Gå til innhold

1. 1.

• Markedsføring ved BI
      0
    • Markedsføring ved MH
      0
    • Markedsføring ved høgskole eller universitet
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske bestemt på studere markedsføring til høsten, og vil helst holde meg til Oslo. Jeg er selv mer interessert i den kreative delen av markedsføring, enn den økonomiske delen. Derfor har jeg falt for MH. Men denne kampen mellom skolene forvirrer meg, og gjør meg mer og mer usikker og redd. Det å lese om de forskjellige meningene er det som har gjort meg så usikker. Jeg er redd for å ikke få noen jobb og ikke lykkes.

Det er tydelig at det er en stadig kamp mellom MH og BI, hvor BI rakker ned på MH og motsatt. Alle sier at det er sååå bra å ha BI på CV'n. Men slik jeg ser det har ikke BI et så mye bedre rykte, begge skolene betaler man seg inn på. Hvis en går ut med toppkarakterer fra MH, og en såvidt består på BI, vil fortsatt denne med BI på CV'n bli prioritert? Det er hvertfall slik man snakker om det. Jeg vil gjerne ha en god utdanning, men synes ærlig talt MH frister mer enn BI. Jeg tror jeg kan lykkes bedre her.

Og en ting til. Hvis man går på MH, vil man da bli nedprioritert i forhold til de som tar markedsføring på f. eks HiBu? Siden mange sier at man bør styre unna MH. Jeg skulle gjerne gått på en høgskole og studert markedsføring, men dette er så usentralt og det frister ikke å flytte altfor langt vekk når jeg flytter hjemmefra for første gang.

Håper noen har tid til å svare!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...