Gjest loren Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Hvilket marked bør man prioritere hvis man har en dag (søndag) i London? :-)
Gjest loren Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Takk, begge to Skal lese litt mer om dem
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg slår alltid et slag for Greenwich Market. Lite og hyggelig og etter at man har vært der kan man spasere rundt i nærområdet i timesvis.
Lipstick Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Camden, helt klart. Hvis jeg ikke tar feil er Portobello Rd stengt om søndager. Brick Lane Marked er heller ikke så dumt
Chiyo Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Portobello er veldig gøy. Det er vel egentlig stort marked om lørdagen,men jeg var der nettopp på en fredag, og da var det masse småboder åpne da også. Kanskje det er åpent på søndager... vet ikke.
Rainbow Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Jeg liker Camden veldig godt, men også Covent Garden. Sistnevnte er mitt "faste sted" som jeg alltid må til når jeg er i London!
Silfen Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Nå er det lenge siden jeg har vært rundt på markedene, men sist jeg var syns jeg Camden hadde tapt seg veldig. Portobello er fint, jeg liker meg veldig godt i Covent Garden. Brick Lane syns jeg ikke noe om, iallfall ikke da jeg bodde der. Men man får knallgod indisk mat i Brick Lane, så det er verdt et besøk om man er glad i indisk. Eller fikk. Altfor lenge siden jeg bodde der så ting kan godt ha forandret seg.
MissStiles Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Aldri vært på marked i London. Kanskje jeg burde ta det når jeg reiser i mars. Men reiser midt i uka. Er det marked hver dag? Eller kun søndager?
Silfen Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 http://www.londontourist.org/markets.html
Samulita Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Aldri vært på marked i London. Kanskje jeg burde ta det når jeg reiser i mars. Men reiser midt i uka. Er det marked hver dag? Eller kun søndager? Aldri? Hvor mange ganger har du vært der?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Viktig å sjekke åpningstider på markedene. Flere av dem er stengt på søndager.
MissStiles Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Aldri? Hvor mange ganger har du vært der? Det blir min 6. gang i London. Jeg har vært innom Covent Garden flere ganger men alltid på kvelden. Ikke mens det er marked der.
Rosenrød Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 Jeg ville reist til Spitalfields. Er ikke overbegeistret for Camden.
marsy Skrevet 24. februar 2012 #17 Skrevet 24. februar 2012 Columbia Road har blomstermarked på søndager, og gaten består av kun uavhengige butikker, og r et must å besøke hvis man liker vintage og ting utenom kjedebutikkene. Borough Market (matmarked) er også gøy å kikke innom
Gjest linneawarp Skrevet 26. februar 2012 #18 Skrevet 26. februar 2012 Jeg var nettopp i London. Elsker Camden Market. Masse folk. Rare butikker. De har deilig is kafe som lager is med nitrogen, kafeen heter Chin Chin Laboratories. Har en plass de selger kinamat, indiskmat og setter seg på mopedseter i rekke. Morsomt. Når man forsetter nedover ,selger de ferskpresset juice. Stall market, der hestene var før, en rar butikk med robot klær og folk som danser osv. Portobello var kjedelig den dagen vi var der. Camden er verdt en besøk :D
Gjest linneawarp Skrevet 26. februar 2012 #19 Skrevet 26. februar 2012 Ellers Apple Market er med nydelige, søte butikker. Er ikke så stort men morsom å besøke.
Samulita Skrevet 26. februar 2012 #20 Skrevet 26. februar 2012 Columbia Road har blomstermarked på søndager, og gaten består av kun uavhengige butikker, og r et must å besøke hvis man liker vintage og ting utenom kjedebutikkene. Borough Market (matmarked) er også gøy å kikke innom Jeg liker vintage! Takk for tipset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå