Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Omtrent samme specs og lang batteritid. Har du link? Denne skulle jeg likt å se nærmere på

Med vekt på omtrent, ja! :)

Nå forholdt jeg meg bare til de tingene Solsmil listet opp, ting som byggekvalitet mm er nok ikke like bra som på en mac, men til det bruket ts trenger, er den mer enn god nok.

Det er denne her. Ikke på tilbud nå, ser jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå forholdt jeg meg bare til de tingene Solsmil listet opp, ting som byggekvalitet mm er nok ikke like bra som på en mac, men til det bruket ts trenger, er den mer enn god nok.

Ja, dette var omtrent...har selvsagt dårligere specs, og nå koster den 5500,- så da ble det ikke SÅ aktuelt for min del, men for all del; en grei allround maskin. 4000 kroner, som du gav, er imidlertid meget god pris for den maskinen

Skrevet

Ja, dette var omtrent...har selvsagt dårligere specs, og nå koster den 5500,- så da ble det ikke SÅ aktuelt for min del, men for all del; en grei allround maskin. 4000 kroner, som du gav, er imidlertid meget god pris for den maskinen

Det lønte seg å abbonnere på nyhetsbrevet til Lefdal, fant jeg ut! :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Næh! Dinside har oppdaget pcen min! :takke:

http://www.dinside.no/891274/acer-aspire-timelinex-3830t

AnonymBruker
Skrevet

Næh! Dinside har oppdaget pcen min! :takke:

http://www.dinside.no/891274/acer-aspire-timelinex-3830t

Den maskina han snakker om er utstyrt med en i5 prosessor, noe som gjør det enda mer imponerende med batterilevetiden. Jeg har en i3 i min maskin, og det er en svakere prosessor.

Ser også en mulig feil i artikkelen. Han snakker om ett intel nettverkskort, i min er det ett Atheros kort, men det er mulig hans maskin er bestykket litt annerledes (fant ikke ut noe om dette på cdon.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...