjuk nettside. "Husk at du må fjerne smykker og lignende som kan gjøre deg gjenkjennelig", "din affære"....Huff!

• Liker 2
Skrevet

Merker du at du i denne uttalelsen tar på deg origo og standard for alle menneskers grunnlag for hva som er god og dårlig kjærlighet? Aksepter at ikke alle er som deg, at andre har forskjellige behov og verdier.

Kan det feks slå deg at det kanskje ikke er en hemmelighet for partneren at den ene søker fysisk kontakt? Det er 7 milliarder mennesker på denne planeten. Ditt behov, dine verdier teller for deg. Kanskje x antall andre og. Det etterlater allikevel at dine verdier tilhører deg, la andre ha sine egne.

Nei, jeg blir ikke med på den, det er for tynt grunnlag.

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn det er. Etter å ha vært på nett i over 10 år så har jeg fått med meg alle variantene. En lengre periode så var det sånn at jeg lurte på om alle menn var sånn. Gift eller samboer, men helt ok med et nyp et annet sted. Kvinner tar etter.

Om det her skjer på en datingside, diskusjonsfora, FB eller annet så skjer det. Har opplevd det alt fra gamle chatten på sol, via irc, nettby osv.

Jeg bare prøver å få det til å ikke farge mitt syn på menn og på et forhold.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bare prøver å få det til å ikke farge mitt syn på menn og på et forhold.

Sånt søppel må man sortere bort selv.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

De oppfordrer til utroskap. Er dette virkleig noe du støtter?

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Trenger gifte/samboende folk som er ute etter noe på sidelinja sin egen nettdatingside altså....

Skrevet

Trenger gifte/samboende folk som er ute etter noe på sidelinja sin egen nettdatingside altså....

Må jo være ideelt å samle de et sted sånn at de ikke forurenser alle de andre stedene.

• Liker 3
Skrevet

hm.... utroskap satt i system?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...