AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Igår var jeg klar for å ha sex med kjærsten min. Vi drev lenge og kyssa og tok på hverandre. og når han var på vei ned i buksa på meg kjente jeg hvor utrolig våt jeg var og stoppet han. Når jeg gjikk på do, så jeg at trusen var helt gjennomvåt. Vi hadde det ganske bra selv om vi ikke hadde sex, men jeg tror vi begge hadde forventninger for det den kvelden. Er det noen som har noe tips om hvordan man ikke blir så våt?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Våt er vel bare bra, det? Alt med måte ikke når man blir FOR våt, da kjenner mannen omtrent ingenting når han er inne. MVH annen ab
Fri ulv Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jo våtere, jo bedre. Fyren vil digge det 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Kjære deg, dette er en gave, ikke et problem! Det kan aldri bli for vått.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har samme "problemet", glidemiddel er noe vi ikke trenger for å si det sånn. Har aldri hørt at mannen har klagd på det. 2
micromaya Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Alt med måte ikke når man blir FOR våt, da kjenner mannen omtrent ingenting når han er inne. MVH annen ab Hm. Jeg blir alltid veldig våt, men har aldri opplevd noen problemer med det. Har inntrykk av at mannfolk digger det? Men seriøst: blir det ille-ille, så må man vel bare tørke bort litt underveis, da? Det motsatte hadde jo vært værre?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Ikke tenk på det - du er heldig Selv har jeg ikke produsert en dråpe der nede siden jeg fødte barn og er tørr som et knekkebrød uansett hvor kåt jeg er. Må alltid ha tilgang til glidekrem - så det har vi gjemt rundomkring i huset. Gidder nemlig ikke bli avbrutt av "vent litt, skal bare stikke opp i annen etasje å hente glide'n". Vått er godt - kos deg!
Gjest BamseB Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Kan love deg at han ikke ville reagert negativt på det!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 La han drikke av deg! Det finnes ikke noe bedre enn å slikke i seg saftene fra en kvinne. Jo mer, jo bedre. Hvis du bare lar han slippe til, så vil du oppdage hvor bra dette er for dere begge!
Gjest Katten. Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Det er fantastisk tennende, og om det blir for vått underveis (altså at man ikke kjenner noenting), så vil alt fra en liten pause 'i det fri' til håndduk hjelpe på. Heller for vått enn for tørt! 1
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Alt med måte ikke når man blir FOR våt, da kjenner mannen omtrent ingenting når han er inne. MVH annen ab Men det er ingen grunn til å ikke prøve å ha sex i det hele tatt, imho, siden det ikke er gitt at han ikke kjenner noe, da det er flere faktorer som spiller inn der. Og dersom det er en av de første gangene man har sex er det en kjempefordel å være våt, siden det minsker sjansen for at hun får vondt. Endret 23. februar 2012 av Macha Mong Ruad 1
Gjest Shelob Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Overvått og supertrangt er bare det aller beste - ingenting slår det! Får vi holdt på en stund så er jeg der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå