AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Til dere som har litt erfaring av imovane; er det best å ta den på tom, halvfull eller full mage? Det jeg mener med best, er heller det at hvilke av disse alternativene får man mest effekt av innsovningsmedisin. Når virker den kjappest? For jeg har selv lagt merke til at virkingen av imovane variere veldig hos meg, noe som er veldig irriterende (tar den ikke sammenhengende over lang tid, for da mister den jo effekten). Har tenkt litt at effekten minsker litt på full mage (jeg spiser middag veeeeldig sent). Men da kan jeg jo droppe den store middagen de dagene jeg tar imovane. Uansett, ville bare høre om dere har noen innspill? Om det kan ha noen sammheng mellom matinntak eller evt. andre ting?
KristinL Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 For min del har den best virkning på halvfull mage, men jeg vil tro at det ikke spiller noen rolle hvor full/tom du er i magen, og at det heller er litt psykisk det ligger
vinterspeil Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Det høres mest fornuftig ut at den tas opp raskere og mer effektivt på tom mage.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Etter min erfaring spiller det ingen rolle. Jeg bruker 20 Imovane i løpet av et år eller mer (tar en halv ved behov) og jeg sovner ca 20-25 minutter etter at jeg har tatt en uansett hvor full eller tom jeg er i magen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Takk for tilbakemeldinger dere! Tar gjerne imot flere erfaringer også TS
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Etter min erfaring spiller det ingen rolle. Jeg bruker 20 Imovane i løpet av et år eller mer (tar en halv ved behov) og jeg sovner ca 20-25 minutter etter at jeg har tatt en uansett hvor full eller tom jeg er i magen. Det kan jo kanskje ha noe med at du tar det så sjeldent... Jeg tar en til to i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå