Gå til innhold

Brasiliansk voksing

Fremhevede innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Etter at jeg begynte med brasiliansk voksing er det aldri noe mer som heter høvel her i huset.Jeg tar noe som heter Lovewax.Da påføres voksen rett på huden og man bruker ikke strips.Det skal være noe mindre smertefult(men jeg har ganske høy smerteterskel så jeg merker det så og si ikke uansett). Jeg bruker Justina på Karl Johan hud og kroppspleie i Oslo. Og det skal sies at jeg har flyttet til oppland fylket,men jeg drar inn til Oslo for å dra til henne. Så bor du i Osloanbefales henne på det sterkeste!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan skrive under på det innlegget over her ja, Justina på Karl Johan Hudpleieklinikk i Oslo er en veldig behagelig og flink dame. Har også gått over til Lovewax etter at jeg begynte hos henne, og er kjempefornøyd. Kommer ikke til å gå tilbake til vanlig voks på intimområdene.

Var mye plaget med inngrodde hår etter at jeg begynte å vokse meg for flere år siden, og selv i de periodene hvor jeg ikke vokset meg over lengere tid fikk jeg fremdeles disse betente hårsekkene. Men da jeg begynte med Lovewax var det etter en lengere tids voksepause, samt en graviditet, som faktisk virket som renset opp i kroppen min. Jeg fikk ikke lengere betente hårsekker etter graviditeten, og de kom heller ikke tilbake da jeg vokset med med Lovewax. Så det stemmer hvertfall for meg at Lovewax gir mindre betente hårsekker.

Og at voksing er mer vondt enn en fødsel?? Ja da må du ha MEGET lette fødsler da! :jepp: For SÅ vondt gjør det ikke å vokse seg altså. Man overlever med LETTHET! :) Hilsen ei som er ganske pysete av seg. :goodbye:

Skrevet

Er ikke bare Lovewax, men også Lycon som er uten strips - og jeg kan bekrefte at det er mange ganger mindre vondt, og man får mindre inngrodde hår og annet faenskap med den :)

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg har jobbet med  kroppsvoksing inkludert braziliansk(som jeg gjør mest) i 15  år nå og har drevet egen salong de siste 10 årene. Men å anbefale kunder å ta Paracet og Ibux før voksing er faktisk ikke lov og ekstremt uprofesjonelt.

Om noen trenger smertelindring,så er det MYE bra å få å smøre på som virker etter 2 min og fjerner ca 70% av smerte/ubehag.

dette er noe alle vokse-salonger skal ha inne til kunder som er ekstra følsomme osv,å ta medikamenter før voksing er ikke akseptabelt i det hele tatt.

ellers skal man vente 12-14 dager uten å barbere før voksing og så lenge man bruker rette produkter og tar hensyn så gjør det ikke vondt. Har ikke hatt 1 klage på 10 år.

mvh L

Anonymkode: be011...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...