Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 I går oppdaget jeg at jeg hadde en kvisliknende liten kul 2-3 unna rumpehullet (mot siden). Jeg sprakk den, og tenkte ikke mer over det. Ut over dagen kjentes det mer betent, så jeg smurte på litt kortisonsalve. Nå har jeg to-tre væskefyllte små blemmer der, og det er ikke noe behagelig. Har smurt på litt mere salve og håper det går bort igjen snart. Jeg tenkte det kunne være et inngrodd hår etter barbering, og når jeg googlet kom tanken inn på herpes. Men det virker ikke som herpes heller... så hva kan det være? Kan man få det etter intimbarbering?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 I går oppdaget jeg at jeg hadde en kvisliknende liten kul 2-3 unna rumpehullet (mot siden). Jeg sprakk den, og tenkte ikke mer over det. Ut over dagen kjentes det mer betent, så jeg smurte på litt kortisonsalve. Nå har jeg to-tre væskefyllte små blemmer der, og det er ikke noe behagelig. Har smurt på litt mere salve og håper det går bort igjen snart. Jeg tenkte det kunne være et inngrodd hår etter barbering, og når jeg googlet kom tanken inn på herpes. Men det virker ikke som herpes heller... så hva kan det være? Kan man få det etter intimbarbering? 2-3cm unna!
Gjest B.Davis * Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Kommer det noe ut eller er de harde? Kan muligens høres ut som kjønnsvorter.. de dukker ofte opp rundt endetarmen.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Kommer det noe ut eller er de harde? Kan muligens høres ut som kjønnsvorter.. de dukker ofte opp rundt endetarmen. Nei, som sagt er det væske i dem, så ikke vorter. Det er bedre i dag heldigvis, men skjønner ikke hva det kan ha vært.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Hvis du barberer deg, kan det være betente hårsekker,ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå