Gjest Levitate Skrevet 22. februar 2012 #21 Skrevet 22. februar 2012 Er det ikke bedre at du skriver linjene helt ut? (Jeg er forresten en annen AB.) Jeg skriver slik jeg vil.
Swirly Skrevet 22. februar 2012 #22 Skrevet 22. februar 2012 Synes armbånd er en god idé! Ellers finnes det mange fine/kule klokker til under 500,-! Det hadde jeg blitt kjempeglad for!
Allimac Skrevet 22. februar 2012 #23 Skrevet 22. februar 2012 Forslag til bok http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2724208&rom=MP Middag sammen, sølvrig, et KORT!
Gjest Moz Skrevet 22. februar 2012 #24 Skrevet 22. februar 2012 Whoa, her var det kommet mange svar siden sist. Tusen takk for alle forslagene folkens, finner nok noe som passer nå! ^^,
Grønt blad Skrevet 22. februar 2012 #25 Skrevet 22. februar 2012 Liker hun Sex and the city? I den første filmen leser Carrie boken "Love Letters of Great Men". (Boka fantes ikke da, men etter stor etterspørsel etter at filmen kom ble boka gitt ut.) Kanskje det kunne vært noe? Jeg hadde i alle fall blitt veldig glad for den Noen av brevene finner du også her, og et alternativ kan jo være å skrive ut og gi henne det du liker best, eller enda bedre, skrive et kjærlighetsbrev selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå