Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Folk snakker om hvor kult det er å henge på Pinterest. Jeg klarer ikke helt å la meg fascinere av dette. Joda mange fine bilder, men hva så? Noen som er hekta, og kan forklare meg hvorfor det er så gøy å henge der? 1
Azure Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Haha;) jeg er hekta:P for min del blir det mest for å samle inspirasjon til huset vi skal bygge. Samler i tillegg gode ideer jeg vil prøve ut, oppskrifter. Samler også en del ideer til jeg får barn en gang:P hvor mye av alt dette jeg får brukt er jo en annen ting:P men jeg koser meg med å sitte å kikke.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Hva er Pinterest? http://pinterest.com/
Gjest Nenya82 Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er også hekta he he. Syns det er gøy å samle sammen ting jeg liker.Noen ganger kun fordi jeg liker ting og andre ganger for å få inspirasjon
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Jeg begynte å samle bilder av støvletter jeg så absolutt ikke hadde råd til, og ble jo bare deppa av å gå inn der Kanskje derfor jeg ikke klarte å bli helt hekta. Hmm på tide og slette støvlettmappen og heller konse om bøker jeg har lest og skal lese?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Jeg ser på oppskrifter og ideer til hus og hobby. Liker å samle meg gode ideer, ta utskrift og sette i en perm. Er litt gammeldags, så jeg liker å ha ting på papiret, ikke bare på nett.
Solbærsaft Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Tusen takk! :D Jeg har ikke hørt om denne siden før. Det her var jo helt himmelsk. Så mange ideer til hva man kan gjøre. Det her var perfekt for leiligheten jeg bor i (og for studentlommeboka som allerede nå er i gang med julegaver!).
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Veldig greit for oss som har systematiseringsmani og alltid leter etter inspirasjon.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 To grunner: - inspirasjon - veldig koselig side. Ingen som krangler eller kjefter. Ren feel-good. Etter å ha vært inne på KG kan man trenge en dose Pinterest for å koble av...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 To grunner: - inspirasjon - veldig koselig side. Ingen som krangler eller kjefter. Ren feel-good. Etter å ha vært inne på KG kan man trenge en dose Pinterest for å koble av... Et veldig god poeng Det er jo veldig mye flott å se på der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå