Gå til innhold

Hvilket marked i London?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket marked bør man prioritere hvis man har en dag (søndag) i London? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camden

• Liker 1
Skrevet

Jeg slår alltid et slag for Greenwich Market. Lite og hyggelig og etter at man har vært der kan man spasere rundt i nærområdet i timesvis.

Skrevet

Camden, helt klart. Hvis jeg ikke tar feil er Portobello Rd stengt om søndager.

Brick Lane Marked er heller ikke så dumt ;)

Skrevet

Portobello er veldig gøy. Det er vel egentlig stort marked om lørdagen,men jeg var der nettopp på en fredag, og da var det masse småboder åpne da også. ;) Kanskje det er åpent på søndager... vet ikke.

Skrevet

Jeg liker Camden veldig godt, men også Covent Garden. Sistnevnte er mitt "faste sted" som jeg alltid må til når jeg er i London!

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært rundt på markedene, men sist jeg var syns jeg Camden hadde tapt seg veldig. Portobello er fint, jeg liker meg veldig godt i Covent Garden. Brick Lane syns jeg ikke noe om, iallfall ikke da jeg bodde der. Men man får knallgod indisk mat i Brick Lane, så det er verdt et besøk om man er glad i indisk. Eller fikk. Altfor lenge siden jeg bodde der så ting kan godt ha forandret seg.

Skrevet

Aldri vært på marked i London. Kanskje jeg burde ta det når jeg reiser i mars. Men reiser midt i uka. Er det marked hver dag? Eller kun søndager?

Skrevet

Aldri vært på marked i London. Kanskje jeg burde ta det når jeg reiser i mars. Men reiser midt i uka. Er det marked hver dag? Eller kun søndager?

:sjokkert:

Aldri? Hvor mange ganger har du vært der?

Skrevet

Viktig å sjekke åpningstider på markedene. Flere av dem er stengt på søndager.

Skrevet

Camden :D

Skrevet

:sjokkert:

Aldri? Hvor mange ganger har du vært der?

Det blir min 6. gang i London. Jeg har vært innom Covent Garden flere ganger men alltid på kvelden. Ikke mens det er marked der.

Skrevet

Jeg ville reist til Spitalfields. Er ikke overbegeistret for Camden.

Skrevet

Columbia Road har blomstermarked på søndager, og gaten består av kun uavhengige butikker, og r et must å besøke hvis man liker vintage og ting utenom kjedebutikkene.

Borough Market (matmarked) er også gøy å kikke innom

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg var nettopp i London.

Elsker Camden Market. Masse folk. Rare butikker. De har deilig is kafe som lager is med nitrogen, kafeen heter Chin Chin Laboratories. Har en plass de selger kinamat, indiskmat og setter seg på mopedseter i rekke.

Morsomt. Når man forsetter nedover ,selger de ferskpresset juice. Stall market, der hestene var før, en rar butikk med robot klær og folk som danser osv.

Portobello var kjedelig den dagen vi var der. Camden er verdt en besøk :D

Gjest linneawarp
Skrevet

Ellers Apple Market er med nydelige, søte butikker. Er ikke så stort men morsom å besøke.

Skrevet

Columbia Road har blomstermarked på søndager, og gaten består av kun uavhengige butikker, og r et must å besøke hvis man liker vintage og ting utenom kjedebutikkene.

Borough Market (matmarked) er også gøy å kikke innom

Jeg liker vintage! Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...