Gå til innhold

Hvor finner dere de billigste flybillettene? Ja

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier vel det meste... :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt hvor du skal reise, men søke motorer som finn og killroy, ligger godt ann.

ellers er det direke hos fly selskpene, Norwegian, ryan air, Bmi, tiger, osv.

Skal du reise langt så kan det lønne seg å bestille biletter fra utlandet eks københavn, eller London. også se om du får tak i en billigbilett fre norge til altuell fly plass, ei venninne sparte 7 000kr på å bestille biletten sin fra londond til austalia, fløy til London med Norwegian.

Skrevet

jeg pleier å undersøke ordentlig etter de billigste flybillettene når jeg skal reise, og jeg ender som oftest opp med norwegian:) selv om de har +50 kr for bagasje.

men dette er innenlands og europa reiser da. vet ikke hvordan det er med priser til andre steder.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg sjekker som regel direkte på de ulike flyselskapenes nettsider, i tillegg til å søke gjennom kelkoo. Har også fått billige flybilletter gjennom restplass.no en gang, skulle da bare fly til en typisk "sydendestinasjon" for så å reise videre, og fikk utrolig billige flybilletter. Ulempen er at resten av flyet da er fullt av folk på pakkereise med alt det innebærer ;)

Skrevet

Veldig avhengig av hvor du skal - jeg sjekker alltid finn.no!

Deretter trikser og mikser jeg på dato også går jeg også inn på nettsiden til de 5-6 rimeligste selskapene for å dobbeltsjekke der også!

Skrevet

Lufthansa har ofte store salg, og klm har og en del salg (men ikke så billige som Lufthansa), så jeg følger en del med der. Ellers ser jeg en del på kelkoo.no, blant annet.

Skrevet

Bruker ofte skyscanner.no for å sjekke billetter, samt momondo.com. Søker gjerne fra storbyer som London, Frankfurt og Amsterdam for å få billigere billetter, for deretter å finne en rimelig billett til avreisestedet.

Skrevet (endret)

Støtter tipset om Momondo i forrige post, det er en av de beste søkemotorene. Den søker på tvers av alle store reisebyråer og flyselskaper og viser hvem som har billigst pris. Ellers gjelder det å følge med på kampanjer fra flyselskapene og passe på å unngå de online reisebyrå som er kjent for dårlig kundeservice.

Er en grei oppsummering på hva man bør tenke på når man leter etter billige flybilletter her

Endret av reiselyst72
Gjest Nanne70
Skrevet

Har funnet mye rimelige billetter på Kelkoo.no. Ellers kan det lønne seg å sjekke noen av de østeuropeiske flyselskapene, som Air Baltic eller Czech Airlines, spesielt hvis man skal reise innen Europa. Har reist med begge flyselskapene og har vært veldig fornøyd :)

Skrevet

ebookers.com! Husk at svake pund og euro-kurser kan virke til din fordel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...