Gå til innhold

Trenger hjelp til tattovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan symbolisere mamma og pappa på kroppen min gjennom en tattovering. vil ikke ha noe stort, men en liten tattovering. har tenkt på å bare ha "Mamma" og "Pappa" på hvert sitt håndledd, men synes dette blir noe originalt. Ett symbol eller noe hadde vært fint, men kreativiteten min svikter.

Grunnen til at jeg vil ha en tattovering til minne om dem er fordi jeg elsker dem over alt på jord, og kommer alltid til å gjøre det. Mamma og Pappa er de to personene som alltid har vært der for meg, og alltid kommer til å være der for meg, det er to personer som aldri vil svikte meg, som løfter meg opp når jeg er på mitt dårligste. Jeg synes de fortjener en plass på kroppen min, og jeg vil bære tattoveringen med stolthet. Jeg vil vise at jeg setter pris på mine foreldre.

Dersom noen har noen ideer eller evt vil tegne en skisse til meg hadde jeg satt stor pris på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan symbolisere mamma og pappa på kroppen min gjennom en tattovering. vil ikke ha noe stort, men en liten tattovering. har tenkt på å bare ha "Mamma" og "Pappa" på hvert sitt håndledd, men synes dette blir noe originalt. Ett symbol eller noe hadde vært fint, men kreativiteten min svikter.

Grunnen til at jeg vil ha en tattovering til minne om dem er fordi jeg elsker dem over alt på jord, og kommer alltid til å gjøre det. Mamma og Pappa er de to personene som alltid har vært der for meg, og alltid kommer til å være der for meg, det er to personer som aldri vil svikte meg, som løfter meg opp når jeg er på mitt dårligste. Jeg synes de fortjener en plass på kroppen min, og jeg vil bære tattoveringen med stolthet. Jeg vil vise at jeg setter pris på mine foreldre.

Dersom noen har noen ideer eller evt vil tegne en skisse til meg hadde jeg satt stor pris på det!

http://en.wikipedia.org/wiki/Language_of_flowers

Jeg har en del tattoveringer og synes blomster er et fint symbol, de er lette å tegne på kroppen og de vil se bra ut små eller store, men lag dem litt større enn du hadde tenkt, detaljer er viktig.. Men det er også masse annet, søk litt på nettet så finner du nok noe. Lykke til!

Skrevet

Hva minner deg om foreldrene dine? Er mamman din veldig musikalsk? Er pappan din fisker? Kanskje en note-fisk av et slag kunne vært noe i såfall? Tenk ut noe personlig som karakteriserer hva du tenker er mamman og pappan din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...