Gå til innhold

Hjelp desperat!

Fremhevede innlegg

Gjest livredd
Skrevet

Erfaring med dette preparatet? Fikk det i dag. Jeg har vært middels/alvorlig depremert siste mnden! Og siste uken som angsten og panikken og tankekjøret og tårene som en vegg og jeg orker nesten ikke leve. Dette er tredje runde. For et år siden når det ble sånn ble jeg innlagt og begynte med zoloft men det hjalp lite. Hjalp litt når jeg tok lamictal i tillegg. Men egentlig var det når jeg kuttet ut alt jeg ble bedre. Mitt største problem er alle tvangstankene. Eller grublingen. Og alle frykttankene. Jeg overlever på 5mg zopliclone to ganger jeg til dagen på dagtid. Føler meg litt normal da! I fjor gikk jeg på det daglig i 4 mnd før jeg klarte og kutte de ut med en gang depresjonen gir seg! Jeg blir som en liten baby oppi dette her. Jeg klarer ikke tvinge meg til noenting. Er normalt veldig aktiv med jobb og trening og skole. Noen som har hatt lignende symptomer og som har funnet noe som virker så en blir ordentlig frisk raskere enn 8 mnd liksom? Neste er snakk om innleggelse og eventuelt ECT som faktisk frister. Ja håper på noen svar. Hilsen ydmyk flau pasient!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo har gått til hun i ett år men hjelper lite når situasjonen er som den er. Leste litt at welbutrin gir mere angst? Noen som har blitt bedre og hvor fort? Ja jeg er like desperat som jeg virker. Og jeg hater helsenorge!

Skrevet

Slutter du tvert med medisinen når du føler deg bra igjen? Eller trapper du ned?

Skrevet

Trappet ned og følte meg friskere jo mer jeg trappet ned. I hodet liksom. Og alt har gått fint i høst. Psykriatiske sykepleieren jeg går til visste om det! Jeg lever av troen på at kroppen skal ordne opp selv. Men nå vet jeg sannelig ikke lengre. Skjønner ikke hvorfor dette skjer. Men skjønner nå at jeg kanskje da burde gå på medisin noen år! Ingen som har erfaring med welbutrin og remeron?

Skrevet

Har erfaring med både wellbutrin og remeron.

"Regelen" er vel at man skal gå på medisinen i 6 mnd etter at man har blitt symptomfri.

• 3 uker senere...
Gjest gskingl dalecham
Skrevet

Ja hvilkene erfaringer har du ved oppstart. Har nå gått på den i to og ei halv uke. Og merker at depresjonen er veldig lettet. Sover godt med remeronen på kvelden. Problemet er at den underliggende angsten er der hele tiden! Denne gikk jeg med til i hele fjor frem til høsten! Orker ikke det der en gang til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...