Tahlia Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Forslag til en god fredags-vegetarmiddag ?? Trenger gode tips
Gjest Elfrida Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Jeg fant nettopp en fin matblog, og der var det en del ting som så veldig gode ut, blant annet denne: http://scandifoodie.blogspot.com/2012/02/pinto-beans-and-yellow-squash-with.html
Gjest caramiacaramella Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jeg elsker vegetarfajitas for tiden! Bare kjøp tortillalefser, kutt opp masse typer grønnsaker og stek i stekepanne. Strø tacokrydder over mens de steker. Du kan lage egen guacamole av avokado hvis du liker det. Nam! Jeg liker også å steke grønnsaker i ovn med litt olivenolje og lage couscous ved siden av...kjempegodt!
Tahlia Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2012 Jeg elsker vegetarfajitas for tiden! Bare kjøp tortillalefser, kutt opp masse typer grønnsaker og stek i stekepanne. Strø tacokrydder over mens de steker. Du kan lage egen guacamole av avokado hvis du liker det. Nam! Jeg liker også å steke grønnsaker i ovn med litt olivenolje og lage couscous ved siden av...kjempegodt! Høres godt ut. Jeg kjøpte noen grove tortillalefser i går. kansje jeg kan bruke disse Høres godt ut Takk
Tahlia Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2012 Høres godt ut. Jeg kjøpte noen grove tortillalefser i går. kansje jeg kan bruke disse Høres godt ut Takk Hvilke grønnsaker pleier du og bruke oppi da?
Tahlia Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2012 Jeg elsker vegetarfajitas for tiden! Bare kjøp tortillalefser, kutt opp masse typer grønnsaker og stek i stekepanne. Strø tacokrydder over mens de steker. Du kan lage egen guacamole av avokado hvis du liker det. Nam! Jeg liker også å steke grønnsaker i ovn med litt olivenolje og lage couscous ved siden av...kjempegodt! my mas hos meg men pleier du og rulle den ferdig eller brukes det som "taco" style. Ta oppi det du vil selv?
Gjest WendyClear Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Her går det i vegetartaco på fredager. Steker linser og bønner i pannen med tacokrydder. Ved siden av har vi alt mulig vanlig tilbehør til taco, siden vi ikke er veganere har vi ost og mager kesam også.
Gjest caramiacaramella Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Hvilke grønnsaker pleier du og bruke oppi da? Det kommer veldig an på hvem jeg er med og hva de liker, men iallfall paprika, rødløk, mais og bønner - og så tar vi gjerne litt ost på toppen:) Pleier bare brette den sammen som en taco. Tror nesten jeg må ha det i kveld, er så godt!
Tahlia Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2012 Det kommer veldig an på hvem jeg er med og hva de liker, men iallfall paprika, rødløk, mais og bønner - og så tar vi gjerne litt ost på toppen:) Pleier bare brette den sammen som en taco. Tror nesten jeg må ha det i kveld, er så godt! Ja takker for tips det var veldigi godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå