kunstnermamma Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hei alle sammen Dette er mitt første innlegg her, så tvi tvi Etter å ha lett lenge etter hjelp, fikk jeg tips om at det var mulig å finne litt råd og erfaringer her.. Jeg er mor til to, en på snart syv og en på tolv- ble tidlig mamma I hele denne tiden gikk jeg IKKE på noen piller aller annet for å ikke få barn- kun de usikkre metodene, og det førte til flere graviditeter enn de barn jeg nå er så glad for at jeg er mamma til.. Men nå rundet jeg 30, så for et år siden ca, startet jeg på Cerazette- mini pillen.. Her er mitt "problem".. Jeg har alltid vært spe, en ok str 34- men i det siste året etter pillen har jeg skjøvet i taket i vekt, helt uten annen grunn.. Kan dette skyldes pillen?? Jeg lever sunt- spiser veeeeldig lite søtt, elsker frukt og grønt og er ellers aktiv- så skjønner ingen ting Og det verste er- magen er en konstant ballong... Mensen kommer og går når den vil- kan utebli opptil tre måneder av gangen, så kommer den plutselig opptil to, tre ganger i måneden.. Noe føles feil..... For en uke siden nå stoppet jeg- har ikke fått mensen enda og magen ser gravid ut- ballong, ballong og den er vond... Fikk tips om å starte på hormon spiral, men har liksom en stemme bak i hodet som sier "NEI!!!" ... Er det noen der ute som har noen tips eller erfaringer???? Jeg er "desperat"!! Har på en måte lyst på barn igjen, men er også redd for at jeg skal bli for "gammel"- tror jeg har møtt litt veggen, hehe- HJÆLP!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå