Steinar40 Skrevet 23. februar 2012 #21 Skrevet 23. februar 2012 Jeg tror kvinner og menn misforstår hverandre. Det er vanskelig for menn å fatte at kvinner faktisk ikke er like interessert i å ha mest mulig sex med flest mulige hele tiden. Selv ville de gjerne gjort en kåt kvinne "en tjeneste" for å "være grei". De skjønner ikke at det er noen big deal. Derfor kaller de gjerne kvinner for sære, kjipe, feige når de blir avvist. Det er litt som å si nei til å spandere en øl. Eller nei til å kjøre noen hjem. At man ikke gidder rett og slett, eller er gjerrig. Menn skjønner ikke det for kvinner flest er mer komplekst med sex. Tenker du kan glemme teorien med å gjøre kåt kvinne "en tjeneste" for å "være grei". Det er nok NUMBER ONE som betyr noe der, ja! Først meg selv; så meg selv; og hvis det er noe igjen så tar jeg det også! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #22 Skrevet 23. februar 2012 Tenker du kan glemme teorien med å gjøre kåt kvinne "en tjeneste" for å "være grei". Det er nok NUMBER ONE som betyr noe der, ja! Først meg selv; så meg selv; og hvis det er noe igjen så tar jeg det også! Skal du først ta deg noe, Steinar, kan du gjerne ta deg ei bolle... 5
Steinar40 Skrevet 24. februar 2012 #23 Skrevet 24. februar 2012 Skal du først ta deg noe, Steinar, kan du gjerne ta deg ei bolle... Jo takk som byr! Liker boller også jeg Uansett er det interessant å se hvor naive kvinner er.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #24 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tror kvinner og menn misforstår hverandre. Det er vanskelig for menn å fatte at kvinner faktisk ikke er like interessert i å ha mest mulig sex med flest mulige hele tiden. Selv ville de gjerne gjort en kåt kvinne "en tjeneste" for å "være grei". De skjønner ikke at det er noen big deal. Derfor kaller de gjerne kvinner for sære, kjipe, feige når de blir avvist. Det er litt som å si nei til å spandere en øl. Eller nei til å kjøre noen hjem. At man ikke gidder rett og slett, eller er gjerrig. Menn skjønner ikke det for kvinner flest er mer komplekst med sex. Hvor står det at det er en kåt kvinne det er snakk om? Altså, om kvinnen faktisk hadde vært kåt og mannen hun traff var deilig nok til å være pulbar, hadde hun vel neppe avvist ham... Feilen enkelte menn gjør er tydeligvis å anta at kvinner ikke klarer å tenke på noe annet enn pikk, og at menn og kvinner ikke kan omgås uten at det er noe seksuelt i lufta. Det er mange kvinner der ute som ikke har et spesielt kompleks forhold til sex overhodet. Mange av dem nyter sex like fritt og uhemmet som enhver gjennomsnittlig mann. Men forutsetningen er liksom at de faktisk må være kåte før de føler noen interesser for å pule. Og det blir man jo ikke på hvem som helst, enten man er kvinne eller mann...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #25 Skrevet 24. februar 2012 Jo takk som byr! Liker boller også jeg Uansett er det interessant å se hvor naive kvinner er. Naive fordi de mener de har lov til å avvise menn? Naive fordi de mener det er greit å overnatte hos en venn (som da tilfeldigvis er mannlig)? Naive fordi de klarer å omgås menn uten å se på dem som sexobjekter? Naive fordi de vil gå ut på byen og danse og ha det gøy uten å føle seg forpliktet til noe som helst? Er det noen som er naiv her, så er det nok deg, Steinar40. At en som har såpass lite erfaring med kvinner som deg føler seg kompetent til å synse og mene noe som helst om saker du selv antageligvis knapt har noen egen erfaring med, vitner om en ganske dramatisk mangel på sosial intelligens. Det er nesten så jeg begynner å lure på hva diagnosen din er, iblant... 3
Reaper Skrevet 24. februar 2012 #26 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Naive fordi de mener de har lov til å avvise menn? Naive fordi de mener det er greit å overnatte hos en venn (som da tilfeldigvis er mannlig)? Naive fordi de klarer å omgås menn uten å se på dem som sexobjekter? Naive fordi de vil gå ut på byen og danse og ha det gøy uten å føle seg forpliktet til noe som helst? Ber at du blir reincarnert som mann i ditt neste liv. You will feel our pain. Endret 24. februar 2012 av Reaper 1
-Fiona- Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #27 Skrevet 24. februar 2012 Ber at du blir reincarnert som mann i ditt neste liv. You will feel our pain. Ja stakkars menn. Skal ha det i bakhodet til senere... Sympatisex må vel være noe av det beste dere kan få!
Reaper Skrevet 24. februar 2012 #28 Skrevet 24. februar 2012 Ja stakkars menn. Skal ha det i bakhodet til senere... Sympatisex må vel være noe av det beste dere kan få! Du er slem og ond
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #29 Skrevet 24. februar 2012 Ber at du blir reincarnert som mann i ditt neste liv. You will feel our pain. Du mener kvinner ikke skal ha lov til å avvise menn? Du mener kvinner ikke skal ha lov til å ha mannlige venner? Du mener kvinner skal se på alle menn som potensielle sexpartnere? Du mener kvinner ikke skal gå ut på byen med mindre de vil bli pult? Du vet det finnes egne land for sånne som deg...? Hvorfor flytter du ikke ned dit? Du vil kanskje ikke få en lykkelig kone, men du vil ha en sabla lydig en! 2
Envy Skrevet 24. februar 2012 #30 Skrevet 24. februar 2012 Hvor står det at det er en kåt kvinne det er snakk om? Altså, om kvinnen faktisk hadde vært kåt og mannen hun traff var deilig nok til å være pulbar, hadde hun vel neppe avvist ham... Feilen enkelte menn gjør er tydeligvis å anta at kvinner ikke klarer å tenke på noe annet enn pikk, og at menn og kvinner ikke kan omgås uten at det er noe seksuelt i lufta. Det er mange kvinner der ute som ikke har et spesielt kompleks forhold til sex overhodet. Mange av dem nyter sex like fritt og uhemmet som enhver gjennomsnittlig mann. Men forutsetningen er liksom at de faktisk må være kåte før de føler noen interesser for å pule. Og det blir man jo ikke på hvem som helst, enten man er kvinne eller mann... Den teorien vil jeg tilbakevise! For ikke så lenge siden overnattet jeg hos en kompis som er så rådeilig at han kan få hvemsomhelst. Han er bare en av de gutta, sykt bra utseende, godt trent, sinnsykt sjarmerende, morsom, han har ALT! ..men da han forlangte sex, ble det ikke sex. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #31 Skrevet 24. februar 2012 Den teorien vil jeg tilbakevise! For ikke så lenge siden overnattet jeg hos en kompis som er så rådeilig at han kan få hvemsomhelst. Han er bare en av de gutta, sykt bra utseende, godt trent, sinnsykt sjarmerende, morsom, han har ALT! ..men da han forlangte sex, ble det ikke sex. ... fordi dette gjorde at du ikke ble tent/mistet tenningen... Det hele koker ned til at begge parter må være kåte. Enkelte menn ser ikke ut til å forstå at det ikke er mulig å ikke være kåt. Det var bare det jeg forsøkte å poengtere.
-Fiona- Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #32 Skrevet 24. februar 2012 ... fordi dette gjorde at du ikke ble tent/mistet tenningen... Det hele koker ned til at begge parter må være kåte. Enkelte menn ser ikke ut til å forstå at det ikke er mulig å ikke være kåt. Det var bare det jeg forsøkte å poengtere. Joda, det er mulig å ikke være kåt!
Steinar40 Skrevet 24. februar 2012 #33 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Feilen enkelte menn gjør er tydeligvis å anta at kvinner ikke klarer å tenke på noe annet enn pikk, Feil. Feilen altfor mange kvinner gjør er å innbille seg at de fleste menn tenker på noe annet enn å få seg noe når muligheten ser ut til å være der. Endret 24. februar 2012 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #34 Skrevet 24. februar 2012 Feil. Feilen altfor mange kvinner gjør er å innbille seg at de fleste menn tenker på noe annet enn å få seg noe når muligheten ser ut til å være der. Er man dum, desperat og optimistisk nok er det strengt talt muligheter for å få seg noe hvor enn man befinner seg, forutsatt at det finnes kvinner innenfor akseptabelt aldersgruppe i nærheten. F.eks. på bussen, arbeidsplassen, med venner, på restaurant, osv. Allikevel ser de fleste menn ut til å være høyst velfungerende i disse situasjonene, selv om de i teorien kunne forsøkt å sjekke opp og ha sex med damene rundt seg. Til og med det å ha jenter som venninner, er det mange menn som klarer. Jeg tviler på at alt de tenker på når de omgås disse, er fitte. Greit nok at enkelte av dere er litt enkle, men SÅ primitive er det faktisk ikke alle menn som er. Det er heldigvis ikke alle menn som ikke evner å innse at kvinner er like oppegående og interessante og verdt å bli kjent med som menn. 1
Steinar40 Skrevet 24. februar 2012 #35 Skrevet 24. februar 2012 Er man dum, desperat og optimistisk nok er det strengt talt muligheter for å få seg noe hvor enn man befinner seg, forutsatt at det finnes kvinner innenfor akseptabelt aldersgruppe i nærheten. F.eks. på bussen, arbeidsplassen, med venner, på restaurant, osv. Allikevel ser de fleste menn ut til å være høyst velfungerende i disse situasjonene, selv om de i teorien kunne forsøkt å sjekke opp og ha sex med damene rundt seg. Til og med det å ha jenter som venninner, er det mange menn som klarer. Jeg tviler på at alt de tenker på når de omgås disse, er fitte. Greit nok at enkelte av dere er litt enkle, men SÅ primitive er det faktisk ikke alle menn som er. Det er heldigvis ikke alle menn som ikke evner å innse at kvinner er like oppegående og interessante og verdt å bli kjent med som menn. Men du må kanskje klare å innrømme at det er litt enklere når man blir invitert oppi samme seng i all "vennskapelighet"? Eller mener du at dette bare er kvinners sunne fornuft?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #36 Skrevet 24. februar 2012 Det var av rent praktiske årsaker. Og jeg sa på forhånd at det ikke ville bli noe! Så jeg ser ikke at jeg gjorde noe galt her nei! Haha lurt... Du ødela daten og spenningen i det øyeblikket... Hvordan er det ulig å tenke sånn en gang. Om en gutt hadde sagt det blikke no på deg, til deg tor jeg du ville sett på han som innbilsk, følt deg litt smått ydmyket og ikke minst at spenningen døde. 1
Envy Skrevet 24. februar 2012 #37 Skrevet 24. februar 2012 Haha lurt... Du ødela daten og spenningen i det øyeblikket... Hvordan er det ulig å tenke sånn en gang. Om en gutt hadde sagt det blikke no på deg, til deg tor jeg du ville sett på han som innbilsk, følt deg litt smått ydmyket og ikke minst at spenningen døde. Godt poeng!
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2012 #38 Skrevet 26. februar 2012 Ja, som overskriften sier! Det må være fler der ute som automatisk får stempelet "feig" i det øyeblikket man avviser noen. Spesielt dersom det kun gjelder lek... Forstår ikke hvordan menn (i mitt tilfelle, men det gjelder sikkert kvinner også)tenker noen ganger. "Så feig hun er, som ikke vil ha ONS med meg.. MEG liksom!!!" Altså, er det for at nederlaget ikke skal bli så stort, eller er jeg for uklar når jeg avviser? Mest fordi de har et stort ego!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #39 Skrevet 26. februar 2012 TS det må nok ha noe med egoet til mennene å gjøre. Du får bare svare med at "Beklager, men jeg er bare ikke interessert."
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. februar 2012 #40 Skrevet 26. februar 2012 "Jasså du TØR ikke" er bare en veldig barnslig manipulasjonsmetode. Målet er å få frem den like barnslige reaksjonen at nå skal man jammen vise hvor tøff man er. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå