Cuckold Skrevet 25. februar 2012 #21 Skrevet 25. februar 2012 Her hvor jeg bor er det 70% kvinner i den aldersgruppen jeg søker. Fantastisk! Jøss, hvor bor du da? :gjeiper: Jeg har alltid prist meg lykkelig for at jeg bor i byen (Oslo) fordi vi vet at jenter i større grad enn gutter flytter til byen, slik at det blir kvinneunderskudd på bygda og kvinneoverskudd i byen. Men så er det jo som TS påpeker faktisk et betydelig overskudd av menn blant de som innvandrer, og i den grad innvandringen har så stort omfang at det påvirker statistikken merkbart, vil dette kunne gi mannsoverskudd også i byen. For innvandrerne bosetter seg jo i større grad i byen. Så jeg skulle likt å vite hvor du bor.
Gjest Cuntzilla Skrevet 25. februar 2012 #22 Skrevet 25. februar 2012 http://kvinner.hegnar.no/livsstil/article10985.ece Skillet mellom antall menn og kvinner øker. Det blir flere menn her i landet, og 70% skyldes innvandring. Norske menn er ikke lenger gode nok for norske kvinner. De reiser til utlandet og finner seg en kjekkas. Det kommer jo av arbeidsinnvandring, ikke at norske kvinner drar til Polen og importerer kjekkaser. 1
Cuckold Skrevet 25. februar 2012 #23 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Det kommer jo av arbeidsinnvandring, ikke at norske kvinner drar til Polen og importerer kjekkaser. Det har du rett i. Så det blir feil å sammenlikne dette med at enkelte norske menn drar til Asia for å finne livsledsager og at enkelte norske kvinner drar til Afrika eller Latin-Amerika og kommer tilbake med kjæreste, det som er interessant i det TS peker på er at det blir mannsoverskudd i Norge, noe som selvsagt ikke er så hyggelig for norske menn. Det betyr at det blir hardere konkurranse om damene enn det hadde trengt å være. Noe som selvsagt er verst for de minst attraktive mennene, men uheldig for alle. Endret 25. februar 2012 av Cuckold
Gjest SemperFi Skrevet 25. februar 2012 #24 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kommer heller aldri til å bli sammen med noen annen enn en nordmann. Og det ordspillet ditt er bare tull; etnisk norske mennesker er de som har røtter til landet Norge, deretter Skandinavia, deretter Europa. Du kan kvervulere alt du vil, men de røttene vi har her i landet kan ikke dere som har kommet hit de siste 30årene konkurrere med Det du skriver er blasfemi. Skal man gå ut ifra den ariske rase, som jeg tror du er ute etter, du kunne nok blitt sammen med en Danske eller Svenske forsåvidt ut ifra det jeg tolker deg. Men den ariske rase stammer ikke fra Europa en gang ... Og Hvordan kan du mene at det jeg skriver er tåpelig, du svarer ikke på det jeg spør om en gang.
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #25 Skrevet 25. februar 2012 Det kommer jo av arbeidsinnvandring, ikke at norske kvinner drar til Polen og importerer kjekkaser. Nettopp! For det menn ikke innser er at en kvinne som tjener sine egne penger og har egen leilighet, hun trenger ingen mann. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #26 Skrevet 25. februar 2012 Vurderer en fra polen, eller kanskje en finsk en?.... virker som de er glade i norske damer
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #27 Skrevet 25. februar 2012 http://kvinner.hegnar.no/livsstil/article10985.ece Skillet mellom antall menn og kvinner øker. Det blir flere menn her i landet, og 70% skyldes innvandring. Norske menn er ikke lenger gode nok for norske kvinner. De reiser til utlandet og finner seg en kjekkas. Norske menn er dømt til å være single tapere. Nei slutt og tull.
Knirke Skrevet 25. februar 2012 #28 Skrevet 25. februar 2012 Hør på mammaen din, ja. Bruker å være lurt det Jammen mamma.. Han er jo så god i senga! 1
Steinar40 Skrevet 25. februar 2012 #29 Skrevet 25. februar 2012 Jammen mamma.. Han er jo så god i senga! Det er ikke alt man trenger å fortelle mammaen sin Selv om sikkert noen gjør det også hehe
makkapakka Skrevet 25. februar 2012 #30 Skrevet 25. februar 2012 Vurderer en fra polen, eller kanskje en finsk en?.... virker som de er glade i norske damer jeg har klina på finsk, det var faktisk godt
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #31 Skrevet 25. februar 2012 Norge er jo nå det forgjettede land for mange utlendinger. *Forjettede" heter det. 1
Lutetium 71 Skrevet 25. februar 2012 #32 Skrevet 25. februar 2012 Det du skriver er blasfemi. Vær så snill å ikke bland ordet blasfemi inn i en diskusjon som ikke har noe med religion å gjøre. Jeg får gnagsår i hjernen!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #33 Skrevet 25. februar 2012 Det du skriver er blasfemi. Skal man gå ut ifra den ariske rase, som jeg tror du er ute etter, du kunne nok blitt sammen med en Danske eller Svenske forsåvidt ut ifra det jeg tolker deg. Men den ariske rase stammer ikke fra Europa en gang ... Og Hvordan kan du mene at det jeg skriver er tåpelig, du svarer ikke på det jeg spør om en gang. Riktig, den ariske rase stammer fra Iran. Ergo: Iranere er ariere. "Arier" betyr opprinnelig rett og slett "iransk".
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2012 #34 Skrevet 26. februar 2012 Norske menn er dømt til å være single tapere. De fleste i Norge har valget mellom å være en taper og en vinner. Dersom du vil være en vinner må du jobbe for det. Syting er for tapere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå