AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 kl er halv fire på natta, jeg får ikke sove. Jeg er forelsket. Jeg vil se fjeset hans, ta på huden hans, se han smile. Jeg er usikker, jeg tar aldri noe skikkelig iniativ når det gjelder gutter. Men så har jeg bare følt det sånn en gang før, for omtrent fem år siden. Jeg greier fint å se om noen er interessert i meg eller ikke, når jeg ikke er interessert i dem. Men når jeg føler dette, så greier jeg ikke vite. Jeg vil så veldig at han skal like meg, men er så redd for at han ikke gjør det. Jeg vet han liker meg, men kan hende bare vennskaplig. Han er en søt, morsom, rar gutt. Vi snakker sammen mye (går på siste året på videregående), snakker sammen hele tiden, noen ganger når læreren snakker også. Hehe. Vi tuller, tøyser, småerter hverandre. Han skal være morsom, vise seg, snubler rundt som en annen tulling. Vi ler så mye. Men vi har ikke kroppskontakt. Men når blikket vårt møtes, og jeg ikke tar det vekk,ser han meg rett i øynene, som han ser inn i meg. Men jeg ser han sjelden i øynene, er for sjernert. Torsdager har vi forskjellige fag, noen ganger stikker jeg innom klasserommet, andre ganger ikke. Han spør alltid på onsdag, kommer du i morgen? Jeg sa en dag at jeg skulle på trening, tenkte jeg skulle be ham med. Men før jeg rakk det, sukket han og så at han måtte jobbe, men at han gjerne ville være med en annen gang, spurte når neste gang var, sa han ville være med da. Jeg har ikke spurt igjen, han har ikke sagt noe. Men jeg latet som jeg ikke brydde meg, liksom litt sånn "jaja, vi kan se". Men jeg tør liksom ikke vise hva jeg føler. Jeg liker ham så godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem...
Gjest Tekola Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Ta sjansen, hopp i det! Spør ham med deg. Det verste som kan skje er at du får et nei. Og da har du valget mellom å droppe det helt, eller å prøve igjen en annen gang. Dropp "spill" og andre sånne "knep". Vis hva du føler hvis du faktisk føler det. Det er bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå