Gå til innhold

Begynt et nytt liv!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det jenter???

Har nå gått ned 8 kilo!De siste kiloene har faktisk forsvunnet ufrivillig(har begynnt nedtellingen til bryllupet, og med det kommer stress og mindre matlyst. Trener jo fortsatt 3 dager i uken, aerobic, og prøver å spise sunt. Hvordan går det med dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned 10 kilo siden nyttår, men det går tregt nå...

:-? Har ikke så høy motivasjon lenger. Er flink i uka, men helgene går skikkelig dårlig. Eller tja, jeg spiser ikke godteri men altfor mye frukt og egentlig for mye generelt.

Planen nå er å holde meg stabil frem til påske og heller gå ned de siste 5-6 kiloene etter det.

Og så har jeg trappet opp treningen fra 3 til 4 ganger i uken.

Skrevet

Jeg har hatt et nesten tre ukers opphold i treninga på grunn av reising i jobben og amatør-revy (øvinger og forestillinger hver kveld), men i går var jeg på plass igjen og det er deilig!!!

Spiser Ingers rugbrød og prøver å spise meg mett, men ikke stappa ved hvert måltid. Burde antagelig spise hyppigere, men det er litt vanskelig når jeg sitter på jobb... :roll:

Har fremdeles ikke badevekt, men kan bruke mine "skinny-jeans" (jfr. Sex og singelliv :ler: ) så jeg er på rett vei fremdeles :kul:

Skrevet

JEG HAR NÅ KOMMET INN I MINE SKINNY JEANS IGJEN!!!!! :hoppe: De jeg brukte da jeg møtte kjærsten min første gang!har ikke fått dem på meg på langt over ett år!!!

Skrevet
JEG HAR NÅ KOMMET INN I MINE SKINNY JEANS IGJEN!!!!! :hoppe: De jeg brukte da jeg møtte kjærsten min første gang!har ikke fått dem på meg på langt over ett år!!!

Er det ikke herlig!!!??? Gratulerer :klem:

Skrevet
Hvordan går det jenter???

Har nå gått ned 8 kilo!De siste kiloene har faktisk forsvunnet ufrivillig(har begynnt nedtellingen til bryllupet, og med det kommer stress og mindre matlyst. Trener jo fortsatt 3 dager i uken, aerobic, og prøver å spise sunt. Hvordan går det med dere???

Grattis Jens, flott jobba!

Jeg trenger et spark bak, nå er jeg helt på feil spor :-( Har jobbet mye overtid (fet overtidsmat) og ikke fått trenet.. Nå er det veldig vanskelig å komme igang. Har satt meg et mål å komme ned på 65 kg. Men nå har jeg gått opp en kilo, og mistet gnisten... hjelp..

Nå har jeg bare lyst å slutte å spise, og bli slank i en fei.... Selv om jeg vet at den sikreste måten er å ta det sakte....

Uff sliter litt nå.... Tror også at psyken min ikke er helt på topp nå, har en mamma som snart ødelegger meg.....

Skrevet

Uff *Shira* så leit å høre... :(

Tipper det hjelper å komme seg på trening nå - da får du letta litt på trykket og får mer overskudd til å takle mødre og annet dritt :-?

Ikke tenkt så mye på maten og den stakkarslige lille kiloen du har lagt på - den forsvinner fort. Stå på jenta! *klapper Shira på ryggen* :kose:

Skrevet

Tusen takk Suzy :-) Du har nok rett, jeg må bare komme meg i trening. Få ut litt aggresjon og få tilbake litt overskudd og ikke minst humør. Selv om jeg er blitt utrolig flink å skjule etterhvert.

Skal også bake meg Ingers rugbrød, og starte på ny.

Skrevet

Shira,

har hatt samme problem som deg den siste måned med mye overtidsjobbing og peppes pizza. Trikset er og spise noe sunnere FØR pizzaen ankommer, og så bare må du prøve å ignorere den, lukke nesen, og øyne og ta på en walkman eller noe! :wink:

Ikke gi opp da, dette snur igjen!!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tror jeg også slenger meg på her.. Jeg er 1.68 og veier 70kg.. Målet mitt er å gå ned til 50-55kg. Jeg har lagt om kostholdet, spiser mager og sunn mat. Har kuttet ut brus og godterier, hender jeg tar litt i helgene.

Har begynt å gå en tur på time og ett kvarter hver dag. Jeg har kjøpt meg Windsor Pilates treningsvideo som jeg snart får i posten og skal prøve å få trena etter den minimum 3 ganger i uka. Har også kjøpt meg trimsykkel som jeg har plassert foran tvn som blir flittig brukt :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har gått ned litt, men ahr ingen anelse hvor mye, for jeg veier meg ikke. Jeg vil i klærne mine, og de passer fortsatt ikke. Men jeg er på god vei. Føler faktisk at jeg har mer energi, og det er også deilig.

Tar tiden til hjelp, for det haster ikke.

Skrevet

Tusen takk for støtte :kysse: Begynner å komme litt ovenpå igjen, en natt søvn og en kjærlig mann gjør susen :sjarmor: . Men det sliter å ha en psykisk syk mor, i tillegg til at en selv er ganske så på pungen.... Nå skal jeg tenke positivt, se frem mot lysere tider og være flink å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...