Gå til innhold

''Flass'' i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) For å si det sånn, hvis jeg blir våt der nede, og det tørker, så flasser det lett av hvis jeg tørker det bort. Hvis jeg søker på noe sånt så kommer det bare mye opp om sopp osv. Men det klør ikke og det er ikke noen merkelige lukter og alle de andre symptomene på sopp. Har til og med prøvd en krem, men har ikke merket noen forskjell, brukte den bare i 4 dager da.

Men siden jeg ikke finner ut av noe så må jeg bare spørre om noen vet noe, det skjedde forresten ca.2-3 måneder etter at jeg fikk kjæreste og vi har sex minst 3 ganger i uka.

MvH Nene ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du brukt stikkpille i tillegg til krem? Ta deg en tur til legen, så finner du fort ut av det! :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Hvis jeg har forstått deg riktig, tror jeg det du beskriver er ganske så naturlig.

For å være litt ufin, og relatere det til andre kroppsvæsker: hvis du sikler om natten, vil du kunne oppleve å få en slags hvit "rand" på kinnet, som rett og slett er tørket spytt. Den vil jo også kunne "flasse" av, hvis du tar på den.

Når du blir våt nedentil, er det jo heller ikke akkurat snakk om rent vann, for å si det sånn. Hvis dette legger seg på huden og tørker der, vil det vel være litt samme greia? Du sier ingenting om hvor vidt kjæresten får utløsning inni deg? Tørket sæd vil nemlig i hvert fall gi den reaksjonen som du beskriver.

Skrevet

Tusen takk :D Dette hjalp mye ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...