Gå til innhold

KG-medlemer som kritiserer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er rart at det er så mange som kritiserer andres råd og veiledning. Selv om de ikke er enig i rådet dem gir TS. Er det ikke behov for å være stygg, nedlatende og frekk mot rådet som er gitt.

Jeg er overrasket over at så mange KG-medlemmer trakker ned på andres råd, i stedet for å faktisk gi ett råd selv. Om man ikke er enig, er det jo faktisk mulig å formulerer seg fint, og konkret, ikke være frekk og nedlatende.

Eller når dem ser ned på TS for de ikke forstår hvorfor TS lurer på det den lurer på. Er det ikke bare å svare på det som skal svares på?

Trodde det var voksne mennesker innpå her :sukk:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste innpå kg er folk som liker å rakke ned på andre for å føle seg bedre, eneste konklusjonen jeg kommer med. :filer:

Skrevet

Noen er ekstreme, men jeg føler at man nærmest må slikke ræv når man svarer i en tråd for å ikke bli angrepet for å være sint etc.

Det er ikke alle som er her inne for å få venner, noen er her inne for å diskutere på en seriøs måte og ikke for å bruke smiletegn i annenhver setning.

• Liker 5
Skrevet

De fleste innpå kg er folk som liker å rakke ned på andre for å føle seg bedre, eneste konklusjonen jeg kommer med. :filer:

Ikke la døra treffe deg i rævva på vei ut :goodbye:

• Liker 5
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tror mye av grunnen til at det ofte blir sånn er at mange uttaler seg bastant om ting de rett og slett ikke har peiling på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer med mine betraktninger, og mener da for all del ikke at disse er mer "riktig" enn andres. Men jeg er da ærlig, og om det forveksles med å være jævlig, så er det leit, men jeg er her for å diskutere. Veldig ofte går jeg inn i en tråd og leser, og ser noe jeg er uenig i. Da er det nettopp dette jeg adresserer.

Svært ofte spres holdninger her inne som jeg mener er ganske bak mål. Da sier jeg fra ja. Og regner med at andre sier mot meg om de mener det samme om mine innlegg.

Er mer lei de med klemme-ikonene som aldri er uenige med en kjeft og bare er ute etter å gjenge seg sammen og kose. Det er ikke sikkert det skaper så mange interessante debatter heller, for å si det slik.

Forresten: Har flere merka at det tydeligvis er en slags "konsensus" rundt enkelte spm. her inne? Noen ganger virker det som om det er om å gjøre å være førstemann til å komme med "det korrekte svaret etter KG-malen". Spesielt når det gjelder samlivsspørsmål og attraksjon osv. Det er en form for "politisk korrekthet" ala KG vil jeg si.

• Liker 2
Skrevet

Ikke la døra treffe deg i rævva på vei ut :goodbye:

Unnskyld meg?

Skrevet

Unnskyld meg?

Det er ikke noe poeng i å være her når du misliker brukerne.

• Liker 4
Skrevet

Ser ut til at det ofte blir sånn når folk kan gjemme seg bak anonymitet dessverre. Må være endel innestengt frustrasjon som antagelig skal ut, og/eller ønsket om å være noe en ikke er kanskje. Jeg legger også merke til det samme som TS.

Skrevet

Det er vel så mye krasse svar fra brukerne som AB. Jeg er krass når folk legger ut svar som er ikke bare er riv, ruskende gale, men i tillegg fremstiller det slik at dette er noe de vet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...