AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har et problem. Har mista en tann (eller rettere sagt en halv tann) og trenger derfor å få operert inn implantat. På nabotannen så har jeg en gammel slitt krone, så også denne bør byttes ut i samme omgang. Da tanna brakk gikk jeg til nærmeste tannlege i all hast. Hos han fikk jeg et prisoverslag og en henvisning til kjevekirurg som skal ta ut restene av den gamle tannen og sette inn implantatet. Jeg fikk et prisanslag på at det kommer til å koste ca 46 000 for hele greia. Har allerede betalt ca 5000 til konsultasjon og midlertidig tann. Men å ringte jeg en annen tannlegeklinikk, og de sa at de kunne gjøre det for 25 000!! Jeg ble helt sjokkert over prisfoskjellen. Men nå er jeg altså veldig usikker. Jeg vil jo ikke ta noen sjangser med tennene mine, men det er jo veldig stor forskjell i pris da.. Hvis jeg skal velge den billigste tannlegen så må jeg til konsultasjon der først, som koster 750 kr (kosta 1700 hos den første), og det er jo litt bortkasta.. jeg har jo betalt en del allerede hos tannlege 1. Veldig usikker her, så alle tips mottas med takk. Hvis det er noen tannleger eller tannpleiere her inne som har peiling på dette så blir jeg kjempeglad hvis noen forteller meg hva slikt bør koste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå