Gå til innhold

pusekatt med en ekstrem rar vane!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg slenger meg på her jeg også: Alle katter jeg har hatt har brukt labbene slik.

En katt jeg har hatt var litt ekstra spesiell, ikke bare suttet han slik enkelte her beskriver - det var MEG han suttet på... :ler: Nærmere bestemt underarmen min, på innsiden. Da jeg fikk han var han egentlig litt for ung til å tas fra moren, så han gjorde det innimellom de første dagene/ukene. Det gjorde dritvondt, han både suttet og klorte, så det var ikke akkurat noe jeg la opp til

Men jeg tror bl.a. dette gjorde at vi fikk et helt spesielt bånd, har aldri opplevd så kontaktsøkende/ selskapelig katt som han. Og i tillegg så hjemmekjær - vanligvis vil jo en ekte mons bli noe rastløs etter hvert, men ikke denne. Kunne ta seg noen dagers turer (vi bodde på "landet") men kom alltid hjem igjen. Og det var alltid meg katta søkte til, selv om jeg fortsatt bodde hjemme hos familien mens jeg hadde ham, han visste liksom inderlig godt at han var min - eller at jeg var hans...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En katt jeg har hatt var litt ekstra spesiell, ikke bare suttet han slik enkelte her beskriver - det var MEG han suttet på... :ler: Nærmere bestemt underarmen min, på innsiden. Da jeg fikk han var han egentlig litt for ung til å tas fra moren, så han gjorde det innimellom de første dagene/ukene. Det gjorde dritvondt, han både suttet og klorte, så det var ikke akkurat noe jeg la opp til

Det er ikke så fryktelig uvanlig det heller da. Øreflipper vet jeg at det er mange pusekatter som like å sutte på, også i voksen alder.

Det trenger ikke nødvendigvis å ha noe med når de ble tatt fra moren å gjøre. Lest at siamerere var spesielt kjent for å sutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...