Gå til innhold

depresjon = varm når man sover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg sover enten på dagen eller natten blir jeg skikkelig varm, noen ganger våkner jeg midt på natta av det og får ikke sove igjen. har det noe med depresjon å gjøre? og at man drømmer mye? Jeg vil bare si at jeg har fått diagnosen hos psykolog, det er ikke noe jeg har kommet fram til av meg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er heldig som i det hele tatt sover du!

men det er nok angst du opplever...

Skrevet

du er heldig som i det hele tatt sover du!

men det er nok angst du opplever...

Takk for empatien :eeeh: jeg får ofte ikke sove på grunn av at jeg blir så varm, det skrev jeg også i hovedinnlegget. Og jeg har opplevdangst mange ganger, og dette er ikke angst

Skrevet

Hei! :)

Jeg blir også GLOvarm på natten, og våkner gjerne av at jeg svetter, og/eller har mareritt, våkner av at jeg tror det er morgen, har forsovet meg osv. :P Så vidt jeg har jeg ingen depresjon, selvom noen dager er dritt, men sånn har vel de fleste det.

Ganske slitsomt til tider, er gjerne verst når jeg er stresset eller ekstra trøtt/sliten, faktisk:P Tror ikke det å være varm og/eller våkne på natten er et spesielt tegn på depresjon, men det vil vel variere fra person til person, tror jeg?

Har desverre ikke noen lure knep på lager for å slippe unna, annet enn å prøve å få nok søvn og mat i løpet av et døgn:) Håper du får det bedre etterhvert, både med depresjonen og søvnen :) Klem:)

Skrevet

Går du på antidepressiva?

Skrevet

Hei du! :)

Nattesvette er en veldig vanlig bivirkning ved en del antidepressiva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...