AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Hei! Jeg og samboeren har vært sammen i snart 2 år, bodd sammen i 1 år. I begynnelsen av forholdet hadde vi bra sex, alt var spennende og nytt med hverandre, men nå.. Nå føles det "rart" ut når vi har sex, en klein følelse akkurat som en "pinlig stillhet" følelse. Vi har kun sex i sengen i stillingen misjonær eller at jeg sitter oppå han. Jeg har lyst å prøve andre ting men vet ikke hvordan jeg skal ta det opp pga denne rare følelsen når det gjelder sex. Forholdet er helt fantastisk utenom dette problemet. Jeg føler at begge VIL, men vi får det ikke til! Vi har ikke sex så ofte heller lenger, for min del så "frister" det ikke, og jeg tror det samme gjelder for han. Noen med erfaringer om dette??
Gjest Katten. Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 La meg gi det ett magisk ord: kommunikasjon. 4
Gjest Shelob Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Enig med Katten. Hva savner du, hva vil du at han skal gjøre med deg? Jeg kom med noen (ganske uskyldige) ønsker for en tid tilbake og resultatet var at han ble lynkåt, jeg har aldri kjent han så hard. Prøv å tenk på han som et liten buffet du kan forsyne deg av (du må spørre først da...) kanskje får dere noen nye vinklinger på sexlivet
GammelKaktus Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Spør om han kan ta deg bakfra en dag (i det hull du måtte foretrekke) så livner han nok til... Begynn å ha sex andre steder enn på soverommet og begynn å lek igjen...
Gjest itunes Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 er ikke alltid kommunikasjon som skal til.det går en grense for hvor mye det går an å kommunisere seg til.
Moscato Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 (endret) er ikke alltid kommunikasjon som skal til.det går en grense for hvor mye det går an å kommunisere seg til. Det er definitivt ein vesentleg ting å starte med når ein først har køyrt seg fast. EDIT: Dessutan er jo ikkje kommunikasjon berre "kom, vi må setje oss i stova og prate". Det er òg kommunikasjon når ein guidar kvarandre sine hender under sexakta. Endret 23. februar 2012 av Moscato 1
Havbris Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Dere ligger vel rett som det er inntil hverandre i senga og småprater? Da er tidspunktet der til å fortelle han om ønskene dine - og så kan du demonstrere ønskene dine. Og så er dere sikkert igang før du får fullført demonstrasjonene dine. Jeg tror det kanskje fungerer bedre enn en "nå-må-vi-sette-oss-ned-og-snakke" samtale. Hiv deg utpå, TS! Tankeoverføringer fungerer dårlig så her må det kommuniseres og handles! Endret 23. februar 2012 av Havbris
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Min erfaring er at det går i perioder. Alt er veldig spennende og interessant i begynnelsen av et forhold. Når man har vært sammen lengre år kan det være måneder uten noe sex, også kan det plutselig bli sprita opp igjen, og man kan atter få det deilig i senga igjen <3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Min erfaring er at det går i perioder. Alt er veldig spennende og interessant i begynnelsen av et forhold. Når man har vært sammen lengre år kan det være måneder uten noe sex, også kan det plutselig bli sprita opp igjen, og man kan atter få det deilig i senga igjen <3 To år er ingenting.
Gjest itunes Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 ting skal gå automatisk.jeg nekter å snakke i hel hva jeg har lyst på og ikke lyst på.det får typen finne ut av selv.
Gjest itunes Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Det er definitivt ein vesentleg ting å starte med når ein først har køyrt seg fast. EDIT: Dessutan er jo ikkje kommunikasjon berre "kom, vi må setje oss i stova og prate". Det er òg kommunikasjon når ein guidar kvarandre sine hender under sexakta. jeg må ha misforstått hva et parforhold dreier seg om.det blir jo bare rot om man skal drive å guide begge to samtidig.
Gjest Katten. Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 ting skal gå automatisk.jeg nekter å snakke i hel hva jeg har lyst på og ikke lyst på.det får typen finne ut av selv. Regner med det var et fint eksempel på hvordan det ikke skal være? 2
Havbris Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 ting skal gå automatisk.jeg nekter å snakke i hel hva jeg har lyst på og ikke lyst på.det får typen finne ut av selv. Men det er vel forskjell på å fortelle/vise hva en ønsker - og det å snakke noe ihjel? Du satser heller på at typen får prøve og feile til han treffer?
Gjest itunes Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Men det er vel forskjell på å fortelle/vise hva en ønsker - og det å snakke noe ihjel? Du satser heller på at typen får prøve og feile til han treffer? ja.hvis ingenting fungerer seksuelt er vel det ikke den rette.har det ikke noe med kjemi å gjøre.har fått nok av kommuikasjon etter å ha vært sammen med en hjernedød person og råder alle til å avslutte et forhold som ikke fungerer.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 TS her! Takk for mange gode svar, jeg skal prøve rådene deres Og til deg som tror at det å ikke klare å kommunisere om sex forteller at han ikke er den rette tror jeg tur du tar feil. Det er vanskelig for noen og snakke om sex og ta opp tema om "vårt" sexliv i frykt for å såre den andre parten eller drite seg ut. Kanskje jeg gir en tilbakemelding om hvordan det gikk når jeg får "manna" meg opp og tatt tak i det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå