AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Jeg lurer rett og slett på hvilket shampoomerke som er best til min hårtype? - Håret mitt er møkebrunt(egentlig blond) og litt langt. Jeg bruker ikke hårføner eller rettetang. Har i litt morocconoil i vått hår hver gang jeg dusjer(annenhver dag). Den dagen jeg har vasket det, er det godt med volum i hele håret. Har mye og litt tjukt hår. Men dagen etter merker jeg at håret lett blir flatt på toppen og veldig stort og uregjerlig i tuppene(klippet tuppene sist i januar). Så jeg lurer på hva slags shampootype jeg burde bruke og hvilke merke som er best? Tenker å kjøpe på blivakker.no(vært fornøyd med de før). Takk for alle svar!:-)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 John Master Organics - sink and sage. Blivakker er utrolig useriøs, så den butikken får ikke en krone av meg igjen. 2
Gjest :) Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Define er et merke som selges i de fleste dagligvarebutikker, det er et merke som har mange ulike txper beregnet på ukikt hår
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=' timestamp='1330031245' post='10526291] Define er et merke som selges i de fleste dagligvarebutikker, det er et merke som har mange ulike txper beregnet på ukikt hår
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=' timestamp='1330031245' post='10526291] Define er et merke som selges i de fleste dagligvarebutikker, det er et merke som har mange ulike txper beregnet på ukikt hår 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Anbefaler ikke Define til noen. Den er full av salt og silikon. Har opplevd at det legger seg som en film utenpå håret og at det er vanskelig å skylle ut rester av det. Og så tetter det igjen hodebunnen noe som fører til at håret detter ut i mye større kvanta enn det som er normalt. Jeg anbefaler Pureology jeg. Den grønne. Men den har de ikke på Blivakker. De har forøvrig Pureology idenne norske nettbutikken om du ikke er komfortabel med å handle fra utlandet.
Regineh Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Eg har prøvd utrulig masse.. det er jo så mange gode merker som Joico K-Pack, Redken, Kerastase.. men min absolutte favoritt som eg har sverga til siste året no er Moroccan Oil, både i shampoo, balsam og kur - heilt supergode,og det er hår-oljen også. LOVE. Kan kjøpes her: http://www.blivakker.no/products/harpleie/moroccanoil
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Jeg skjønner ikke at folk tørr å handle på blivakker, jeg. Feelunique ftw! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå