Gå til innhold

SIngellivet suger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel. Jeg mistrives STERKT med det og kveles snart av mistrivsel og mangel på sex. Jeg har prøvd nettdating men orker ikke flere kåte menn som egentlig er gift. Til daglig studerer jeg, men mine medstudenter er ca 15 yngre enn meg og skal dessuten feste fra seg i mange år nå som de endelig kommer inn på de kule utestedene og tenker ikke på hus og barn. Studiene tar så mye av min kapasitet at jeg ikke har overskudd til å begynne med en hobby på si. En gang i blant har jeg møtte en hyggelig fyr på en fest, men jeg ser han aldri mer igjen. Har en haug venner, men de gutta jeg omgås der enten homser ellel hetreo i forhold med mann, barn, hus, hund og gjeld. Å gå ut på byen er jeg lei lei lei av, og så langt har jeg ikke klartå finne mannen i mitt liv med ølbriller på..... Jeg møter ingen!

Hva i svarteste, innerste, heiteste, huleste, grønneste, forbanna helvetes granskauen skal jeg gjøre????????????????????

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du setter på deg de positive brillene og smiler til livet, skal du se livet smiler tilbake :)

• Liker 3
Skrevet

Hva i svarteste, innerste, heiteste, huleste, grønneste, forbanna helvetes granskauen skal jeg gjøre????????????????????

Ta det litt med ro? ;) hehe

Skrevet

Skulle nesten tro at TS var mann...herregud. Kravlista er vel for lang, tenker jeg.

Skrevet

Mai gådd, for noen flotte svar.....

Dette var skrevet i frustrasjon. Jeg håper det er lov å uttrykke frustrasjon her inne? Jeg går for å være blid og positiv irl, men det kommer ikke så godt frem her, nei. Poenget er at jeg er så få steder der jeg kan møte noen aktuelle, og at det er vanskelig for meg å utvide det sosiale livet også, slik som tingenes tiltstand er per i dag.

Og kravlista mi? Nei, den er nok ikke avskrekkende lang den heller.

Tror forresten jeg spør et annet sted. Saklig og rolig formulert, der jeg skal presiere at jeg er positiv og ikke altfor kravstor.

SMIL :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Hvis du setter på deg de positive brillene og smiler til livet, skal du se livet smiler tilbake :)

Livet smiler faktisk ikke tilbake om man er aldri så blid :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg er singel. Jeg mistrives STERKT med det og kveles snart av mistrivsel og mangel på sex. Jeg har prøvd nettdating men orker ikke flere kåte menn som egentlig er gift. Til daglig studerer jeg, men mine medstudenter er ca 15 yngre enn meg og skal dessuten feste fra seg i mange år nå som de endelig kommer inn på de kule utestedene og tenker ikke på hus og barn. Studiene tar så mye av min kapasitet at jeg ikke har overskudd til å begynne med en hobby på si. En gang i blant har jeg møtte en hyggelig fyr på en fest, men jeg ser han aldri mer igjen. Har en haug venner, men de gutta jeg omgås der enten homser ellel hetreo i forhold med mann, barn, hus, hund og gjeld. Å gå ut på byen er jeg lei lei lei av, og så langt har jeg ikke klartå finne mannen i mitt liv med ølbriller på..... Jeg møter ingen!

Har du oppført deg på en måte som kan tolkes som desperat når du "ikke har funnet mannen i ditt liv med ølbriller på"?. Byen er for mange ikke en god sjekkearena, spesielt hvis man oppfattes som desperat, det er lite attraktivt med jenter som er tydelig veldig fulle og som bare legger armen rundt en. Sier ikke det for å være kjip, men generelt så syntes mange kvinne og menn at det er usjarmerende med folk som tydelig er veldig på fylla. Da snakker jeg ikke om å ta seg noen øl og et par drinker, men å drikke såpass mye at man har problemer med å kontrollere seg. Det er vel heller ikke så fornuftig å ha ølbriller, for man møter gjerne noen som ikke passer for en fordi vurderingsevnen er nedsatt.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg oppfører meg definitivt ikke desperat og drikker meg ikke søpledrita. Det er dessuten sjelden jeg går ut nå.

Hovedproblemet mitt er altså at jeg ser stort sett folk som er 15 år yngre eller 20 år eldre, og at jeg er på få plasser med mulighet for å møte noen. For å møte noen som kan være en potensiell kjæreste, bør det være en man har møtt litt over tid og så utvikler deg seg varme følelser. Det skjer ikke, for de jeg har møtt på fest og har vært hyggelige, de ser jeg bare en gang, og så sees vi ikke mer. Kanskje bor de et annet sted, eller vi har ingen naturlige møtepunkter etter det. Det er derfor dette er et så håpløst prosjekt! Møtte en for noen mnd som var hyggelig, men han er altså 24 år eldre enn meg. Det blir for stor aldersforskjell for meg.

Skrevet

Dette var litt artig da: "....enten homser ellel hetreo i forhold med mann, barn, hus, hund og gjeld."

Fra spøk til alvor, du høres ut til å være i samme alder som meg, og jeg må si meg enig i det der med at "alle" er 15 år for unge eller 20 år for gamle. Det er mange i alderen 25-40 som er opptatt. Kanskje du må vente på en skilsmissebølge så det blir noen ledige...

Jeg var singel i 3 år i begynnelsen av 30 årene og traff så min kjære på ren slump mens jeg absolutt ikke var på let etter noen.

Jeg har aller mest tro på å gjøre det DU elsker å drive med, fylle livet ditt med - og at du da vil treffe noen som du ikke lette etter.

Skrevet

"Dette var litt artig da: "....enten homser ellel hetreo i forhold med mann, barn, hus, hund og gjeld."

Ooops, liten feil der. :)

Ja, jeg venter nok på en skilsmissebølge. Det er vel den tiden at folk begynner å skille seg, og da gjelder det å "fange dem" før noen andre. Men hvor befinner nyskilte menn seg? Noen som vet??

Skrevet

"Dette var litt artig da: "....enten homser ellel hetreo i forhold med mann, barn, hus, hund og gjeld."

Ja, jeg venter nok på en skilsmissebølge. Det er vel den tiden at folk begynner å skille seg, og da gjelder det å "fange dem" før noen andre. Men hvor befinner nyskilte menn seg? Noen som vet??

Nei, altså jeg traff min på rølpefest på lokkalet, og det var vel det siste stedet jeg hadde forventet å treffe noen, så jeg dro dit med venninner for å feste og danse - og vips der var han plutselig. Han var ikke nyskilt da, men 30 år, singel på 2. året, helgepappa til en liten jente, arbeidsledig og litt lei av det meste. Vi fant hverandre og han har blomstret opp til å bli en særdeles ansvarsfull familiemann for døtrene våre og meg.

Man må jo tåle bagasje og div når folk har kommet litt opp i alder, men det er du sikkert forberedt på :)

Skrevet

Takk for svar, Shelob.

Ja, jeg er forberedt på at man har bagasje. Alle har jo det. :)

Skrevet

Mange nyskilte på nettet :jepp:

Ser du har prøvd nettdating før med dårlig erfaring. Hva med å prøve igjen med en revidert profil? Jeg er i samme situasjon som deg og treffer for tiden bare nye menn gjennom nettet. Selv om det går litt trått å finne greie kandidater får jeg lite meldinger fra kåtinger. Så kan hende profilen din bare trenger litt justering for å unngå de verste folka.

Selv om det ikke har ført til noe forhold hittil har jeg i løpet av det siste året i hvertfall datet flere enn det jeg traff på fem år før jeg begynte med nettdating.

Skrevet

Så fordi du ikke får de svarene DU vil ha med en gang så skal du stryke ut til neste fora for å sutre der? Gratulerer!

Det er ikke noe rart du ikke får kjæreste om det er slik du oppfører deg :sjenert:

Skrevet

Så fordi du ikke får de svarene DU vil ha med en gang så skal du stryke ut til neste fora for å sutre der? Gratulerer!

Det er ikke noe rart du ikke får kjæreste om det er slik du oppfører deg :sjenert:

Er du en av de ABere som kun er her for å være ekkel? Skjønner du ikke at hun ikke mener det bokstavelig?

• Liker 2
Skrevet

Jo eldre en kvinne blir, jo vanskeligere er det å finne en bra mann.

Menn i alderen 35-40 ønsker seg primært damer i alderen 20-30. Men hvis du selv er f.eks. 35 og går etter menn på 45+ bør det la seg gjøre å finne noen.

Skrevet

Jo eldre et menneske blir, jo vanskeligere er det å finne et bra menneske.

Forvokste guttepjokker i alderen 35-40 ønsker seg primært damer i alderen 20-30. Men hvis du selv er f.eks. 35 og går etter menn på 45+ bør det la seg gjøre å finne en gammel gris.

Rettet opp en feil for deg her.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er også i den "vanskelige" aldersgruppen og mest sansynlig ferdig med barn. Det er typisk at jeg møter menn uten barn. Er nok kanskje pga jeg ser yngre ut enn jeg er og at det er dårlig utvalg av skilte menn. Jeg har ikke møtt noen av de enda. Jeg har tenkt på at jeg bør utvide horisonten min litt, men som en annen sier her. Det er når du minst aner det du møter noen. Vi kan ha så lange kravlister som vi bare vil, men dersom ikke kjemien og de rette følesene er der kommer man ingen vei. Jeg har møtt mange bra menn, men hva hjelper det når ikke det klaffer på andre områder. Jeg vil heller være aleine enn i et forhold bare for å ha noen og leve greit nok liksom. Vi må ikke slutte å håpe at en dag blir det vår tur :)

Skrevet

Rettet opp en feil for deg her.

Så gøyal du er - hvis du er tenåring og har sprettrumpe tar jeg gjerne en kaffekopp med deg en dag. :klemmer:

Skrevet

Så gøyal du er - hvis du er tenåring og har sprettrumpe tar jeg gjerne en kaffekopp med deg en dag. :klemmer:

Ellers takk, jeg dater ikke konservative gubber med lugubert kvinnesyn og verdensbilde. ;) Har nok av tilbud fra andre steder. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...