Gå til innhold

Kristin Kirkemo er kalenderpike

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er utrolig smakløst å benytte en som er dømt for drap i en slik kalender. Det er nesten så jeg ikke tror det er sant!

Hva i alle verden kan dyrebeskyttelsen ha tenkt???

:o :o :o

Jeg ble så sjokkert at jeg glemte å logge meg inn jeg!

*ku med ståpels av vemmelse*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Lurer på om jeg også får bli kalenderpike dersom jeg gjør noe skikkelig ille*

Nå er det vel aldri bevist at hun faktisk har gjort noe galt da? Så vidt meg bekjent har de aldri tilstått og jeg synes hele orderud saken er syltynn. Basert på indisier vil nå jeg si.

Men jeg synes det er usmakelig at hun er med på kalenderen uansett.

Skrevet

For det første er det latterlig av dere å rakke ned på dømte mennesker, og min personlige mening er at Kristin og Co burde slippes fri fordi aktoratet har enda ikke klart å lage en historie som passer med alles forklaring.... Faktisk så vet dem ikke hvem som drepte en gang..

Men nok om det.... Poirot er inne på noe vesentlig her, nemlig forskjellen mellom kvinner og menn. Kvinner blir sett på som sexsymboler selv om de har drept halve Makkaresh og en mann er kriminell bare han har turban.....

TENK DERE SELV; Hvorfor f eks ville dere blitt mer redd for å sitte fast i heisen med Viggo enn f eks Haukemo?

Enkle mennesker tar irrasjonelle valg, og irrasjonelle valg fører til enkle handlinger, ergo burde handlingene dømmes, og ikke mennesket. Men dette er prat som egentlig ligger hakket høyere enn de tankebaner dere vanligvis befinner dere, så jeg avrunder her...

Waco

Skrevet

Jeg ble så sjokkert at jeg glemte å logge meg inn jeg!

*ku med ståpels av vemmelse*

Så enig så enig.... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skikkelig reklamegimmick for Dyrebeskyttelsen, i allefall :ler:

Men for å være alvorlig, jeg synes også det er smakløst at hun er med der... Det passer liksom ikke å bruke en som er dømt for drap i en sånn sammenheng.

Skrevet

Nå er det vel aldri bevist at hun faktisk har gjort noe galt da? Så vidt meg bekjent har de aldri tilstått og jeg synes hele orderud saken er syltynn. Basert på indisier vil nå jeg si.

Men jeg synes det er usmakelig at hun er med på kalenderen uansett.

Vel, vel, det er ihvertfall lov å dømme på indisier i Norge, om juryen finner at bevisene holder. Kristin har vært dømt i 3 rettssaker, hver gang med nye dommere og jury... Skulle man ventet på at alle kriminelle tilstod i enhver rettssak for å dømme ville nok få bli dømt...

Skrevet
min personlige mening er at Kristin og Co burde slippes fri fordi aktoratet har enda ikke klart å lage en historie som passer med alles forklaring.... Faktisk så vet dem ikke hvem som drepte en gang..

Waco

Ville bli et jævla fint system hvis aktoratet må lage en historie som passer med alle de tiltaltes forklaringer i en bestemt sak. Ser du ikke hvor tåpelig det du skriver er? Ved å være flere bak et eller flere drap skulle man altså være garantert å gå fri hvis man holdt fast ved sprikende forklaringer samtidig som det ikke forelå såkalte tekniske bevis. Mange har begynt å innbille seg at man må ha tekniske bevis, det må man ikke, det holder med indisier. I Orderudsaken var det enorme mengder indisier. Etter hva jeg husker innrømmet Kristin etter hvert å ha skaffet et eller flere våpen. Grønnerøds pistol ble også bevist brukt under drapene osv.

Synes det er usmaklig av dyrebeskyttelsen å bruke Kirkemo, vitner om dårlig dømmekraft.

Skrevet
...synst det værste var då eg høyrde på radio at eit medl. av dyrebeskyttelsen (ikkje i leiinga altså) uttalte: 'Det er helt OK - hun har aldri vært slem mot dyr. Men hvis det var DYR hun hadde drept, burde hun aldri fått vært med!'

:o

Jepp - ei gal, gal verd!

:hakeslepp: Er det virkelig MULIG??? Ja, sannelig er verden gal...

Gjest Seleena
Skrevet
Jeg syns det er helt i orden at hun er med på den kalenderen jeg. De har plukket ut mennesker som er glade i dyr' date=' selv om hun sitter i fengsel så kan hun være glad i dyr likevel, og ønske å være med på et godt formål.[/quote']

Som eg skulle sagt det sjølv... :wink:

Skrevet

Som eg skulle sagt det sjølv... :wink:

Og nok en gang spør jeg: (ingen vil jo svare...)

Ville du synes det var like greit om Viggo Kristiansen og han som drepte og voldtok stedatteren var med i kalenderen?

Skrevet

Mann 40.... ja det er mye bedre å ha et system som fengsler folk for overlagt drap når vi TROR at noen av dem IKKE kan ha skutt...

4 stykker tiltalt for drap som 1 eller 2 gjorde...

Fintfint.

Waco

Ikke alle kan ha begått drapet...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes det er helt sprøtt at hun er med i den kalenderen. Det samme hadde jeg synes om det var Viggo Kristiansen eller noen av de andre som sitter inne for mord.

Det finnes så mange som er glad i dyr, så det var ikke nødvendig å ta de som sitter inne.

Jeg er helt enig med Poirot.

Skrevet

Helt enig med deg Trulselinemor, på tide å si ifra nå, - for hva blir det neste, - jeg gidder ikke at det plutselig skal henge masse MullaKrekar nakenpostere til inntekt for nytt flagg i kurdistan.

Skrevet
Mann 40.... ja det er mye bedre å ha et system som fengsler folk for overlagt drap når vi TROR at noen av dem IKKE kan ha skutt...

4 stykker tiltalt for drap som 1 eller 2 gjorde...

Fintfint.

Waco

Ikke alle kan ha begått drapet...

Nå var det ikke 4 som ble dømt for drap, da kjære Waco... Krisitn er eks dømt for medvirkning.

Skrevet

Samma det egentlig når man soner så lenge...

Gjest Anonymous
Skrevet
Helt enig med deg Trulselinemor, på tide å si ifra nå, - for hva blir det neste, -  jeg gidder ikke at det plutselig skal henge masse MullaKrekar nakenpostere til inntekt for nytt flagg i kurdistan.

:hoho: Ja det hadde tatt seg ut.

Jeg sier også som Poirot-Hvorfor er det ingen av de som sier det er ok, som svarer på -Hva hvis det hadde vært Viggo Kristiansen??

Gjest Seleena
Skrevet

No er det jo ein liten forskjell på å ha kanskje (ingenting er sikkert)ha medverka til drap og vere dømt for å ha voldtatt og drepe to småjenter. Syntest EG då.

Eg syntest og det er greit at ho er i kalenderen, men hadde vorte litt taus om Viggo hadde komt med. Det er uforklarlig egentleg, men det er noko med han som er så perverst. Avsky.. :evil:

Skrevet

Seelena, hva kaller du en kvinne som manipulerer via sex menn til å begå et drap da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...