Gå til innhold

Oslo er en sur og kald by!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj,kom tilbake til Oslo i dag etter 6mnd i utlandet. Suure,alvorlige,overlegne tryner overalt. Jeg prøver å smile ekstra mye å si ha en fin dag til mannen jeg vekslet penger av.. han sa hånlig "eh ja hade bra" på en skikkelig "ååh må jeg måte" Sure bittre kjærringer over alt. GLEDER meg til å flytte igjen. Halvråtten stemning her.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den følelsen har jeg av nordmenn generelt.

Så hadde jeg kunnet gjort som du og flytta, så skulle jeg søren meg gjort det.

Heldig er du!

• Liker 1
Skrevet (endret)

...et riktig varmt solskinnsinnlegg fra en ekte solskinnsstråle.

Nå gjorde du dagen min komplett.

- vanligvis glad Osloboer :tristbla:

Endret av Flair
  • Liker 15
Gjest juvelia
Skrevet

Mye suringer her,men kan jo ha noe med at det er vinter og kald. Merker jeg ofte kan se litt sur ut selv til tider. Skal skjerpe meg på det.

• Liker 1
Skrevet

Æsj,kom tilbake til Oslo i dag etter 6mnd i utlandet. Suure,alvorlige,overlegne tryner overalt. Jeg prøver å smile ekstra mye å si ha en fin dag til mannen jeg vekslet penger av.. han sa hånlig "eh ja hade bra" på en skikkelig "ååh må jeg måte" Sure bittre kjærringer over alt. GLEDER meg til å flytte igjen. Halvråtten stemning her.

Om bare flere tenkte som deg! Alle disse innflytterne og innvandrerne har gjort min hjemby uutholdelig.

• Liker 3
Skrevet

Om bare flere tenkte som deg! Alle disse innflytterne og innvandrerne har gjort min hjemby uutholdelig.

Ja, huff jeg er lei av alle disse nordlendingene og svenskene nå! Kan de ikke bare ta og flytte snart?!

• Liker 5
Skrevet

Ja, huff jeg er lei av alle disse nordlendingene og svenskene nå! Kan de ikke bare ta og flytte snart?!

For ikke å snakke om Somalier,afganere og pakistanere. Kan de ikke bare flytte de også? Drittlei.

• Liker 2
Skrevet

For ikke å snakke om Somalier,afganere og pakistanere. Kan de ikke bare flytte de også? Drittlei.

Uten innvandrerne stopper Norge!

Rasist...

• Liker 2
Skrevet

Rasist...

Rasist for ever!

• Liker 2
Skrevet

Rasist for ever!

Tør du skrive det uten å være AB?

• Liker 2
Skrevet

Du høres jo like sur og bitter ut som resten av oss :gjeiper:

• Liker 9
Skrevet

Rasist...

Idiot.

Skrevet

Tør du skrive det uten å være AB?

Oh, the irony ...

Ps: jeg er ikke AB

• Liker 4
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Du høres jo ut som en skikkelig solstråle...

Det er vanlig å få en liten nedtur etter å ha reist. Slapp av og smil til folk du møter, så smiler de tilbake. Dagene blir bare lysere og varmere fra nå av, og dersom du gir folk en sjanse er Oslo full av hyggelige mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Hvor har du vært da TS ?

Skrevet

Vi er nok litt leie og litt kalde... Byen blir så grå om vinteren, særlig når det er lite snø. Det er rå, kald luft fra sjøen nede i sentrum så det blåser og er ekkelt.

Jeg tror ikke vi er så bunn i grunn sure altså, men midt-februar er kanskje ikke den tiden på året hvor vi skinner mest?

Tror du får gi oss litt slækk assa, vi kommer tilbake i mai-juni :)

• Liker 4
Skrevet

Eeeey, jevnt over har det jo vært veldig god stemning i Oslo siste uka da. Mye sol, varmt(mtp at det er februar), du ser isen smelte og vannet renne i gatene! Våren kommer!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt lei av å lese hvor håpløse vi nordmenn er...ja, det er nok noe sannhet i det og at det er derfor man føler det stikker litt. Men det blir ikke bedre av at vi fokuserer på det hele tiden.

Folk går kanskje ikke og smiler på gata, men de er da generelt hyggelige og går inn for å lage god stemning de aller fleste steder...jeg liker å tro det, i hvert fall.

• Liker 2
Skrevet

Nordmenn er blide, glade og hyggelige...

...når de bare fått i seg nok alkohol.

• Liker 1
Skrevet

Nordmenn er blide, glade og hyggelige...

...når de bare fått i seg nok alkohol.

Min oppfatning er at nordmenn er blide og hyggelige i de fleste sammenhenger . Men det kommer kanskje ann på hvordan en møter folk .

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...