Gå til innhold

Single kvinner og valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://kvinner.hegnar.no/livsstil/article10985.ece

Skillet mellom antall menn og kvinner øker. Det blir flere menn her i landet, og 70% skyldes innvandring. Norske menn er ikke lenger gode nok for norske kvinner. De reiser til utlandet og finner seg en kjekkas.

Norske menn er dømt til å være single tapere.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan også generalisere :jepp:

Norske kvinner er ikke gode nok for norske menn. De reiser til utlandet og finner seg en thailandsk frøken eller øst-europeisk madamm :filer:

• Liker 12
Skrevet

Jeg kan også generalisere :jepp:

Norske kvinner er ikke gode nok for norske menn. De reiser til utlandet og finner seg en thailandsk frøken eller øst-europeisk madamm :filer:

Det er så typisk at enkelte menn skal hoppe inn og beskylde kvinner for å ha en skjult agenda om å gjøre norske menn til tapere.

Verden er "mindre" og mer globalisert, noe TS bør lære å leve med. Det er lettere å bli kjent på tvers av landegrenser. Jeg er selv en mann som holder på med en øst-europeisk dame, og det er ikke fordi jeg går rundt og hater norske kvinner, det var bare tilfeldig for min del, og hun kontaktet meg, men noen raringer kommer sikkert til å tro jeg er en taper som måtte importere en jente for å ikke være alene.

Jeg har allerede fått noen rare blikk fra folk når jeg forteller at jeg dater en polsk dame.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, ja, jeg skal sitte her og be for norske menn og kvinner, jeg.

Skrevet

Det er så typisk at enkelte menn skal hoppe inn og beskylde kvinner for å ha en skjult agenda om å gjøre norske menn til tapere.

Verden er "mindre" og mer globalisert, noe TS bør lære å leve med. Det er lettere å bli kjent på tvers av landegrenser. Jeg er selv en mann som holder på med en øst-europeisk dame, og det er ikke fordi jeg går rundt og hater norske kvinner, det var bare tilfeldig for min del, og hun kontaktet meg, men noen raringer kommer sikkert til å tro jeg er en taper som måtte importere en jente for å ikke være alene.

Jeg har allerede fått noen rare blikk fra folk når jeg forteller at jeg dater en polsk dame.

Norge er jo nå det forgjettede land for mange utlendinger.

Skrevet

Jeg er norsk, ung, forholdsvis oppegående, og jeg RØRER IKKE utenlandske gutter. Her er det norsk all the way :jepp:

• Liker 5
Skrevet

Jeg er norsk, ung, forholdsvis oppegående, og jeg RØRER IKKE utenlandske gutter. Her er det norsk all the way :jepp:

Når det er så mange om beinet (deg i dette tilfellet) så må du nok pent finne deg i å bli delt!

Gjest strykebrett
Skrevet

Skillet mellom antall menn og kvinner øker. Det blir flere menn her i landet, og 70% skyldes innvandring. Norske menn er ikke lenger gode nok for norske kvinner. De reiser til utlandet og finner seg en kjekkas.

Slutt å være så bitter du, se litt lysere på ting og slutt å lete etter eksterne faktorer å skylde på, så skal du se det ordner seg for deg og. Opp med humøret! :klemmer:

Skrevet

Når det er så mange om beinet (deg i dette tilfellet) så må du nok pent finne deg i å bli delt!

:ler:

Skrevet

Alle er ikke som deg vettu Envy, hadde enda verden vært så vell :)

• Liker 1
Gjest Cakenommy
Skrevet

Skriver under på den!

Gjest MorAase
Skrevet

Det blir ikke bedre av at et stadig økende antall norkse kvinner velger å være single og å få insiminasjon i Danmark.

Skrevet

Mamma har sagt at jeg ikke får ta med meg en utlending hjem fordi det er så problematisk å snakke engelsk rundt middagsbordet

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg har lest "Ikke uten min datter", og nekter å sitte i et annet land og pille mark ut av risen om noen år til, skal ikke finne meg noen utenfra fylket engang!

Har også fortalt mamma at OM jeg skulle finne meg en fra et annet land, så skal passet mitt brennes samme dag.

(Delvis ironisk innlegg altså...!)

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Mener du som norsk i at han er norsk som statsborger, andregenerasjon innvandrer eller etnisk norsk med etniske norske foreldre?

Hvor langt tilbake vil du gå før du vil si at en person med utenlandsk bakgrunn (innvandrer + generasjon) er etnisk norsk, 2, 3, 4 generasjon?

Eller generaliserer vi?

- Barer lurer :)

• Liker 1
Skrevet

Mamma har sagt at jeg ikke får ta med meg en utlending hjem fordi det er så problematisk å snakke engelsk rundt middagsbordet

Hør på mammaen din, ja. Bruker å være lurt det :)

Skrevet

Mener du som norsk i at han er norsk som statsborger, andregenerasjon innvandrer eller etnisk norsk med etniske norske foreldre?

Hvor langt tilbake vil du gå før du vil si at en person med utenlandsk bakgrunn (innvandrer + generasjon) er etnisk norsk, 2, 3, 4 generasjon?

Eller generaliserer vi?

Vi generaliserer nok litt. Det finnes flust av kjempehyggelige, kjekke, ålreite, fine "utenlandske" gutter.

For min del har det nok litt mer med tenningsmønster å gjøre. Jeg har enda til gode å føle meg tiltrukket på den måten av ikke etnisk norske gutter.

Skrevet

Her hvor jeg bor er det 70% kvinner i den aldersgruppen jeg søker.

Fantastisk!

Skrevet

Eller generaliserer vi?

Jeg kommer heller aldri til å bli sammen med noen annen enn en nordmann. Og det ordspillet ditt er bare tull; etnisk norske mennesker er de som har røtter til landet Norge, deretter Skandinavia, deretter Europa. Du kan kvervulere alt du vil, men de røttene vi har her i landet kan ikke dere som har kommet hit de siste 30årene konkurrere med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...