AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Blir seriøst nesten gal! Får lyst til å grave meg ned i en hule. I dag har jeg vært så irritabel og grinete, og deppa at jeg ikke har visst hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke å gjøre noe produktivt. Merker at mørketiden tar helt knekken på meg. Om sommeren er jeg jo et helt annet menneske! jeg VET at det er årstiden som gjør det. Jeg påvirkes veldig av lyset. Hva skal jeg gjøre? Hater denne jævla mørke vinteren Vet at det snart blir sommer, men jeg har det jo helt jævlig om vinteren! jeg blir så utrolig deppa av mørket. merker at det påvirker meg så utrolig
Andre jo Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 jeg ser den.. det er nok mange som blir det.. Jeg bruker mye lys for og ikke bli deppa på vinteren.. Men det er godt at det ikke er lenge før våren er her:)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Kjøp deg en medisinsk dagslyslampe. Jeg kjøpte min hos en medisinsk forretning i byen. Kostet litt over et par tusen, men er verdt hver krone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå