AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Føler meg som en liten jente som akkurat har oppdaget den tiltrekningen man plutselig får for enkelte gutter! Jeg er så betatt, avstandsforelsket eller hva jeg kan kalle det. Og jeg har aldri møtte denne mannen før, kun sett han på tv.. Likevel får jeg nesten litt sommerfugler i magen de gangene jeg ser han, enten på internett, tv eller bilder. Han er bare så utrolig sjarmerende, søt, morsom, sa jeg sjarmerende.. ? Hihi.. Og denne mannen jeg snakker om, er ingen andre enn Nils-Ingar Aadne Han er jo bare helt... Noen som har opplevd noe slikt med en på tv før eller er det bare jeg som er helt rar..? Hihi, ååå
heleneo Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Jeg opplevde det med Logan Lerman. Var utrolig betatt etter at jeg så De tre musketerer. Lå våken en natt til kl 02.30 fordi jeg lå og drømte om han...haha. Men er utrolig betatt av en som jobber i en matbutikk på senteret i byen der hvor jeg bor også. Har snakket med han et par ganger og blir bare mer og mer betatt.
o..o Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Haha! Nei, jeg tror ikke det er rart! Når jeg var litt yngre så ble jeg betatt av et par filmkarakterer. Det er jo litt upraktisk, men ikke noe farlig
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg opplevde det med Logan Lerman. Var utrolig betatt etter at jeg så De tre musketerer. Lå våken en natt til kl 02.30 fordi jeg lå og drømte om han...haha. Men er utrolig betatt av en som jobber i en matbutikk på senteret i byen der hvor jeg bor også. Har snakket med han et par ganger og blir bare mer og mer betatt. Hahaha! Det er jo litt koselig og være betatt av en, men hvorfor måtte det akuratt være han? Veeeldig upraktisk ja, men han er jo bare så utrolig hærlig! Hihi. Sukk
heleneo Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Hahaha! Det er jo litt koselig og være betatt av en, men hvorfor måtte det akuratt være han? Veeeldig upraktisk ja, men han er jo bare så utrolig hærlig! Hihi. Sukk Utrolig slitsomt å være så betatt også da :-(
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Utrolig slitsomt å være så betatt også da :-( Ikke slitsomt før du begynner å kjenne rare ting inni deg fordi du har glodd for mye på bildene hun la ut på facebook...
Gjest -J- Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Søtt. Jeg var sist forelsket i jenta på Skandiabank reklamen. Men nå har det gått over.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 - HUGE crush - drikke alkohol - besøke henne i fylla - ikke huske nesten noenting fra besøket - besøksforbud - depresjon - suicidal Har ca. 50 bilder av henne...
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 - HUGE crush - drikke alkohol - besøke henne i fylla - ikke huske nesten noenting fra besøket - besøksforbud - depresjon - suicidal Har ca. 50 bilder av henne... Creepy 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Søtt. Jeg var sist forelsket i jenta på Skandiabank reklamen. Men nå har det gått over. Ts her.. Hihi, så sjønt! Hvordan sluttet du å være betatt? Jeg vet jo at jeg aldri kommer til å møte på han sånn tilfeldig og når jeg vet jeg ikke kan få han. Ja da blir jeg bare mer og mer betatt! Ååååeh, vil ha!
Rainbow Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Hehehe, sånn er det! Jeg var forelska i en kjendis i fem år! Fra jeg var 15-20 år!
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Mamma er også fan av Nils-Ingar Aadne Jeg derimot er forelska i Ian Somerhalder.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Hehehe, sånn er det! Jeg var forelska i en kjendis i fem år! Fra jeg var 15-20 år! Nei gi deg, sååå lenge? Sukk, du var no bare 15 når det "begynte". Da er det litt mer "lov" syns jeg.. Jeg er 24 (!)og er neeesten helt på tuppa etter han, vet ikke hva som går av meg Hvem var din "utkårede"?
Envy Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Jeg hadde en greie for Jack fra Titanic i åresvis
undrerseg Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Jeg hadde en greie for Jack fra Titanic i åresvis Jeg å!
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Jeg var opphengt i Leonardo DiCaprio. Hadde veggene fulle med plakater og bilder jeg klipte ut fra blader og bilder som min daværende venninne printa ut til meg. Lånte en bok om han på biblioteket og kjøpte en film bare pga han var med i den. Kjøpte også plakater gjennom en annonse i bladet Girls. Herregud.
Rainbow Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Nei gi deg, sååå lenge? Sukk, du var no bare 15 når det "begynte". Da er det litt mer "lov" syns jeg.. Jeg er 24 (!)og er neeesten helt på tuppa etter han, vet ikke hva som går av meg Hvem var din "utkårede"? Herlighet, det er flaut, altså! Det var HC Andersen, som var så innmari populær på 90-tallet! Jeg var en skikkelig fjortisforelska 15-åring som hadde store planer om å kapre hjertet hans, hehehe!! Og sånn gikk nå dagene, haha! Et års tid etterpå fant jeg ut at jeg var lesbisk, så han var tydeligvis mannen i mitt liv! :gjeiper:
Gjest -J- Skrevet 23. februar 2012 #20 Skrevet 23. februar 2012 Ts her.. Hihi, så sjønt! Hvordan sluttet du å være betatt? Jeg vet jo at jeg aldri kommer til å møte på han sånn tilfeldig og når jeg vet jeg ikke kan få han. Ja da blir jeg bare mer og mer betatt! Ååååeh, vil ha! Fortsatt betatt, går bare ikke på youtube ti ganger om dagen for å se henne. Det går som regel over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå