AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Er det noen i Bergensområdet her inne som kan prøve å forklare meg hvor kjøkkelvik ligger? Det eneste jeg vet er at det ligger i nærheten av Bergen. Jeg bor litt utenfor Bergen og er middels bra kjent i Bergen og omegn. På forhånd takk for svar:)
Rosalie Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Skriv "Kjøkkelvik" i søkefeltet her: http://kart.gulesider.no/
alh Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Hvis du vet hvor Vestkanten er, så er du ikke langt unna. Det er også skiltet på hovedvei til Olsvik, og dette er rett ovenfor Kjøkkelvik(også kalt Skålevik)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Skriv "Kjøkkelvik" i søkefeltet her: http://kart.gulesider.no/ takk men jeg synest det er lettest dersom noen kan forklare meg det. Feks opm Kjøkkelvik ligger i nærheten av sotrabroen? Er ikke flink med kart og er ikke så kjent på småsteder egentlig.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Hvis du vet hvor Vestkanten er, så er du ikke langt unna. Det er også skiltet på hovedvei til Olsvik, og dette er rett ovenfor Kjøkkelvik(også kalt Skålevik) Tusen takk for svar:) Vet du om det går direkte busser fra Kjøkkelvik til Bergen sentrum eller må man innom bussterminalen på vestkanten?
alh Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Hvis du har Sotra bro som utgangspunkt, og du kjører på den mot Bergen, så skal du få detaljert beskrivelse: 1. Du kjører på Sotrabroen, over den og gjennom 2 små/korte tunneller. 2. Du havner nå på 2felts motorvei. Legg deg i høyrefil med en gang, og sving av første avkjørsel. 3. Hold rett frem i rundkjøring. Følg veien ca 200 m, og ta av første til venstre. 4. Du er nå på veien som leder inn til Kjøkkelvik/Skålevik. Herfra må du ha adresse el for å vite hvor du skal!
alh Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Må innom bussterminalen på Vestkanten. Olsvik har direkte busser (de hadde det for 5 år siden da jeg tok buss;) og det er ikke veldig langt å gå opp der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå