Gå til innhold

Er så betatt (!)

Fremhevede innlegg

Gjest Swipper
Skrevet

Har hatt det sånn flere ganger, men kan ikke huske hvilke det var akkurat nå. Men må si meg enig i at Nils Ingar Aadne er søt :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg som en liten jente som akkurat har oppdaget den tiltrekningen man plutselig får for enkelte gutter! :fnise:

Jeg er så betatt, avstandsforelsket eller hva jeg kan kalle det. Og jeg har aldri møtte denne mannen før, kun sett han på tv.. Likevel får jeg nesten litt sommerfugler i magen de gangene jeg ser han, enten på internett, tv eller bilder. Han er bare så utrolig sjarmerende, søt, morsom, sa jeg sjarmerende.. ? Hihi.. Og denne mannen jeg snakker om, er ingen andre enn Nils-Ingar Aadne Han er jo bare helt...:rodmer:

Noen som har opplevd noe slikt med en på tv før eller er det bare jeg som er helt rar..?

Hihi, ååå :romeo:

Nils Ingar Aadne er skjønn! Var driiitforelska i ham på ungdomskolen etter at ungdomsteateret han spilte i hadde hatt opptreden der, "juvente" het organisasjonen som arrangerte dette :fnise:

Har gått over nå da, men jeg får fortsatt litt sommerfugler i magen når jeg ser ham på tv :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...