Gå til innhold

Kjæresten blir slapp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått kjæreste, og vi har vært sammen i et halvt års tid ca. Han er helt fantastisk og vi har et bra sexliv.

Det eneste jeg syns er veldig rart er at som regel (ikke hver gang, riktignok) når det går for meg, blir han slapp. Hva kan grunnen til dette være? Trodde det skulle tenne han ganske heftig at han får meg til å komme liksom? Jeg lager lyder nok, så han vet hva som skjer i det øyeblikket for å si det sånn.

Det jeg tenker er at han kanskje stresser med tanken om at "nå kommer hun, ikke bli slapp, ikke bli slapp", og så skjer det fordi han tenker på det? I begynnelsen tror jeg han var litt nervøs og stressa også, for da hendte det innimellom at han ble slapp sånn under akten også. Han har aldri hatt kjæreste før, og har antakeligvis ikke SÅ mye erfaring. Jeg har hatt en kjæreste i seks år før han, så jeg har endel erfaring mellom laknene. Kan det være at han sliter med sånne tanker? At han har litt presentasjonsangst? Men igjen, han har jo "klart det" når det går for meg :P

Tror ikke det har noe med meg å gjøre, den kommer opp bare jeg tar av meg toppen, eller hvis vi kliner?

Merkelige greier dette altså. Jeg har det jo deilig når det går for meg fordet, men er liksom rett etter at min orgasme er over må vi vente litt for å fortsette så han kan komme :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon

Comunication

Communications

Fjarskipti

Comunicazioni

Communicatie

通讯

• Liker 3
Skrevet

Hva med å la han komme først?

Det skjer med min mann innimellom, det jeg da gjør er at jeg bruker hender, munn og alle knep jeg kan for å få han i gang igjen. Så lar jeg han komme først.

Lager ikke noe big deal ut av det (blir sur, mister lysta), jeg nevner det ikke i det hele tatt mens vi holder på.

Skrevet

Hvis du har heftige orgasmer, kan det være en ganske overveldende opplevelse for han når du kommer. Men det er vel ikke noe problem? Kan du ikke bare suge han opp igjen?

Så er han klar igjen når du er klar igjen!

Skrevet

TS her:

Jeg har aldri nevnt det for han for jeg vil ikke såre han eller noe som helst. Er heller ikke noe problem å komme i gang igjen heller, jeg bare lurte på om flere har opplevd dette og hva grunnen kan være:)

Hvis han kommer først er det liksom spikern i kista, da blir det ikke noe mer heller, hehe!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han tror at det er konkurranse om å gjøre å komme først. Så hver gang du kommer først så tenker han "æsj nå tapte jeg :sukk: " :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Man skal vanligvis aldri skue mannen på utstyret, men her gjelder ikke den regelen...

Skrevet

Kanskje du er en av disse damene som brøler og skriker for full hals når de kommer?

Dette er noe jeg personlig mister ereksjonen av å høre. Har flere ganger måttet avbryte samleiet grunnet dette. Hilsen mann som hater sexbrøling.

• Liker 1
Skrevet

TS her:

Jeg har aldri nevnt det for han for jeg vil ikke såre han eller noe som helst. Er heller ikke noe problem å komme i gang igjen heller, jeg bare lurte på om flere har opplevd dette og hva grunnen kan være:)

Hvis han kommer først er det liksom spikern i kista, da blir det ikke noe mer heller, hehe!

Som BamseBoy skriver lenger opp, kommunikasjon. Det betyr at den eneste som vet hva eller hvorfor er typen din. Hvis du ikke prater med han vil du heller aldri få svar på spørsmålet ditt. Tar du det opp på feil måte (anklagende) så vil han få prestasjonsangst ("bare jeg ikke mister ereksjonen, bare jeg ikke mister ereksjonen, bare jeg ikke... faen!").

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...