AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Lurer på om noen kan gi meg litt tips om hva man kan finne på i Kristiansand (utenom Dyreparken selvsagt)? Litt bakgrunnsinfo: Vi er to stykk (22 og 23) som bor sammen her. Vi er ganske lekne. Vi har i grunn mest lyst til å dra til en arkadehall og gå bananas på mange morsomme spillautomater (ikke slike der man vinner penger, men slike man kjører bil på etc.), men jeg kan ikke finne ett eneste sted i området som har slikt. Så, hva annet er det å finne på her?
Mubba Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Lurer på om noen kan gi meg litt tips om hva man kan finne på i Kristiansand (utenom Dyreparken selvsagt)? Litt bakgrunnsinfo: Vi er to stykk (22 og 23) som bor sammen her. Vi er ganske lekne. Vi har i grunn mest lyst til å dra til en arkadehall og gå bananas på mange morsomme spillautomater (ikke slike der man vinner penger, men slike man kjører bil på etc.), men jeg kan ikke finne ett eneste sted i området som har slikt. Så, hva annet er det å finne på her? Bowlinga i Hannevika eller på Lund burde vel ha slike spillautomater?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Bowling på Lund har noen slike arkadespill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå