AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hei jeg har en brudekjole som jeg trenger å få justert og lurer på om noen kjenner en god skredder/sydame i Trondheimsområdet.
ivorybride Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Denne slenger jeg meg på også.. har behov for skredder til kjolen i Trondheim jeg og
Kanutten Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har en venninne med svennebrev. Jeg kan spørre henne om hun vil ta på seg oppdrag om det er av interesse.
Gjest "gjest" Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Det er en dame som er ekspert på kjole og draktsøm i levanger, husker ikke hva bedriften hennes het, men det kan jeg finne ut av i morgen.
Cath81 Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Ble tipset om Marina Bjerke igjenom Agape i Tr.heim! Hun var en dyktig dame!
Bellamy Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Det er en dame som er ekspert på kjole og draktsøm i levanger, husker ikke hva bedriften hennes het, men det kan jeg finne ut av i morgen. Har du funnet ut av navnet på henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå