Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier!

Det må være fler der ute som automatisk får stempelet "feig" i det øyeblikket man avviser noen. Spesielt dersom det kun gjelder lek...

Forstår ikke hvordan menn (i mitt tilfelle, men det gjelder sikkert kvinner også)tenker noen ganger.

"Så feig hun er, som ikke vil ha ONS med meg.. MEG liksom!!!"

Altså, er det for at nederlaget ikke skal bli så stort, eller er jeg for uklar når jeg avviser?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd eller hørt om noen som blir kalt for pingler fordi de avviste noen, men dersom dette skjer er det sikkert en måte for den avviste å rasjonalisere nederlaget på. Altså: "jeg er deilig nok til at hun egentlig hadde lyst på meg, og hun avviste meg kun fordi hun var feig og redd"-type tankegang.

Evt kan det hende du oppfører deg på en måte som gjør at det faktisk virker som du egentlig har lyst på vedkommede, men avviser ham pga nervøsitet el.

Vanskelig å si, uten å ha sett situasjoner som dette..

• Liker 1
Skrevet

Haha, dette minner meg om noe.

Datet en fyr tidlig i sommer. Jeg bor sentrumsnært så han sov over ei natt og jeg hadde på forhånd sagt at det ikke ble noe sengekos. Han prøvde seg på meg og jeg flyttet vekk hånda hans bestemt. Da mumler han "14 år...."

Jeg spurte han "HÆ? Hva sa du? 14 år?"

Og han "Nei ingenting.." Skikkelig furten.

:skratte:

Jeg skjønte jo godt at han mente jeg var barnslig fordi jeg ikke ville la han ta på meg eller ha sex. Men hallo da? Så jeg er barnslig fordi jeg synes det var tidlig og var usikker på hva jeg følte. Skal sies at jeg ikke traff han igjen etterpå.

Skrevet

Haha, dette minner meg om noe.

Datet en fyr tidlig i sommer. Jeg bor sentrumsnært så han sov over ei natt og jeg hadde på forhånd sagt at det ikke ble noe sengekos. Han prøvde seg på meg og jeg flyttet vekk hånda hans bestemt. Da mumler han "14 år...."

Jeg spurte han "HÆ? Hva sa du? 14 år?"

Og han "Nei ingenting.." Skikkelig furten.

:skratte:

Jeg skjønte jo godt at han mente jeg var barnslig fordi jeg ikke ville la han ta på meg eller ha sex. Men hallo da? Så jeg er barnslig fordi jeg synes det var tidlig og var usikker på hva jeg følte. Skal sies at jeg ikke traff han igjen etterpå.

:skratte::skratte:

Ja, det blir samme greia!

Jeg skjønner det ikke... Det kan jo hende det er jeg som gjør noe "galt", men jeg føler det skjer OFTE!

Skrevet

Jeg skjønner det ikke... Det kan jo hende det er jeg som gjør noe "galt", men jeg føler det skjer OFTE!

Har bare skjedd denne gangen her da. Men meget spesielt ja! ;p

Det er vel som hun over meg sa, for å skåne seg selv siden jeg avviste han.

Skrevet

Kanskje det dere gjør galt er å la mannfolk få overnatte hos dere?

Det er nemlig ikke akkurat noe sjakktrekk.

• Liker 1
Skrevet

Jammen... når pikeværelset hjemme hos mor er fylt til randen av dildoer slik at man knapt kommer inn døra, og nonneklosteret stengt pga utdrikningslag, da hender det man må være slem pike og sove hos en av disse mannemonstrene der ute. :<

• Liker 1
Skrevet

Vet du, de det gjelder har faktisk ikke vært i nærheten av min seng, eller leiligheten min for den saks skyld. Og jeg har heller ikke besøkt de.

Det er snakk om avvisninger av typen hvor jeg sier klart i fra at jeg ikke er typen til å gå til sengs med hvem som helst.

I det siste har det ofte endt med at jeg får høre hvor pinglete jeg er, for så å bli slettet fra facebook i ren demonstrasjon (ikke at det bryr meg så alt for mye).

Grunnen til at jeg tok det opp nå, er fordi jeg i det siste har fått et par henvendelser fra slike typer hvor jeg får spørsmål som lyder ca slik: "har du blitt litt tøffere nå, eller? ;) "

De er liksom oppriktig overbevist om at problemet er at jeg er feig. At jeg ikke er interessert vil de liksom ikke godta..

Skrevet

Det var av rent praktiske årsaker. Og jeg sa på forhånd at det ikke ville bli noe!

Så jeg ser ikke at jeg gjorde noe galt her nei!

Skrevet

LOL.

Dette er manipulering 101.

Populært brukt av svake mennesker og fungerer tilsvarende kun på svake mennesker.

:)

Skrevet

Vet du, de det gjelder har faktisk ikke vært i nærheten av min seng, eller leiligheten min for den saks skyld. Og jeg har heller ikke besøkt de.

Det er snakk om avvisninger av typen hvor jeg sier klart i fra at jeg ikke er typen til å gå til sengs med hvem som helst.

I det siste har det ofte endt med at jeg får høre hvor pinglete jeg er, for så å bli slettet fra facebook i ren demonstrasjon (ikke at det bryr meg så alt for mye).

Grunnen til at jeg tok det opp nå, er fordi jeg i det siste har fått et par henvendelser fra slike typer hvor jeg får spørsmål som lyder ca slik: "har du blitt litt tøffere nå, eller? ;) "

De er liksom oppriktig overbevist om at problemet er at jeg er feig. At jeg ikke er interessert vil de liksom ikke godta..

Problemet er at menn av erfaring vet at kvinner ikke nødvendigvis vet hva nei betyr.

Så der må dere nok skylde dere selv (eller deres medsøstre).

• Liker 1
Skrevet

Det var av rent praktiske årsaker. Og jeg sa på forhånd at det ikke ville bli noe!

Ja, det var jo ihvertfall veldig praktisk for han.

Og han tok det selvfølgelig som en invitasjon.

• Liker 1
Skrevet

Luremus... fatter ikke helt hva problemet ditt er! Tror du trenger litt spanking, naughty slut! :gjeiper:

Skrevet

Luremus... fatter ikke helt hva problemet ditt er! Tror du trenger litt spanking, naughty slut! :gjeiper:

Hehe ;) Ja huff å huff! Selvfølgelig burde jeg ha ligget med han når jeg sa det var greit at han sov over til tross for at jeg nettopp på forhånd sa at det var betingelsen at det ikke ble noe.

Skrevet

Forventer dere menn å få dere noe, bare fordi en kvinne sover i samme seng? Jeg mener, rent teoretisk. Om man er venner, kvinnen blir med hjem for å SOVE av praktiske årsaker. Ikke noe roting eller andre hint på forhånd. Forventer gutten fremdeles og uansett sex?

• Liker 1
Skrevet

Forventer dere menn å få dere noe, bare fordi en kvinne sover i samme seng? Jeg mener, rent teoretisk. Om man er venner, kvinnen blir med hjem for å SOVE av praktiske årsaker. Ikke noe roting eller andre hint på forhånd. Forventer gutten fremdeles og uansett sex?

Ja, selvfølgelig.

Hva er det du ikke forstår med det? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Hva er det du ikke forstår med det? :klo:

Alt.

Jeg mener, man er da på ingen måte luremus, når man ikke har gitt noen signaler om at det er interesse av å ha sex?

Enkelte ganger er det mer praktisk å sove hos en kompis som bor i nærheten enn å ta en dyr taxi hjem.

Skrevet

Alt.

Jeg mener, man er da på ingen måte luremus, når man ikke har gitt noen signaler om at det er interesse av å ha sex?

Enkelte ganger er det mer praktisk å sove hos en kompis som bor i nærheten enn å ta en dyr taxi hjem.

Da sover man ikke i samme seng.

Skrevet

Jeg tror kvinner og menn misforstår hverandre. Det er vanskelig for menn å fatte at kvinner faktisk ikke er like interessert i å ha mest mulig sex med flest mulige hele tiden. Selv ville de gjerne gjort en kåt kvinne "en tjeneste" for å "være grei". De skjønner ikke at det er noen big deal. Derfor kaller de gjerne kvinner for sære, kjipe, feige når de blir avvist. Det er litt som å si nei til å spandere en øl. Eller nei til å kjøre noen hjem. At man ikke gidder rett og slett, eller er gjerrig. Menn skjønner ikke det for kvinner flest er mer komplekst med sex.

Skrevet

Alt.

Hvis du ikke vil ha sex må du nok punge ut?! :S

Selv om taxisjåføren høyst sannsynlig forventer sex han også, dersom det er en er mann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...