AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Skal til Oslo i løpet av de nærmeste dagene, og jeg har veldig lyst til å få kjøpt inn litt forskjellig ingredienser. Noe av det jeg har tenkt til å kjøpe er sushiris, riseddik, nori, wasabi, soyasaus, currypaste, kokosmelk, krydder, oliven ++ Vet ikke helt hva jeg kan forvente å finne. Men er det noen som kan anbefale bra innvandrerbutikker? Skriv gjerne hva dere pleier å kjøpe der også
Gjest Herr Drue Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Jeg deler innvandrerbutikker i to - chipperbutikker og den andre navnløse kategorien (butikker drevet av tyrkere, pakistanere, kurdere, etc.). Du bør helt klart gå i en chipperbutikk. Disse er stort sett drevet av vietnamesere. De har best utvalg på alt du spør etter, bortsett fra oliven og krydder. TT i Torggata! Piece out. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Jeg deler innvandrerbutikker i to - chipperbutikker og den andre navnløse kategorien (butikker drevet av tyrkere, pakistanere, kurdere, etc.). Du bør helt klart gå i en chipperbutikk. Disse er stort sett drevet av vietnamesere. De har best utvalg på alt du spør etter, bortsett fra oliven og krydder. TT i Torggata! Piece out. Takk
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 den på grønnland, ovenfor rema 1000. Takk! Kom gjerne med flere tips, og skriv gjerne hva dere pleier å kjøpe
Gjest Elseby13 Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Jeg anbefaler Norbygata mat, som ligger rett ovenfor Bunnpris på Grønland. Kjempeutvalg av krydder, hermetikk og grønnsaker. Sukk, skulle ønske jeg var der nå!
Gjest Herr Drue Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Jeg anbefaler Norbygata mat, som ligger rett ovenfor Bunnpris på Grønland. Kjempeutvalg av krydder, hermetikk og grønnsaker. Sukk, skulle ønske jeg var der nå! Den er stor og har godt utvalg, men kvaliteten deres på frukt og grønnsaker er virkelig ikke noe å skryte av. 1
B18 Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 frukt og grønt, feta ost, yougurt og lignende ( det er storsett moren min som handler der haha) Alle nasjonaliteter handler i den butikken, norske, tyrkere, iranere, latin amerikanere, man hører alle verdens språk..men trokke jeg har sett pakistanere der to be honest. Det er alltid lang kø der inne, så den er veldig populær. syntes de har feske varer, hvis man skal sammenligne med andre butikker. Det er rimlig priser også. Takk! Kom gjerne med flere tips, og skriv gjerne hva dere pleier å kjøpe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå