Gå til innhold

God vegetarmiddag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forslag til en god fredags-vegetarmiddag ?? Trenger gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) Flere forslag ? :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg elsker vegetarfajitas for tiden! Bare kjøp tortillalefser, kutt opp masse typer grønnsaker og stek i stekepanne. Strø tacokrydder over mens de steker. Du kan lage egen guacamole av avokado hvis du liker det. Nam!

Jeg liker også å steke grønnsaker i ovn med litt olivenolje og lage couscous ved siden av...kjempegodt!

Skrevet

Jeg elsker vegetarfajitas for tiden! Bare kjøp tortillalefser, kutt opp masse typer grønnsaker og stek i stekepanne. Strø tacokrydder over mens de steker. Du kan lage egen guacamole av avokado hvis du liker det. Nam!

Jeg liker også å steke grønnsaker i ovn med litt olivenolje og lage couscous ved siden av...kjempegodt!

Høres godt ut. Jeg kjøpte noen grove tortillalefser i går. kansje jeg kan bruke disse :) Høres godt ut :) Takk :)

Skrevet

Høres godt ut. Jeg kjøpte noen grove tortillalefser i går. kansje jeg kan bruke disse :) Høres godt ut :) Takk :)

Hvilke grønnsaker pleier du og bruke oppi da? :)

Skrevet

my mas hos meg men pleier du og rulle den ferdig eller brukes det som "taco" style. Ta oppi det du vil selv?

Gjest WendyClear
Skrevet

Her går det i vegetartaco på fredager. Steker linser og bønner i pannen med tacokrydder. Ved siden av har vi alt mulig vanlig tilbehør til taco, siden vi ikke er veganere har vi ost og mager kesam også.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hvilke grønnsaker pleier du og bruke oppi da? :)

Det kommer veldig an på hvem jeg er med og hva de liker, men iallfall paprika, rødløk, mais og bønner - og så tar vi gjerne litt ost på toppen:) Pleier bare brette den sammen som en taco. Tror nesten jeg må ha det i kveld, er så godt!

Skrevet

Det kommer veldig an på hvem jeg er med og hva de liker, men iallfall paprika, rødløk, mais og bønner - og så tar vi gjerne litt ost på toppen:) Pleier bare brette den sammen som en taco. Tror nesten jeg må ha det i kveld, er så godt!

Ja takker for tips det var veldigi godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...