Gjest trenger hjelp Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Kan noen hjelpe meg med å finne en psykolog som er god på depressive tanker i Stavanger? Jeg er mann på 28 år og har hatt depressive tanker i snart 6 år. Jeg har prøvd å gjøre noe med det selv, være mer positiv, ikke tenke negativt osv. Har lest masse på internett om hvordan jeg kan bedre meg selv men jeg havner alltid tilbake hvor jeg var i starten, har nå gitt opp "selvhealing" og har bestemt meg for å gå til psykolog for jeg orker ikke å ha det slik som dette. Humøret er opp og ned konstant og jeg er lei av å le og smile falskt. Er det best å gå til mannlig psykolog eller kvinnelig? Bryr meg ikke så mye om pris å da tenker jeg privat er mest aktuelt.
Avalon Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jeg vet om en bra en, men det er ikke privat så du vil trenge henvisning.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har vært utrolig fornøyd med Bent Horpestad. Han jobber på "Enhet for spiseforstyrrelser", og vet ikke om han tar inn pasienter utenfor. Du kan jo feks. sende ham en mail.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 takker for svar... Noen andre som har noen gode anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 jeg har gode erfaringer med sola DPS og gausel DPS. men dette er offentlige og du må få hennvisning fra fastlege. det er ikke billig med offentlig heller 295 ,- per time. men når man får frikort er det gratis. er selv ufør grunnet noen alvorlige kroniske psykiske lidelser og vil anbefale på det sterkest å TRENE, fysisk trening hvor du svetter flere ganger i uka =) det er det eneste som har hjulpet meg litt opp =) men alle er forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=596459
Gjest ts Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 jeg har gode erfaringer med sola DPS og gausel DPS. men dette er offentlige og du må få hennvisning fra fastlege. det er ikke billig med offentlig heller 295 ,- per time. men når man får frikort er det gratis. er selv ufør grunnet noen alvorlige kroniske psykiske lidelser og vil anbefale på det sterkest å TRENE, fysisk trening hvor du svetter flere ganger i uka =) det er det eneste som har hjulpet meg litt opp =) men alle er forskjellig. trener flere ganger i uka, men det hjelper ikke noe særlig..
Inger88 Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Har bare gått til offentlig, men er veldig fornøyd med psykologen min på poliklinikken på gausel. Ellers vill jeg bare si at det viktigste er at du føler du kan åpne deg og at du har en god tone med psykologen. Det er lov å bytte viss en ikke har kjemi/er førnøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå