Gå til innhold

Pinterest

Gjest Belle Gunnes

Fremhevede innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Folk snakker om hvor kult det er å henge på Pinterest. Jeg klarer ikke helt å la meg fascinere av dette. Joda mange fine bilder, men hva så?

Noen som er hekta, og kan forklare meg hvorfor det er så gøy å henge der?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er Pinterest?

• Liker 3
Skrevet

Haha;) jeg er hekta:P for min del blir det mest for å samle inspirasjon til huset vi skal bygge. Samler i tillegg gode ideer jeg vil prøve ut, oppskrifter. Samler også en del ideer til jeg får barn en gang:P hvor mye av alt dette jeg får brukt er jo en annen ting:P men jeg koser meg med å sitte å kikke.:)

Gjest Nenya82
Skrevet

Jeg er også hekta he he.

Syns det er gøy å samle sammen ting jeg liker.Noen ganger kun fordi jeg liker ting og andre ganger for å få inspirasjon :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg begynte å samle bilder av støvletter jeg så absolutt ikke hadde råd til, og ble jo bare deppa av å gå inn der :fnise: Kanskje derfor jeg ikke klarte å bli helt hekta.

Hmm på tide og slette støvlettmappen og heller konse om bøker jeg har lest og skal lese?

Skrevet

Jeg ser på oppskrifter og ideer til hus og hobby. Liker å samle meg gode ideer, ta utskrift og sette i en perm. Er litt gammeldags, så jeg liker å ha ting på papiret, ikke bare på nett. :)

Skrevet

Tusen takk! :D

Jeg har ikke hørt om denne siden før. Det her var jo helt himmelsk. Så mange ideer til hva man kan gjøre. Det her var perfekt for leiligheten jeg bor i (og for studentlommeboka som allerede nå er i gang med julegaver!).

Skrevet

Veldig greit for oss som har systematiseringsmani og alltid leter etter inspirasjon. :fnise:

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

To grunner:

- inspirasjon

- veldig koselig side. Ingen som krangler eller kjefter. Ren feel-good. Etter å ha vært inne på KG kan man trenge en dose Pinterest for å koble av...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

To grunner:

- inspirasjon

- veldig koselig side. Ingen som krangler eller kjefter. Ren feel-good. Etter å ha vært inne på KG kan man trenge en dose Pinterest for å koble av...

Et veldig god poeng :jepp: Det er jo veldig mye flott å se på der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...