Sukkerklumpen! Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Hei! Nå skal jeg til og spise kveldsmat, og er igrunn veldig matlei. Er det noen som har tips til mat? og hva er det dere spiser til kveld-/frokost? (:
Gjest happy_me Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 brødskive med salami og majones. eller med norvegia og bringebærsyltetøy, eller med kokt egg med kaviar, eller med kaviar med agurk på. Jeg synes også det er godt med gudbransdalsost (brunost) med syltetøy på da. Men det er bare meg Frister det ikke med brød, så kan du jo prøve havregryn med melk og litt sukker? Eller en annen frokostblanding Jeg har forelsket meg i Crüsli 4 nøtter
Aviale Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Til kvelds spiser jeg en del forskjellig, men slageren er ostesmørbrød. Jeg blir aldri lei det, det kan jo lages på så mange måter! Med ketsjup, pastasaus, pizzasaus, grill/middagspølser, skinke, fårepølse, forskjellige typer oster og krydder. Jeg pleier oftest å steke de i ovnen på 220 grader i 10 min, men av og til lager jeg det i vaffeljern (funker som toastjern) eller steker det i stekepanne på middels varme (da som et smørbrød). Har jeg dårlig tid, bruker jeg mikroen. Ellers liker jeg også brødskiver med stekt pølse, gjerne med stekt egg til Noen ganger synes jeg også at vanlige brødskiver med godt pålegg eller bare en frokostblanding er godt som kveldsmat. Frokosten min er ikke så veldig fantasifull, det går i brødskiver/frokostblanding og en og annen sjelden pannekake :gjeiper:
Aldrisur Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Frukt(salat med havregryn og yoghurt naturell (den greske) til frokost og grovbrød eller med makrellitomat og slangeagurk eller noe annet godt pålegg.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Jeg kjøper meg pålegg som frister og har rundstykker i fryseren som jeg steker opp. Akkurat nå er det røkelaks og god spekeskinke. Når jeg er skikkelig matlei og ikke har noe godt i kjøleskapet så blir det 3 kokte egg og et rundstykke. Andre ganger trår jeg til med en smoothies.
Sukkerklumpen! Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2012 Takk for gode forslag! :D Tror nesten det må bli ostesmørbrød med pølse! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå