MjGuru Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Heii Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 1,5 år. Vi har sex ofte og generelt et ganske ok sexliv. Men han er litt for stor for meg, og når han kommer for langt inn støter han hardt borti livmortappen, og det er ikke spesielt behagelig. Og prøver han å ta meg bakfra må vi bare avbryte. Veldig kjedelig igrunn, for jeg føler jeg ikke klarer å gi alt til tider for jeg er redd for at jeg skal få vondt.. Noen tips? Endret 19. februar 2012 av MjGuru
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Si til han at Men han er litt for stor for meg, og når han kommer for langt inn støter han hardt borti livmortappen, og det er ikke spesielt behagelig.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Han kan jo ikke gjøre noe med størrelsen sin og du kan ikke forandre deg selv heller, så dere må jo bare prøve en masse forskjellige stillinger og finne ut hva som passer for dere.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Han kan jo ikke gjøre noe med størrelsen sin og du kan ikke forandre deg selv heller, så dere må jo bare prøve en masse forskjellige stillinger og finne ut hva som passer for dere. Useriøst innlegg... 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Heii Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 1,5 år. Vi har sex ofte og generelt et ganske ok sexliv. Men han er litt for stor for meg, og når han kommer for langt inn støter han hardt borti livmortappen, og det er ikke spesielt behagelig. Og prøver han å ta meg bakfra må vi bare avbryte. Veldig kjedelig igrunn, for jeg føler jeg ikke klarer å gi alt til tider for jeg er redd for at jeg skal få vondt.. Noen tips? P-piller/hormonell prevensjon kan være årsaken til dette. Normalt sett trekkes livmortappen oppover av seg selv under opphisselse. Dermed unngår man støtsmerter mot livmorhalstappen. Hos en person som går på hormonell prevensjon.Skjer ikke dette. Alltså at livmorhalstappen trekkes lenger innover i kroppen.
AloeVera Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 P-piller/hormonell prevensjon kan være årsaken til dette. Normalt sett trekkes livmortappen oppover av seg selv under opphisselse. Dermed unngår man støtsmerter mot livmorhalstappen. Hos en person som går på hormonell prevensjon.Skjer ikke dette. Alltså at livmorhalstappen trekkes lenger innover i kroppen. Har du kilder til dette? Sliter nemlig med det samme selv. Går på p-piller og jeg kjenner det godt når han kommer borti.
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Når man er større enn det som jenta egentlig takler, så må man lære seg at det er langt fra alle stillinger man kan kjøre hele kuken inn.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 P-piller/hormonell prevensjon kan være årsaken til dette. Normalt sett trekkes livmortappen oppover av seg selv under opphisselse. Dermed unngår man støtsmerter mot livmorhalstappen. Hos en person som går på hormonell prevensjon.Skjer ikke dette. Alltså at livmorhalstappen trekkes lenger innover i kroppen. Er det virkelig sant? Det kan stemme for min del.. med eksen, som var litt liten, fikk jeg ofte vondt. Da gikk jeg på ppiller/pstav. Nå bruker jeg ikke prevensjon, har vært med større, og ikke hatt dette problemet.
-Turtle Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 (endret) . Endret 10. april 2012 av -Turtle
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Hmm.. Jeg fikk et lignende problem, men det var først etter p-pille slutt.. Da fikk jeg plutselig vondt i noen stillinger, klarer nesten bare å ha samleie i misjonæren jeg nå.. Før gjorde det ikke vondt i noen stillinger, men etter pille slutt klarer jeg f.eks ikke bakfra og det gjør litt vondt fra siden også.. Hva kan det komme av?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har det samme problemet med min kjæreste. Problemet er bare at det aldri var vondt før. Han er vel above average i strl. Er dette fordi jeg ikke blir "like opphisset" som i starten av forholdet, og livmortappen min da ikke trekker seg tilbake som den skal? Hos oss gjør det vondt i ALLE stillinger, når vi tar opp tempoet litt. Lar jeg han fullføre, har jeg vondt under navlen i flere dager etter ;(
Gjest Is_te Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Han kan jo ikke gjøre noe med størrelsen sin og du kan ikke forandre deg selv heller, så dere må jo bare prøve en masse forskjellige stillinger og finne ut hva som passer for dere. Useriøst innlegg... Hvorfor er dette et useriøst innlegg (ikke jeg som har skrevet det)? Det er flere innlegg i denne tråden her som tar opp stillinger. Sant som AB sier, enkelt og greit. Endret 20. februar 2012 av Is_te
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå