AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Her om dagen så sto lille gutt ved buret sitt og lukta på noe mens jeg så på TV, plutselig kom den verste prompen jeg har hørt noen gang! Jeg holdt på å le meg ihjel. Ikke bare det, men når han ligger på fanget mitt og jeg promper så får jeg det styggeste blikket ever! Hahaha. Det er så morsomt når han ser på meg når jeg promper/raper/hikker etc. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 MIn frøken blir så flau når hun gjør det at hun vet ikke hvor hun skal gjøre av seg. 2
Gjest Levitate Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 MIn frøken blir så flau når hun gjør det at hun vet ikke hvor hun skal gjøre av seg. Samme med hunden min. Han forstår ingenting! Og når han skal gjøre ifra seg ute, så blir han såååå flau om vi ser på han. Stakkars. 1
Rusken Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Åh. Da jeg gikk inn på rommet mitt i stad hvor den lille tassen lå og slappet av ble jeg møtt av en eim av drittlukt. Det var ikke mye sjarmerende, for å si det sånn. Fy faen, for en lukt! Jeg måtte lufte skikkelig der inne
MalloryK Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Stinkerne er de ffffffffffffffffffffffffffff prompene
Myldre Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 haha <3 Gutten min liker å legge seg lang som han er i sofaen og slippe de verste lukterne !
Cashpink Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Og når han skal gjøre ifra seg ute, så blir han såååå flau om vi ser på han. Stakkars. Åååh! Da skulle din og min hund delt litt på dette. Min vil nemlig at ALLE skal se på ham. Om han så må opp på en diger snøkant...! hehe
Chiyo Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Katten min promper aldri som jeg vet om... venninnen min sier at hun alltid promper når hun er i nærheten av henne. Kanskje det er fordi hun vet at denne venninnen hater dyr. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Herlighet da dere, dyr blir ikke flaue!!! 1
bobbi Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Stinkerne er de ffffffffffffffffffffffffffff prompene Den typen slipper kattene her i huset flest av - at så skjønne dyr, kan lage så fæl lukt er nesten uforståelig
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 MIn frøken blir så flau når hun gjør det at hun vet ikke hvor hun skal gjøre av seg. Hvordan veit du det?
Sugerøret Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 morsomt når du hører Pftttttttt og bikkja snur seg,lukter i lufta og stikker av. Av og til sverger jeg på at det ser ut som han blir flau.Sier " næmmen prompa du!?" og da kikker han ned og vekk fra meg.Mulig han kun plukker opp energien min ,men komisk uansett 1
Myldre Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 morsomt når du hører Pftttttttt og bikkja snur seg,lukter i lufta og stikker av. Av og til sverger jeg på at det ser ut som han blir flau.Sier " næmmen prompa du!?" og da kikker han ned og vekk fra meg.Mulig han kun plukker opp energien min ,men komisk uansett hahaha ^^,
Gjest Slowpoke Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Hunden vår bryr seg ikke noe særlig når han slipper en vind. Har lært meg det at hvis han flytter seg etter han fiser så bør vi åpne et vindu for da er det en skikkelig stinkbombe
Ryvre Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Normalt når hunden min går på gulvet, så kan man høre klørne hennes mot parketten, men så fort hun slipper en fis så er det som om hun går på putene under og lister seg ut av rommet
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 Herlighet da dere, dyr blir ikke flaue!!! Jo, det er ingen tvil om at min hund blir det! Hvordan veit du det? Hun skvetter til, ser seg urolig rundt, senker hodet, ser bort, forter seg vekk og spør du henne hva det var, krymper liksom hele kroppen seg sammen og hun nekter å se på deg. Hun har vært sånn helt fra hun var valp og nå blir hun snart 13. Moren hennes var helt lik. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Kan forresten legge til at hvis du lager sånn prompelyd med munnen så blir hun helt forstyrret og løper sin vei.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Jo, det er ingen tvil om at min hund blir det! Hun skvetter til, ser seg urolig rundt, senker hodet, ser bort, forter seg vekk og spør du henne hva det var, krymper liksom hele kroppen seg sammen og hun nekter å se på deg. Hun har vært sånn helt fra hun var valp og nå blir hun snart 13. Moren hennes var helt lik. Hunden har vel vondt i magen, da. Det er ingen automatikk at mennesker skal synes det er flaut å fise, det er tillært, så hvorfor i all verden skulle et dyr bli det? Dyr blir forresten ikke flaue og bikkja skjønner uansett ikke at lukta kommer fra den.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #19 Skrevet 23. februar 2012 Hunden har vel vondt i magen, da. Det er ingen automatikk at mennesker skal synes det er flaut å fise, det er tillært, så hvorfor i all verden skulle et dyr bli det? Dyr blir forresten ikke flaue og bikkja skjønner uansett ikke at lukta kommer fra den. Jo, det gjør de. Hunden har får vel ikke vondt i magen hvis jeg lager en prompelyd? Akkurat samme oppførsel da. 2
Rainbow Skrevet 23. februar 2012 #20 Skrevet 23. februar 2012 Ts: Hva slags dyr har du? Hund? Hesten min promper en liten melodi. Spesielt hyggelig når man renser bakhøver eller børster halen. Eller når vi rir forbi barnefamilier, og en av foreldrene sier "seee på den fiiiine hesten!" Og vi går forbi med en *prompetiprompetiprompetipromp* :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå