AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Æsj,kom tilbake til Oslo i dag etter 6mnd i utlandet. Suure,alvorlige,overlegne tryner overalt. Jeg prøver å smile ekstra mye å si ha en fin dag til mannen jeg vekslet penger av.. han sa hånlig "eh ja hade bra" på en skikkelig "ååh må jeg måte" Sure bittre kjærringer over alt. GLEDER meg til å flytte igjen. Halvråtten stemning her. 9
LeaMichele Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Den følelsen har jeg av nordmenn generelt. Så hadde jeg kunnet gjort som du og flytta, så skulle jeg søren meg gjort det. Heldig er du! 1
Sweet77 Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 (endret) ...et riktig varmt solskinnsinnlegg fra en ekte solskinnsstråle. Nå gjorde du dagen min komplett. - vanligvis glad Osloboer Endret 21. februar 2012 av Flair 15
Gjest juvelia Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Mye suringer her,men kan jo ha noe med at det er vinter og kald. Merker jeg ofte kan se litt sur ut selv til tider. Skal skjerpe meg på det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Æsj,kom tilbake til Oslo i dag etter 6mnd i utlandet. Suure,alvorlige,overlegne tryner overalt. Jeg prøver å smile ekstra mye å si ha en fin dag til mannen jeg vekslet penger av.. han sa hånlig "eh ja hade bra" på en skikkelig "ååh må jeg måte" Sure bittre kjærringer over alt. GLEDER meg til å flytte igjen. Halvråtten stemning her. Om bare flere tenkte som deg! Alle disse innflytterne og innvandrerne har gjort min hjemby uutholdelig. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Om bare flere tenkte som deg! Alle disse innflytterne og innvandrerne har gjort min hjemby uutholdelig. Ja, huff jeg er lei av alle disse nordlendingene og svenskene nå! Kan de ikke bare ta og flytte snart?! 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Ja, huff jeg er lei av alle disse nordlendingene og svenskene nå! Kan de ikke bare ta og flytte snart?! For ikke å snakke om Somalier,afganere og pakistanere. Kan de ikke bare flytte de også? Drittlei. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 For ikke å snakke om Somalier,afganere og pakistanere. Kan de ikke bare flytte de også? Drittlei. Uten innvandrerne stopper Norge! Rasist... 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Uten innvandrerne stopper Norge! Rasist... Rasist for ever! 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 Rasist for ever! Tør du skrive det uten å være AB? 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Æsj,kom tilbake til Oslo i dag etter 6mnd i utlandet. Suure,alvorlige,overlegne tryner overalt. Jeg prøver å smile ekstra mye å si ha en fin dag til mannen jeg vekslet penger av.. han sa hånlig "eh ja hade bra" på en skikkelig "ååh må jeg måte" Sure bittre kjærringer over alt. GLEDER meg til å flytte igjen. Halvråtten stemning her. Du høres jo like sur og bitter ut som resten av oss :gjeiper: 9
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Uten innvandrerne stopper Norge! Rasist... Idiot.
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Tør du skrive det uten å være AB? Oh, the irony ... Ps: jeg er ikke AB 4
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Du høres jo ut som en skikkelig solstråle... Det er vanlig å få en liten nedtur etter å ha reist. Slapp av og smil til folk du møter, så smiler de tilbake. Dagene blir bare lysere og varmere fra nå av, og dersom du gir folk en sjanse er Oslo full av hyggelige mennesker. 2
Gjest Shelob Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Vi er nok litt leie og litt kalde... Byen blir så grå om vinteren, særlig når det er lite snø. Det er rå, kald luft fra sjøen nede i sentrum så det blåser og er ekkelt. Jeg tror ikke vi er så bunn i grunn sure altså, men midt-februar er kanskje ikke den tiden på året hvor vi skinner mest? Tror du får gi oss litt slækk assa, vi kommer tilbake i mai-juni 4
Fysikeren Skrevet 22. februar 2012 #17 Skrevet 22. februar 2012 Eeeey, jevnt over har det jo vært veldig god stemning i Oslo siste uka da. Mye sol, varmt(mtp at det er februar), du ser isen smelte og vannet renne i gatene! Våren kommer! 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er litt lei av å lese hvor håpløse vi nordmenn er...ja, det er nok noe sannhet i det og at det er derfor man føler det stikker litt. Men det blir ikke bedre av at vi fokuserer på det hele tiden. Folk går kanskje ikke og smiler på gata, men de er da generelt hyggelige og går inn for å lage god stemning de aller fleste steder...jeg liker å tro det, i hvert fall. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #19 Skrevet 22. februar 2012 Nordmenn er blide, glade og hyggelige... ...når de bare fått i seg nok alkohol. 1
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 Nordmenn er blide, glade og hyggelige... ...når de bare fått i seg nok alkohol. Min oppfatning er at nordmenn er blide og hyggelige i de fleste sammenhenger . Men det kommer kanskje ann på hvordan en møter folk . 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå