Gjest kork2 Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor er det hår rundt rompehullet, og også langsmed rompeballene? Noen spesiell grunn til det?
Gjest Kringen Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Jeg erfarer i hvertfall at hårene skal ta imot de lange bjellene' mine. Hadde det ikke vært for rævsjegge' så hadde jeg satt meg på juvelene støtt og stadig... Flere som kjenner seg igjen? Kringen
Gjest gro Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Jeg fjernet hårene en gang, og det burde jeg ikke gjort, for det ble svett og klamt og rødt og irritert. Så jeg måtte liksom vralte helt til hårene kom igjen. Hårene er der for å skape luft, hindre fukt og dermed hindre sopp. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Alle kroppsåpninger har hår. Regner med at det er for å beskytte oss fra omgivelsene rundt
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor er det hår rundt rompehullet, og også langsmed rompeballene? Noen spesiell grunn til det? Spør Gud.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Jeg fjernet hårene en gang, og det burde jeg ikke gjort, for det ble svett og klamt og rødt og irritert. Så jeg måtte liksom vralte helt til hårene kom igjen. Hårene er der for å skape luft, hindre fukt og dermed hindre sopp. Er dere helt gorilla baki der, dere som mener det er så fælt å være håløs? Selv har jeg kanskje totalt 5 hårstrå der bak, som jeg tar raskt med høvelen når jeg barberer resten av underlivet, og jeg har aldri vært plaget med verken sopp, dårlig lukt eller annet ubehag...
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Er dere helt gorilla baki der, dere som mener det er så fælt å være håløs? Selv har jeg kanskje totalt 5 hårstrå der bak, som jeg tar raskt med høvelen når jeg barberer resten av underlivet, og jeg har aldri vært plaget med verken sopp, dårlig lukt eller annet ubehag... Ah. Men du er kvinne, ikke sant?
Gjest hogwash Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Ellers hadde det jo blitt slutt på kosen?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Er dere helt gorilla baki der, dere som mener det er så fælt å være håløs? Selv har jeg kanskje totalt 5 hårstrå der bak, som jeg tar raskt med høvelen når jeg barberer resten av underlivet, og jeg har aldri vært plaget med verken sopp, dårlig lukt eller annet ubehag... Jeg er ikke gorilla bak der, har helt vanlig små og tynne "jente" hår. Men de gangene jeg har prøvd å barbere meg har det blitt klamt og ekkelt. I tillegg til veldig kløe og stikking når det vokser ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Ah. Men du er kvinne, ikke sant? Ja, men jeg ser ikke hvorfor det skal være relevant, med mindre du forutsetter at menn lettere får sopp og andre plager i rumpa enn kvinner da.
GrænOrka Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Er dere helt gorilla baki der, dere som mener det er så fælt å være håløs? Selv har jeg kanskje totalt 5 hårstrå der bak, som jeg tar raskt med høvelen når jeg barberer resten av underlivet, og jeg har aldri vært plaget med verken sopp, dårlig lukt eller annet ubehag... Er nok VELDIG individuelt hvor mye hår folk har der. Du er nok heldig som har 5 hårstrå.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Ja, men jeg ser ikke hvorfor det skal være relevant, med mindre du forutsetter at menn lettere får sopp og andre plager i rumpa enn kvinner da. Rumpeballene våre (menn) sitter nok tettere sammen enn rumpeballene på kvinner. Derfor blir det mindre luftgjennomstrømming og mindre ventilasjon bak der på menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå