lindaizz Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Vi er seks jenter som skal på tur til London og lurer på om dere har noen reisetips til meg. Vi skal være der en langhelg i slutten av mars og har lyst til å få gjort mest mulig på den korte tiden. Alle liker å shoppe, så det blir det nok litt av. Har noen tips om...: - Et trygt og billig hotell? - Evt show eller oppsett vi bør se? - Restauranter vi bør oppleve? Håper på gode ideer her.
Emas Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Eg kan anbefale musikal! Eg har vore på we will rock you, Chicago, Panthome of the opera, Lion king, les miserables og blood brothers, likte best we will rock you, og les miserables ellers er det mange gode resturantar overalt 2
lindaizz Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2012 Ja! Skal sjekke ut hva som går. Noe sånt hørtes moro ut! Fant denne guiden. Stikker nok innom Covent Garden-området og finner en koselig kafè der. Det nevnes noe om Open House Day, men hvilke datoer er dette?
Samulita Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Restaurant: Gilgamesh i Camden. Hotell: St. Giles rett ved Soho er stort, rimelig og helt greit. Ingen luksus, men beliggenheten er helt super. Show: Har bare sett Phantom of the opera, men den kan anbefales! Neste gang jeg er i London vil jeg prøve å få sett en konsert eller stand-up.
sophiaM Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Unnskyld hvis jeg kupper tråden her nå, men skal selv til London om ikke så lenge, så jeg lurte på om dere har noen bra nattklubber dere vil anbefale for tre 19 år gamle jenter? (Er jo ikke noen vits i å lage ny tråd når det handler om Londontur..)
marsy Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Tune Hotels har to hoteller i London. Ikke luksus, men rent og nytt og veldig billig. Jeg synes Camden er bra for uteliv og live musikk. Soho har litt "grums", men er veldig morsomt (og sentralt) Roof Gardens har en morsom nattklubb som er en takterasse midt i Knightsbridge (men tipper aldersgrensen er høy...) Det er alltid musikaler og show på gang.. sjekk Time Out for det nyeste og hotteste, sjekk Songkick for konserter
Samulita Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Unnskyld hvis jeg kupper tråden her nå, men skal selv til London om ikke så lenge, så jeg lurte på om dere har noen bra nattklubber dere vil anbefale for tre 19 år gamle jenter? (Er jo ikke noen vits i å lage ny tråd når det handler om Londontur..) Fabric er alltid en slager for folk på deres alder
Emas Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Eg har foressten vore på stomp og riverdance også! Stomp var kjempestilig, kan anbefalast!
marsy Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 og siden dere er 6 stk. Kanskje dere bør vurdere å leie en leilighet? Da får dere felles stue og kjøkken der dere kan samles på morgenen, og før dere går ut på kvelden? Billigere enn hotell er det også. Kan anbefale Mansions no 1 i Earl's Court, like ved undergrunnsstasjonen.
lindaizz Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2012 Takk for alle tipsene, folkens! Skal absolutt prøve ut Gilgamesh, og et hotell nær Soho hadde vært topp, så skal sjekke ut de dere nevner her. Leilighet er kanskje ikke så dumt, nei. Og det er kanskje ikke så mye stress som jeg har sett for meg... Skal sjekke det opp. Time Out var et utrolig bra tips! Ser de har en nettside, så legger inn en link: http://www.timeout.com/london/ Gleder meg!!
marsy Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Time Out (bladet) kommer ut ukentlig, så kjøp gjerne ett når dere kommer frem, så ser dere hva som skjer mens dere er der. Leilighet er absolutt ikke stress. Dere får mye mer plass og det er billigere. Eneste er at det ikke inkluderer frokost, men da er det bare å kjøpe med noe man legger i kjøleskapet - eller stikke ut på en cafe på morgenen for å ta et smørbrød Jeg anbefaler gjerne: http://www.themansions.co.uk/
AryaUnderfoot Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 Musikal! :D Anbefaler We Will Rock You hvis dere vil ha en feel-good, og Les Miserables hvis dere er in the mood for litt mer dyster stemning med NYYYYYDELIGE sanger. Angus Steak House'ne er bra hvis dere er interessert i en safe, men veldig god biff. (dog litt dyrt) Ellers så har denne jenta http://itsthea.femelle.no/london-tips/ veldig mange gode tips der på den linken, som sikkert passer bra for dere Anbefaler dere å bo sentralt, da det er litt vanskelig å sette seg inn buss osv. på bare en helg, og tuben stenger relativt tidlig på natta. Taxi er ikke såå dyrt, men siden dere er såpass mange må dere gjerne ha to så da blir det litt.
AryaUnderfoot Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 This : http://itsthea.femelle.no/2011/04/13/london-tips-uteliv/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå