sam10 Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Såg ingen innlegg med dette emnet.. Rotet litt med en fyr på fylla, og kunne tenkt meg noe mer. Ikke som i forhold, men mer som FWB. Er det sært å spørre om dette? Hvordan formulerer en seg? fins det gutter som vil si nei til dette?(teit formulert, men dere skjønner..) må skyte inn at han skal i militæret om noen måneder. Noen som har hatt pulevenner før? hvordan fungerte det?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Jeg oppfordrer deg til å lete litt nøyere, for det har vært masse emner om akkurat dette i det siste. Det gjør ikke noe å opprette nytt altså, jeg bare merker at jeg selv gidder ikke å svare på dette flere ganger nå, og det kan jo hende flere tenker det samme, og da kommer du jo kke langt med tråden. Lykket til
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Erfaringen er vel, sånn generelt, at jenta etterhvert utvikler følelser og begynner å jobbe for at det skal bli mer forpliktende (aka et forhold) mens gutten "bare" vil ha sex (menn tenker jo bare på én ting). Det hele kulminerer altså i; 1. Jenta blir såret (og får masse trøsteklemmer på KG) 2. Menn er drittsekker (som understrekes og gjentas i alle støtteerklæringene på KG) Inntil det skjer; enjoy Eller tar jeg feil???? 1
Zakuro Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Hadde en pulevenn i tenåra, og for oss fungerte det faktisk veldig bra, vi er gode venner i dag:) Men FWB er definitivt ikke for alle, folk er jo forskjellige. Noen kan godt ha sex uten at følelser oppstår, andre ikke, så den delen må du nesten kjenne på selv. Men hvordan du skal ta det opp er jeg ikke sikker på Min egen pulevenn spurte bare rett ut uten å trekke en mine Men du kan jo bare spørre om han kunne tenke seg å gjenta det, men ikke som en engangshendelse, men som FWB? Hverken mer eller mindre. Enkelt og greit liksom:)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Min forrige pulevenn spurte rett ut, vi snakket om det. Og det var greit. Fungerte fint i et halvt års tid, til vi begge fikk følelser og hele greia ble rar. Nå nylig har jeg faktisk vært borti en kar som ikke ville være pulevenn. Trodde dette var gullkantet avtale for gutter jeg, men denne ville ikke det. Uvisst hvorfor.
sam10 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2012 Erfaringen er vel, sånn generelt, at jenta etterhvert utvikler følelser og begynner å jobbe for at det skal bli mer forpliktende (aka et forhold) mens gutten "bare" vil ha sex (menn tenker jo bare på én ting). Det hele kulminerer altså i; 1. Jenta blir såret (og får masse trøsteklemmer på KG) 2. Menn er drittsekker (som understrekes og gjentas i alle støtteerklæringene på KG) Inntil det skjer; enjoy Eller tar jeg feil???? Du tar nok ikke feil. Jeg har følelser for ham allerede(fail) så er vel døden egentlig! men jeg er klar over det.. og han skal i militære og jeg flytter til andre siden av jorden, såå... et par måneder burde jeg klare, liksom..... ;D
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Har kun dårlig erfaringer med denne typen vennskap! Aldri noe godt som har kommet ut av det, bortsett fra
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har en kompis som jeg også har sex med. Synes det fungerer veldig bra, ingen følelser fra min sin side. Jeg selv har gått ut av et langt forhold for ikke så veldig lenge siden så har heller ikke noen planer om og få et nytt et for og si det på den måten. Spør han rett ut, tviler på at gutter vil takke nei til et slik forslag.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre det:) Vil ikke gå så veldig i detalj men her er noen grunner: - Selv om du ikke for følelser kan du/ og han bli avheninge av hverandre. Særlig dumt er det når han skal i militæret. Når du først savner han er det lett og tenke på han på en annen måte - Du kommer ikke til å få en kjæreste med det første. Selv om ingen vet om det er du ikke innstilt på å ta andre forhold alvorlig akkurat nå, og det blir ikke bedre av å ha en sånn venn! - Det er veldig lett å bli såret, selv om det kan virke som det motsatte. Det kan sikkert bli fint også.. Hvis du har på følelsen av at det kommer til å funke for dere. Men det er en stor sjanse for at det kan gå galt, etter min erfaring å dømme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå