Gjest Astronuff Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hva er egentlig et horoskop? Jo, det er et kart som kartlegger at solen, månen og de andre planetene er "frosset" i sine posisjoner på den tiden da du ble født. Det som står i horoskopet er ikke kartlagt på forhånd, hva du gjør med det du har er opp til deg. Det som kan være bra med å vite mer om horoskopet ditt er at det kan gi innsikt og forståelse for hvordan du oppfører deg som du gjør. Hvis man forstår horoskopet sitt fullt ut så kan man lettere forstå og akseptere enselv og man kan derfor vite mer hva man kan gjøre med det man har. Ascendanten din er en viktig del av personligheten din for eksempel. Det er ofte slik at mange ikke synes at stjernetegnet passer dem, og det er jo ikke så rart i, i og med at de fleste horoskop kun tar for seg selve stjernetegnet for den måneden man er født i. Her i vesten forholder man seg hovedsakelig til den tropikale zodiaken, mens man i østen forholder seg til den vediske (sidereale). Man kan ha to forskjellige stjernetegn sett i forhold til hvilken type zodiak man forholder seg til. En tropikal Sagittarius kan godt være en vedisk (sidereal) Scorpio, og om man synes at man passer bedre som Scorpio så kan man ikke "nektes" for å føle for det. (Grunnen med dette innlegget er at jeg har opplevd å bli stilt spørsmål ved jobbintervjuer om hvilket stjernetegn jeg er, og jeg synes det er idiotisk å få en "merkelapp" på seg som sier at man skal "oppføre" seg slik og slik fordi at stjernetegnet for akkurat den måneden man er født i "sier" det og det. Så vil jeg bare si at det er mer enn bare månedens stjernetegn. At ikke astrologer og "astrologer" påpeker dette mer. For å finne ut hva solen, månen og de andre planetene i horoskopet sier, så kan man plotte inn info her: http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?ract=xx687474703a2f2f7777772e617374726f2e636f6d2f6367692f63686172742e6367693f72733d333b627479703d77326777&lang=e&cid=a1bfiley0NDX3-u1329830974&rs=3&btyp=w2gw Månen din: http://astrology-numerology.com/insigns-moon.html Videre info om sol/måne kombinasjon: http://astrology-numerology.com/sun-moon.html De tolv husene i horoskopet definerer tolv aspekter i livet vårt: http://astrology-numerology.com/housesummary.html De andre planetene: http://cafeastrology.com/articles/planetsinastrology.html Jeg for eksempel er Sagittarius sol (måneden), med Scorpio måne og Libra ascendant. Jeg har mer Scorpio enn Sagittarius i meg. Videre er følgende planeter (etter måne) sterke hos meg; Merkur (Sagittarius), Jupiter (Pisces) og Mars (Scorpio). Før jeg begynte å studere dette (for å "heve" meg over slike astrologer på jobbintervjuer (les: kunnskap er makt)) så så jeg bare på min Sagittarius og kunne ikke begripe hvordan "sjenerte, mystiske meg" kunne være en slik "sosial sommerfugl som skravlet høl i hue på folk". Etter å ha sett nærmere på dette, så forstår jeg mye mer, og alt sammen passer så mye mer sammen. Passer veldig godt her å si at: En ting/sak har alltid flere sider. Så er jeg da nysgjerrig og lurer på hva eventuelt andre her får som måne, ascendant og andre planeter.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Litt OT, men jeg tror jeg aldri har hørt om noen som blir spurt om stjernetegn på jobbintervju. Hva slags jobb var det? 4
Gjest Astronuff Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Litt OT, men jeg tror jeg aldri har hørt om noen som blir spurt om stjernetegn på jobbintervju. Hva slags jobb var det? OT tilbake: Innen skoleetaten.
Pingting Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Mer off-topic: Oi! Uansett om man tror på astrologi eller ikke, så synes jeg det er rimelig drøyt å spørre om det på et jobbintervju. Faktisk helt på trynet. Særlig når det gjelder en stilling i det offentlige. Vi har lover mot diskriminering ved ansettelser i Norge. Det gjelder særlig Arbeidmiljøloven og Diskrimineringsloven. Astrologi er ikke nevnt spesifikt i noen av disse. Jeg vil likevel tro at dette kan oppfattes som diskriminering. Det å spørre om stjernetegn blir en slags "kategorisering" av deg som ikke faktisk har noe å gjøre med dine kvalifikasjoner for stillingen, men som går mer på intervjuerens egne oppfatninger/preferanser/fordommer. Du skal bli vurdert på grunnlag av hva du kan og hvem du er - ikke hva h*n forbinder med et bestemt stjernetegn. Det er bare usaklig og urettferdig. Nå skal det nevnes at jeg ikke tror på astrologi og dermed blir ekstra provosert av at en offentlig etat skal bedømme søkere ut fra ideer det er null bevis for og null vitenskaplig hold i. Men jeg ser jo av innlegget ditt at også du reagerer, og du påpeker jo også at det er ulike oppfatninger om dette "inad" i miljøet. Så det er og blir på trynet uansett hvordan du vrir og vender på det. Har du vurdert å melde fra om dette til noen? 2
Gjest Astronuff Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Mer off-topic: Oi! Uansett om man tror på astrologi eller ikke, så synes jeg det er rimelig drøyt å spørre om det på et jobbintervju. Faktisk helt på trynet. Særlig når det gjelder en stilling i det offentlige. Nå skal det nevnes at jeg ikke tror på astrologi og dermed blir ekstra provosert av at en offentlig etat skal bedømme søkere ut fra ideer det er null bevis for og null vitenskaplig hold i. Har du vurdert å melde fra om dette til noen? Nei, egentlig ikke. Jeg ble vel såpass paff at jeg ikke fikk somlet meg til å reagere før en stund etterpå. Det jeg syntes var virkelig horribelt, var at jeg fikk høre at de "ikke ansatte mennesker som hadde Fiskene (Pisces) som stjernetegn, da disse ikke jobbet bra sammen i team med andre". Helt greit og akseptabelt at noen ikke tror på astrologi, selvfølgelig. Jeg er ikke astrolog selv, bare litt interessert i det da det noen ganger kommer opp i samtaler med andre hvilket stjernetegn man har osv. (Spesielt på datingnettsteder må man jo legge til et stjernetegn, selv om man kanskje synes det er teit. For det første så er det jo ikke alle som synes noe om astologi og stjernetegn, for det andre så betyr ikke nødvendigvis stjernetegnet du har at alt som står om "deg" der er riktig, og for det tredje består jo horoskopet av så mye mer. Men så finnes det da selvsagt også mennesker som liker å utdype at de er så ekstremt glad i sex fordi de er Scorpio... Egentlig så er det litt merkelig at det er såpass mange mennesker der ute som er så utrolig opptatt av sine daglige horoskop, og som følger dette helt slavisk. Jeg er selv bare en sånn som forholder meg til det jeg fant ut om måne, ascendant og andre planeter i mitt horoskop, og som, hvis anledningen skulle by seg i den forbindelse at det skulle komme en og prøve å belære meg om "hvilke personer jeg kan være sammen med på bakgrunn av stjernetegnet mitt blablabla, og hvilke jobber jeg passer til blablabla" og "du vil ikke passe til å jobbe i en liten gruppe fordi du er Sagittarius", vil bruke alt det jeg vet. For, man kan rett og slett ikke basere alt om et menneske på bakgrunn av et stjernetegn. (Oi, det ble langt. )
mammamora90 Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 OT tilbake: Innen skoleetaten. OT: WOW... (er eneste jeg har å si til det).. Og jeg syns det var litt drøyt med han ene jeg var på visning hos når jeg så etter leilighet som spurte om han kunne sjekke fødselsdatoen min og navnet mitt fordi han drev med nummerologi.. Jeg fikk ikke leiligheten jeg da, lurer på hva han fant ut 1
mammamora90 Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Nei, egentlig ikke. Jeg ble vel såpass paff at jeg ikke fikk somlet meg til å reagere før en stund etterpå. Det jeg syntes var virkelig horribelt, var at jeg fikk høre at de "ikke ansatte mennesker som hadde Fiskene (Pisces) som stjernetegn, da disse ikke jobbet bra sammen i team med andre". Helt greit og akseptabelt at noen ikke tror på astrologi, selvfølgelig. Jeg er ikke astrolog selv, bare litt interessert i det da det noen ganger kommer opp i samtaler med andre hvilket stjernetegn man har osv. (Spesielt på datingnettsteder må man jo legge til et stjernetegn, selv om man kanskje synes det er teit. For det første så er det jo ikke alle som synes noe om astologi og stjernetegn, for det andre så betyr ikke nødvendigvis stjernetegnet du har at alt som står om "deg" der er riktig, og for det tredje består jo horoskopet av så mye mer. Men så finnes det da selvsagt også mennesker som liker å utdype at de er så ekstremt glad i sex fordi de er Scorpio... Egentlig så er det litt merkelig at det er såpass mange mennesker der ute som er så utrolig opptatt av sine daglige horoskop, og som følger dette helt slavisk. Jeg er selv bare en sånn som forholder meg til det jeg fant ut om måne, ascendant og andre planeter i mitt horoskop, og som, hvis anledningen skulle by seg i den forbindelse at det skulle komme en og prøve å belære meg om "hvilke personer jeg kan være sammen med på bakgrunn av stjernetegnet mitt blablabla, og hvilke jobber jeg passer til blablabla" og "du vil ikke passe til å jobbe i en liten gruppe fordi du er Sagittarius", vil bruke alt det jeg vet. For, man kan rett og slett ikke basere alt om et menneske på bakgrunn av et stjernetegn. (Oi, det ble langt. ) Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg hadde vært fisken og drømmen min var å bli lærer og jeg kom på jobbintervju og fikk beskjed om at de ikke ansatte fiskene på grunn av at de ikke sammarbeider så bra.. Selv er jeg skytten, og har kanskje noen ¨typsik skyttetrekk¨, men jeg sammarbeider bra i små grupper også Og jeg føler ikke at stjernetegnet mitt er det som gjør at jeg eller personligheten min er slik den er, jeg tror jeg hadde hatt lik personlighet, tenkt de samme tingene osv uansett om jeg var født i vekten eller væren eller et hvilket som helst annet stjernetegn, fordi jeg er meg.
Gjest Astronuff Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg hadde vært fisken og drømmen min var å bli lærer og jeg kom på jobbintervju og fikk beskjed om at de ikke ansatte fiskene på grunn av at de ikke sammarbeider så bra.. Selv er jeg skytten, og har kanskje noen ¨typsik skyttetrekk¨, men jeg sammarbeider bra i små grupper også Og jeg føler ikke at stjernetegnet mitt er det som gjør at jeg eller personligheten min er slik den er, jeg tror jeg hadde hatt lik personlighet, tenkt de samme tingene osv uansett om jeg var født i vekten eller væren eller et hvilket som helst annet stjernetegn, fordi jeg er meg. Klart man hadde blitt lei seg! Spesielt over noe så "trivielt" som et stjernetegn. Jeg hadde heller forstått det hvis jeg ikke passet inn pga noe annet, men at noen faktisk bruker astrologi som bakgrunn for å ansette folk synes jeg ikke hører hjemme noen steder. Men så til on topic. Noen som har testet?
J-Man Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 (endret) OT tilbake: Innen skoleetaten. Nei, egentlig ikke. Jeg ble vel såpass paff at jeg ikke fikk somlet meg til å reagere før en stund etterpå. Det jeg syntes var virkelig horribelt, var at jeg fikk høre at de "ikke ansatte mennesker som hadde Fiskene (Pisces) som stjernetegn, da disse ikke jobbet bra sammen i team med andre". :hakeslepp: Beklager å spore av med dette jobbintervjuet igjen, men dette er virkelig horribelt! Astrologi er et trossystem uten noen vitenskapelig underbygging - nei vent; som du sier er det jo flere ulike trossystemer. Å avvise fisker er derfor en religiøs begrunnelse - innenfor én retning av astrologien - for å diskrimenere 1/12 av befolkningen på bakgrunn av når de er født. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er et grovt overtramp av lovene Pingting viste til over! Hadde du søkt på f.eks. en astrolog-jobb, så kunne jeg sett mellom fingrene på et sånt spørsmål. Men i det offentlige, og særlig i skoleverket hvor man skal kunne regne med at folk er forholdsvis opplyste om både lover og hvordan verden ellers fungerer, er dette rett og slett et groteskt overgrep; et hån mot lovverket og total mangel på gangsyn! Jeg oppfordrer deg sterkt til å klage på dette intervjuet! Jeg har tolket det du skriver som at du ikke fikk jobben, og i så fall taper du ingenting på å klage. Spør gjerne om råd blant folk du kjenner også, og ikke bare anonymt på nettet. :hakeslepp: <---- Er fortsatt i sjokk! Endret 22. februar 2012 av J-Man 1
Sophie-Ann Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Jeg fant ut dette: Planetary positionsplanet sign degree motion Sun Capricorn 20°40'51 in house 1 direct Moon Aquarius 20°06'20 in house 2 direct Mercury Sagittarius 27°15'48 in house 1 direct Venus Capricorn 18°03'06 in house 1 direct Mars Leo 5°48'09 in house 7 retrograde Jupiter Gemini 28°35'02 in house 7 retrograde Saturn Leo 29°41'52 in house 8 retrograde Uranus Scorpio 15°42'22 in house 10 direct Neptune Sagittarius 17°05'31 in house 12 direct Pluto Libra 16°40'41 in house 9 direct True Node Libra 9°16'59 in house 8 retrograde House positions (Placidus)Ascendant Sagittarius 20°48'20 2nd House Aquarius 13°50'09 3rd House Aries 9°50'20 Imum Coeli Taurus 9°12'26 5th House Taurus 26°45'43 6th House Gemini 9°35'34 Descendant Gemini 20°48'20 8th House Leo 13°50'09 9th House Libra 9°50'20 Medium Coeli Scorpio 9°12'26 11th House Scorpio 26°45'43 12th House Sagittarius 9°35'34 TransitsJupiter conjunction IC End of July 2011 until mid March 2012 Saturn sextile Saturn Beginning of January 2012 until mid October 2012 Uranus trine Mars End of March 2012 until end of February 2013 Jupiter opposition Uranus 7 April 2012 until 16 April 2012 Jupiter square Moon 26 April 2012 until 5 May 2012 Jupiter trine Sun 29 April 2012 until 7 May 2012 Sier meg ikke en dritt, hehe
Gjest Astronuff Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Jeg fant ut dette: Planetary positionsplanet sign degree motion Sun Capricorn 20°40'51 in house 1 direct Moon Aquarius 20°06'20 in house 2 direct House positions (Placidus)Ascendant Sagittarius 20°48'20 Sier meg ikke en dritt, hehe Kort sagt så betyr det at du er født i stjernetegnet Capricorn, og månen din er Aquarius. Capricorn The Sun is in this tenth sign of the zodiac from 23 December until 20 January every year. The symbol of Capricorn is the Goat. Capricorn is associated with the harshness of winter and its stark realities. In Capricorn, the Sun is strongly goal-directed and persistent. Ambitious, serious and dedicated to duty, life is difficult, but you are the type of person who will triumph and achieve success. Your aptitude to persevere, no matter how difficult the road, sets you apart from most of your peers. You are anxious to climb the ladder of fortune, and you can usually reach your goals because of your sense of the right way of doing everything. Your patience is never ending. You are a very thoughtful and serious person, thinking everything through carefully before you set off in any direction. You possess excellent reasoning skills, and you can be counted on to select options that are both practical and that provide an economic advantage. Your attitude is conservative; conservative with time, money, and all other resources. Your philosophy is waste not, want not. You are also likely to be conservative in your political and social attitudes, although your age, upbringing, and education perspectives may influence this somewhat. You are especially well suited to business and government because of your sense of organization and structure. You combine a talent for management with an ability to carry out instructions with care. You are the quintessential careerist, taking job and duties very seriously. Therefore, you are never one to shirk responsibility and you have very little use for those that do. That which matters most to you is your public image. You show your best face to the public. You enjoy being in a position of power and authority, although you are not very much inclined to enjoy the limelight. You may prefer instead to run your business from an isolated perspective. You are loyal and dedicated, and you demand utter loyalty and dedication from subordinates. Advancing up the ladder of success is all important. You are unconcerned about, sometimes even ruthless toward, those getting in your path as you move upward. You don't handle chaotic situations very well. You may need to develop the ability to lighten up a little and not take life, and everything else so seriously. Although you are self-disciplined, responsible, and practical, at times you can wallow in self-pity. It's essential for you to remember that your most important asset is self-esteem, and you should never devalue this. Rigidity and fear of change may be your biggest stumbling block. Sober and reserved in your dealings with others, it takes you a good while to warm up enough to anyone to be considered a close friend. Yet once you do, you are a very caring, reliable, and most steadfast ally. Your private side is different from your public side. In private you are shy and sensitive. The harshness of your public image disappears. Emotionally demanding relationships are very difficult. Love relationships may be more like business relationships, and you are unsure of yourself in most intimate situations. Aquarius An Aquarius Moon produces reactions which are progressive, but often erratic. Your friends may consider you unusual and unpredictable. Your imagination is fertile, and it produces a lot of creative energy. You sometimes seem eccentric and unconventional in your responses to everyday problems. You're very broad-minded and imaginative, but you're also likely to be somewhat impractical and perhaps lacking in common sense, or so it may seem. Actually, you consider all that you do as being on a utilitarian level, even if many of your ideas are a bit idealistic and outside the mainstream. You have a universal quality that places you ahead of your time. An interesting conversationalist, you are a fascinating person, and a good friend. It may be that you enjoy a good confrontation now and then and really don't want things to go too smoothly. A little on the high-stung side, you don't like things to get to routine and boring. The quickest way to end a relationship for you is to have the other person begin to take you for granted and cease to challenge you in a variety of ways. Stubborn, brusque and willful, you have difficulties in your relationships due to the insensitive attitude you so often reflect towards your partner's feelings. Women born with Moon in Aquarius are very demanding of a relationship that is entirely "equal". Even during the best of times, you may demand the freedom to come and go as you please. Possessiveness makes you feel trapped. Casual companions and relationships are much more comfortable for you because they do not impose so many demands. Your Aquarius Moon may make you seem to be too impersonal or detached for many with whom you come in contact. You are good at observing and analyzing others, but you may lack a true understanding of the needs and feelings that other people have. You are generally friendly to all, but in a rather impersonal, cool, and aloof way. This position overemphasizes friendliness and humanitarianism, but often misses the mark in one to one emotional relationships. You may seem cold because you have difficulty understanding the real emotions of another person. Moon in Aquarius is apt to have given you a special concern for humankind. Often, the placement denotes someone who has very fixed and determined humanitarian instincts, and who participates in activities directed toward the poor or homeless. You relate well to humanity, if not always to individuals. The physical home is not especially important to you, and you may change your residence often or have rather unconventional living arrangements. Some may describe your lifestyle as "bohemian," modern or offbeat. Sol/måne forhold 10-11 Capricorn/Aquarius The combination of your Sun sign and your Moon sign produces a thoughtful, sincere, and responsible inner nature, and a friendly personality. A good healthy respect for yourself and your own talents demands the respect of others. Your sincerity and genuine interest in people makes you very popular, and you enjoy involvement in a good bit of public activity. The Aquarius Moon gives you a streak of originality and sometimes genius that sets you apart from most Capricorn; you're more progressive and apt to be attracted to new interests and sudden mode changes effecting the way you feel about things. While you believe strongly in traditional values and tested methods, you are not afraid of the future and you rarely fail to sense the merit of a good progressive idea. You have good insight into human nature as well, and you're usually able to choose the right friends and associates. You are at your best when involved in important groups and associations, clubs or societies, for you know how to put your personality over, and draw people to you. In this arena, your greatest skill becomes apparent and you are opportunistic in selecting the right people to deal with and to help you. In business, you have splendid organizing abilities and skill for making money, often along unusual lines, and especially when it requires using your special talent for dealing with people. You have an independent streak in your nature, however, and you work best without personal supervision. You are not one to make snap judgments. You need time to think and reflect. Given this time, you can always make sound progress through prudent forethought and an ability to bridge the past to the present and the future. Although always friendly, you have a hard determination about you that is going to make itself felt. Your pride is great and you may be something of a social climber; status is very important to you. Your emotions are very controlled and guided by your intelligence and judgment. Your calm and intelligence makes you a good companion, but probably not a passionate lover. What you lack in ardor you make up in stability. Ascendanten din Sagittarius rising produces a personality that is restless, outgoing, and very independent. This Ascendant is one that produces goal oriented individuals; people with a long-range outlook and philosophical attitude. Your ambitions are geared to those long-range and large-scale goals. Simultaneously, you are apt to have a positive and optimistic outlook. You feel matters will turn out okay, no matter how large the challenge may be. You have strong urges to cover vast distances, both physically and mentally. Usually, everything does turn out well for you. Your "Ruling" planet is Jupiter, the "great benefic." Jupiter is considered the luckiest planet in the zodiac. It produces a personality characterized by humor and a happy-go-lucky disposition. You have a need to experience life fully in a variety of ways. Open and friendly, you are usually cheerful, interested, and jovial. One difficulty that you may have from time to time is that you to take everything and everyone for granted. You don't like dealing with pessimistic or emotional people, and you don't want the burden of dealing with their problems. You don't even like dealing with your own problems, often ignoring them with an attitude that if you don't acknowledge these situations, they will go away. There may be a fear of disappointment in your makeup that can prevent you from seeing your path to success clearly. Although you are an excellent abstract thinker, you are also very much an outdoor person. You love nature. In this vein, you are a very spiritual person who can tune in to the higher forces in life simply by taking a walk in the woods. You are a very direct person. Your speech can be blunt and to the point, often lacking in tact and diplomacy. Your reasoning powers are superb. To be fulfilled, you need a constant challenge and goal. If these two factors are combined in effective ways in your life, you may do much. This sign enjoys the good fortune of having thought patterns that remain young and fresh throughout life. Your outlook won't become jaded by time or turmoil. Videre hvis det er av interesse, kan du finne ut mer her: http://astrology-numerology.com/housecusps.html http://astrology-numerology.com/insigns.html http://astrology-numerology.com/insigns-transsaturn.html (Og til J-Man, ja, du tolket riktig. )
Sophie-Ann Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Hmm, jeg syns det sprikte veldig, kan ikke si at jeg kjenner meg så veldig igjen. Hvilke horoskop sider anbefaler du? Jeg pleier å lese horoskopet mitt på Astrologyzone.com og på Astro.com. Finnes det flere seriøse? Gjerne på norsk, slik at jeg skjønner hva som står der
Tobben70 Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Hmm, jeg syns det sprikte veldig, kan ikke si at jeg kjenner meg så veldig igjen. Hvilke horoskop sider anbefaler du? Jeg pleier å lese horoskopet mitt på Astrologyzone.com og på Astro.com. Finnes det flere seriøse? Gjerne på norsk, slik at jeg skjønner hva som står der Nei, det finnes ikke seriøse horoskoper.. Hvordan sjerner og planeter står når du er født har ingen innvirkning på hvordan du blir. Hvordan skulle det i så fall gå til? Er det kreftene fra disse stjernene og planetene som har innvirkning? Kreftene fra folk som står rundt deg ved fødselen er mye sterkere enn fra stjerner og planeter. Det er noe alle som har litt kunnskaper om fysikk vet. Så dropp hele horoskop dritten. Det er kun bullshit!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Jeg vet i hvertfall at jeg har alle trekkene til jomfruen, noe jeg er veldig glad for !
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Hmm, jeg syns det sprikte veldig, kan ikke si at jeg kjenner meg så veldig igjen. Hvilke horoskop sider anbefaler du? Jeg pleier å lese horoskopet mitt på Astrologyzone.com og på Astro.com. Finnes det flere seriøse? Gjerne på norsk, slik at jeg skjønner hva som står der Hva er det som du ikke kjenner deg igjen i da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå