Azalea Skrevet 4. desember 2012 #701 Del Skrevet 4. desember 2012 Er så kos med baby og dagene flyr av gårde. Nyt, nyt, nyt! Du får legge igjen en liten beskjed i dagboka mi om du plutselig starter ei ny bok, vil gjerne følge deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. januar 2013 #702 Del Skrevet 3. januar 2013 Du titter kanskje ikke innom, Ninnin, men ønsker deg og dine to kjære et godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. januar 2013 #703 Del Skrevet 26. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #704 Del Skrevet 6. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #705 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Heisann, folkens!! Vet jeg egentlig har satt strek for dagboka, men klarer ikke å dy meg, så her kommer en liten oppdatering Nå har det gått 3 mnd siden lille Einar komm til verden! Helt utrolig at det allerede har gått 3 mnd! Syntes nesten det er som at vi fikk ham i går, samtidig som det føles som vi har hatt han hele livet! Vi har fått en tålmodig og snill gutt! Han er en nattsover, og har sovet hele natten (uten amming) i over 1 mnd nå!!! Helt utrolig Så vi er veldig heldige Ellers er han stort sett blid og fornæyd på dagtid, og begynner å vise interesse for diverse leker! Babygym og vippestol er i hus, og blir hyppig brukt! Han har allerede begynt å rulle fra mage til rygg! Er ikke sikker på om det er bevisst, men han gjør det stort sett hver gang han blir lagt på magen Tenkte jeg kunne vise dere gullet mitt: Dette bildet er tatt 11. januar! Dette bildet er tatt 31. januar! Herlig å være mor til en såååå flott gutt Håper det står bra til med alle sammen!!! Endret 19. august 2014 av Ninnin86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. februar 2013 #706 Del Skrevet 6. februar 2013 Så herlig liten Einar dere har, Ninnin Han er kjempesøt! Tiden har virkelig gått fort! Skal si dere har vært heldige med en nattsover, ja! Håper vi får det også Tenk så rart, å se babyen for første gang, se hvordan h*n ser ut.. Det blir en spesiell opplevelse. Godgod klem til Ninnin-søte! Må gjerne oppdatere videre hvis du vil, det er så koselig når du er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2013 #707 Del Skrevet 6. februar 2013 Så koselig å "høre" fra deg igjen Ninnin Og Einar er jo bare heeeeelt nydelig! Skjønner at dere koser dere med han Jeg har også tenkt å bestille en sånn baby som sover godt og er blid og grei når vi skal ha barn. Synes det høres best ut Håper du kommer innom med flere oppdateringer om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 7. februar 2013 #708 Del Skrevet 7. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 7. februar 2013 #709 Del Skrevet 7. februar 2013 *Sukk* Så søt Einar er! Skikkelig skjønning! Også så koselig med oppdatering. Hyggelig å lese at alt står så bra til med dere. Hvordan er det å være i permisjon? Mye spennende som skjer med lillegutt kan jeg tenke meg. Tiden går kjempefort, rart å tenke på at de en gang var så små. Hvert et sekund må nytes altså. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 2. mai 2013 #710 Del Skrevet 2. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 27. juli 2013 #711 Del Skrevet 27. juli 2013 Innom med enda en klem jeg, i tilfellet du sniker innom en dag. Håper det går bra med dere og at dere trives alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #712 Del Skrevet 7. august 2013 Hei hei Så koselig, Angel-A!! tilbake!! Her går det veldig fint! Dagene bare flyr avgårde, og det er ikke mye tid til kg mellom klesvask, matlaging, husarbeid, bleieskift og babykos Eller baby og baby, han kan vel nesten ikke kalles det lenger! Stor gutt nå Håper alt står bra til med deg og alle de andre her inne!! Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 7. august 2013 #713 Del Skrevet 7. august 2013 Hei hei Så koselig, Angel-A!! tilbake!! Her går det veldig fint! Dagene bare flyr avgårde, og det er ikke mye tid til kg mellom klesvask, matlaging, husarbeid, bleieskift og babykos Eller baby og baby, han kan vel nesten ikke kalles det lenger! Stor gutt nå Håper alt står bra til med deg og alle de andre her inne!! Stor klem! Spam'er dagboken din mens du er borte. Så godt å høre at dere har det fint og at alt står bra til! Kjenner igjen følelsen. Her har vi hatt ferie sammen i hele sommer, samboer begynner på jobb igjen til uka og da blir det nok ikke noe særlig tid til kg. lengre. Nei, disse barna er vel ikke noen babyer lengre. Tiden flyyyr av gårde! Er du hjemme i permisjon eller har du begynt i jobb igjen? Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 8. august 2013 Forfatter #714 Del Skrevet 8. august 2013 Spam'er dagboken din mens du er borte. Så godt å høre at dere har det fint og at alt står bra til! Kjenner igjen følelsen. Her har vi hatt ferie sammen i hele sommer, samboer begynner på jobb igjen til uka og da blir det nok ikke noe særlig tid til kg. lengre. Nei, disse barna er vel ikke noen babyer lengre. Tiden flyyyr av gårde! Er du hjemme i permisjon eller har du begynt i jobb igjen? Stor klem til deg Hihi, koselig det Jeg er i permisjon enda! Skal ha permisjon frem til midten av november, faktisk, hvis NAV får ut fingeren og gir meg fedrekvota jeg har krav på Men NAV er ikke så kjappe Du da? Begynt å jobbe? Vi fikk akkurat tilbud bhg-plass til Einar nå!! Hurra Begynner ikke før i nov, da! Ellers har vi flyttet, og bor nå på et småbruk like ved den gården vi skal ta over etter hvert Så vi har flyttet fra 75 til 300 kvaderatmeter! Har stor hage og skogen like utenfor døren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 8. august 2013 #715 Del Skrevet 8. august 2013 Wow, det høres utrolig flott ut Ninnin. Perfekt sted for lille Einar å vokse opp Så deilig at du får hele permisjonen. Mannen er vel masse hjemme uansett, så dere får med dere utviklingen som går i rasende fart nå. Åh, gleder meg til det er vår tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. august 2013 #716 Del Skrevet 8. august 2013 Grattis med nytt bosted, Ninnin! Sååå koselig å lese litt om hvordan det går hos dere! Bhg og greier! Hoho, det blir vel spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 19. august 2014 Forfatter #717 Del Skrevet 19. august 2014 3+3 Oioi, nå er vi visst i gang igjen! I går, 9 dpo testet jeg positivt på billigstimmel og CB+! I morges, pos på billig, CB+ og DocMorris, men neg på CB-dig (den trenger vel høyere hcg-nivå, om jeg husker riktig?). Så nå sitter jeg med 7 pos tester og vet nesten ikke frem og tilbake på meg selv her!! Kjempemoro! Men hva nå? Har en SVÆRT aktiv (snart) 2-åring i hus, jeg jobber fulltid, studerer deltid, mannen min studerer heltid (i en annen by) OG vi pusser opp hus... Hoho, dette kan bli et travelt år! Men jeg gleder meg! Håper dette går bra Mannen min er borte nå, og kommer ikke hjem før i kveld! Gleder meg VELDIG til å fortelle ham de gode nyhetene Så alle sammen: Ninnin is back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 19. august 2014 Forfatter #718 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) BTW: er det noen som vet hvordan jeg endrer overskriften på tråden? Nå blir vi jo 4 i mai, og ikke tre i nov Endret 19. august 2014 av Ninnin86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. august 2014 #719 Del Skrevet 19. august 2014 Gratulerer så mye ninnin ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 19. august 2014 #720 Del Skrevet 19. august 2014 Sååååå kos å se deg her inne igjen!! Og gratulerer med en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå