Gå til innhold

Svetting om natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt,å svette veldig om natten??sluttet på å p piller for 1 månend siden,kan det være dette ???

Videoannonse
Annonse
Gjest happy_me
Skrevet

Ja det kan være at hormonene dine er i ulage fortsatt fordi du sluttet på p-pillene. Har du fått mensen til vanlig tid da?

Uansett er dette noe som kommer til å rette seg av seg selv etterhvert, men kan ta et par mnd.

Skrevet

ja mensen kom etter 2 3 uker da jeg tok siste pillen,og etter kom det akkurat riktig tid siden sist gang,men skjønner ikke helt hvordan jeg svetter sånn,merket også at det begynnte da jeg ikke går på pillene lenger..noen som har hatt det sånt????

Gjest happy_me
Skrevet

ja mensen kom etter 2 3 uker da jeg tok siste pillen,og etter kom det akkurat riktig tid siden sist gang,men skjønner ikke helt hvordan jeg svetter sånn,merket også at det begynnte da jeg ikke går på pillene lenger..noen som har hatt det sånt????

Det har som sagt med hormonelle forandringer å gjøre, i forbindelse med at du sluttet med p-pillene. Det kalles hetetokter, og kan sammenlignes med omtrent det samme som skjer med kvinner i overgangsalderen. Bortsett fra at det hos deg kommer til å gå over ganske kjapt selvfølgelig. Og ikke misforstå meg, jeg mener IKKE at du har kommet i overgangsalderen :gjeiper:

Skrevet

hmmmm okey....noen andre har inne som har hatt det sånn????

Skrevet

Går på p-pille, har hetetokter innimellom på natt der jeg våkner skikkelig svett (ev iskald pga svetting gjennom natta)

Skrevet (endret)

du har jo fått svarene dine. har du ikke?

hvis ikke du er fornøyd så gjør noe slikt som dette

trykk her

det er ikke vanskelig :)

Endret av *Sinnataggen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...